opis slike

utorak, 18.04.2006.

Ej ljudeki…

Nisam pisala par dana, što je za mene čudno jer sam ovisna o kompu i internetu…
Pa tako da krenemo od kad je škola završila… Marina i Maja su zbrisale u Neum i ostavile Dianu i mane ovdje u našem sokaku…
ali nas dvije ko tri budale mi smo si odma našle društvo…ekipu iz Ždralova.. he,he .. al dečki su legende….
u subotu smo s njima bile u gradu, to su bili piševi od smijeha…scena za Oscara: Njih šestero ulazi u kafić zmazani benzinom od glave do pete!!!( oni pitaju jel smrde, a meni benzin miriši…), da ujedino smo si našle i tjelohranitelje…
…nedjelja… e da Sretan Uskrs sa zakašnjenjem…. A niš za popizdit..obiteljski ručak sa babicom i dedekom..koma…
…juče sam cijeli dan bila na boriku sa ekipom sa FRAME i bilo je ludoooo, kasnije sam srela Katu, Ivu, i Katinog Kikia u parku…
bilo je ludo, samo se nadam da nekim ljudima nije bilo neugodno s nama…. Mislil kome ne bi kad ja i Diana počnemo valjat gluposti…
Danas sam bila u gradu s mamicom i kupila sam si crne cipke….
Inače firmana sam kuma mojoj Mariji…i mislim da bi to bilo to… Kizzzzz
- 15:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>