opis slike

srijeda, 29.03.2006.

:))))

aj molim te pročitaj ovo...

Moj otac je u kupatilu = Tatami Setushira
Mislim da mu se dopadaš = Chetekara
Mislim da mu se jako dopadaš = Chetekara Samotako
Molim vas, odbijte, ili ću morati da upotrebim fizičku silu = Begamore Tuchichute
On voli šljivovicu = Piyeraki Yudo Yaya
Vreme je da krenem = Odokuchi
Lepo sto ste svratili = Idikuchi
Odspavaj malo = Idikuchi Ubisowu
Trenutno je zauzet = Ribukara
On se sali s vama = Ate Zayebawa
On ne može da ostavi cigarete = Nasugushi Kokopushi
Naši konkurenti su ozbiljni = Onitamo Yebukewu
On ne predstavlja pretnju = Neka Migaduwa
Mislim da smo se izgubili = Yao Kudasada
Trebalo bi kupiti krompir i mljeveno meso = Yedemi Semusaka
Prijatno = Malodishi
On je jako dobar muž= Agatura Doyaya
On se toga plaši = Nemamuda
Očuh = Mamukara
Maćeha = Mometati Pushikaru
Svekrva = Wadidushu
Spol muški = Imakitu
Spol ženski = Imapitsu
Homoseksualac = Kituima Kitupushi
Lezbijka = Imapitsu Ocheribu
Nju ne interesuju muškarci = Owariba Nechekara
Imamo ženu za direktora = Namadisha Imapitsu
Gatara = Chiribuchi Riba
On voli gledanje u karte = Ochegata
On ne veruje u vradžbine = Nechegata
Super mi je s njim = Tura Miduboko
On je spavao s njom = Natako Yenakitu
Seks = Kita Upitsu
Želim seks (M) = Nakitu Minayashi
Želim seks (Z) = Udjimi Upitsu
Analni seks = Kitakara Teudupe
Oralni seks = Aypopu Shimikitu

- 18:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #
Raspored utrka Formule 1 u 2006.:

12. ožujak - VN Bahrajna (Sakhir)
19. ožujak - VN Malezije (Kuala Lumpur)
2. travanj - VN Australije (Melbourne)
23. travanj - VN San Marina (Imola)
7. svibanj - VN Europe (Nuerburgring)
14. svibanj - VN Španjolske (Barcelona)
28. svibanj - VN Monaka (Monte Carlo)
11. lipanj - VN Velike Britanije (Silverstone)
25. lipanj - VN Kanade (Montreal)
2. srpanj - VN SAD-a (Indianapolis)
16. srpanj - VN Francuske (Magny Cours)
30. srpanj - VN Njemačke (Hockenheim)
6. kolovoz - VN Mađarske (Budimpešta)
27. kolovoz - VN Turske (Carigrad)
10. rujan - VN Italije (Monza)
17. rujan - VN Belgije (Spa-Francorchamps)
1. listopad - VN Japana (Suzuka)
8. listopad - VN Kine (Šanghaj)
22. listopad - VN Brazila (Sao Paulo) - uz potvrdu ugovora

- 18:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 28.03.2006.

moje ruže..
- 20:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...for start..

alo ljudi...

pa ovo je za umrijet od dosade ...neznam kud bi sa sobom...svaki dan isti..
u školu iz škole...dođeš doma...jedem i krenam učiti (ključna riječ: učiti) kako učim kod kompjutera
možeš si mislit kakvo je to učenje, a telefonski račun sam raste i raste.. a što sad jednom se živi
al..da bi unjeli malo promjene u školi sutra nemem 2 sata... samo zato je cure iz grupe i ja smo nadprosječno inteligentne (čitaj:zamo čitat iz knjige) pa smo u prednosti ispred cijelog razreda...kad su komični...puni sebe, a nikako da posijete wc školjku...
tako da sutra kafenišemo...juppiiiii....

kizzzz kizzz
- 20:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.03.2006.

eto i mene

alo ljudi, ovo je već prevršilo svaku mjeru...pa tako i ja otvoril blog ....
nije vam ovo za seljake poput mene trebalo mi je prvo vremena da se snađem kak ovo otvorit a kamoli ga ić radit dalje...uh...
eto čisto da i ja malo krenem trošiti vrijeme na gluposti...mislim pa što bi vi bez mene... ha?
ma eto toliko dok se ne snađem a ona se viđemo
kiiiizzz
- 22:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>