Tom is my number 1...

24.08.2006., četvrtak

...::: EVO ME AGAIN !!! :::...

Hy! Evo da odmah počnem pričat svoje događaje. Jučer sam bila cijelo vrijeme kući...
došla mi je jedna teta..i onda samo intenet i internet po cijele dane...ma razumijete
vi mene....hahaha..onda sam išla spavat negdi oko 00:15 jer sam gledala televiziju....
i sad sam upravo doručkovala i odmah na net...hehe..slušam upravo "Der Letze Tag"
ali novu verziju sad ću vjerojatno morat malo uredit sobu...ma znate ono spremit
nove teke izbacit stare...i tako...blablabla....to je dosadno ali šta ćemo....joj ja u neku
ruku jedva čekam da počne škola ali ne brinite ne zbog učenja itd. nego da vidim prijatelje
ipak ih nisam vidjela 3. mjeseca ako i ne malo više....i još sam odlučila napravit jedan blog
koji će bit samo o meni i mom "privatnom" životu..tako da ću onda pisat i ovaj i taj kad ga
napravim.....ne namjeravam prestat pisat ovaj...ipak je on o "mom" preeeeee slatkom
Tomu i Tokio Hotelu.....eto to bi bilo to za danas.....slijede slikice......

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Eto to bi bilo to za danas.....kissssssssaaaaa



- 10:11 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga