opis slike

srijeda, 05.04.2006.

...uf...

pa nemogu vjerovati da se ove sve događa...
sva sam zbunjena...juće su mi javili da je ovaj dečko umro,
da su ga iskopčali s aparata i to me šokiralo. cijeli jebeni dan
nisam mogla doći k sebi...i kako sam bila izvan sebe zaboravila
sam da mi je frendici rojsni dan bio juće a ja joj nisam čestitala
nisam ni razmišljala o tome, e sad se ona funji na mene i kaže da
očekuje me u gradu u subotu, a nemogu ići jel sam se dogovorila
s drugim curama da ne idemo nikud jer je pola godine kako marine
i gorana nema ...
i eto ti sad na... kuma mi je opet u bolnici završila, po neznam koji
put a ja nemogu otići k njoj jer moram učiti robu i pisati dnevnik
prakse jel ja ljenčina nisam ni počela...koma...
ništa nestignem ...ali baš čudno..nekako uvijek nađem vremena za
jest ili slagati nešto za jelo :)))))... baš sam grozna
no idem sad dalje pisati dnevnik....a roba????....DUGA JE NOĆ!!!
- 20:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>