opis slike

utorak, 02.05.2006.

..juhu..

Ma evo, evo…
Ljudi mi već prigovaraju što ne pišem
E pa ljudeki moji ja sam vam zadnjih par dana totalno zbunjena..
Nit znam koji je dan, niti što se kad dogodilo…sve mi se pomiješalo..
Napokon konačni dokaz da sam poludila…
Pa eto da krenem od subote… he,he,he… eto nakon mojih punih 17
godina 7 mjeseci i nešto dana, moja najdraža kuma i ja cmo postale kume po 7 put..
pa jel možete vjerovat….tako da je to bio u subotu pravi dernek…
ili bolje rečeno dan poslije => u nedjelju je bilo otvorenje terase u Mustangu…ako to ovdje biva, tu je bilo i janjetine…društvo GENIJALNO i naravno
NEZAOBILAZNA (kako si god uzmete) Diana…. Moja malja debeja
…i još nešto kada me već skup sa Martinom i Katarinom već optužuju da smo mi ono pisale, evo poruke i njima… e pa drage moje…spustite se malo na zemlju… ne vrti se cijeli svijet oko vas… i to što je pisano da su svi Tini okrenuli leđa… cure moje: OKRENITE SE OKO SEBE, I VIDJETI ĆE TE DA NIKOG NEMA, A VI STOJITE U RUPI KOJA GUBI DNO!!!
PUSIĆĆ
- 17:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>