Tom is my number 1...

12.08.2006., subota

...::: NOVI POST I MOJ ROĐENDAN :::...

Hy! Evo javljam vam se baš zato što mi je danas ROĐENDAN!!!!! Sad imam 13 godina
i ulazim u 14. (wow)...Inače sinoć sam bila na netu dugo i onda sam išla spavat...
ujutro su mi neki četitali rođendan.....i tako....o tokićima ništa novo.....a danas
popodne bi trebla ići vani.....i usput ispričavam se ono za bend ali mi se Nika nikako
ne javlja......niti smo se ikako vidile....onda sam vidila da je izašao novi Bravo al nisan
vidila ima li poster od Tokio Hotela....eto ljudi moji pošto mi je danas ROĐENDAN
odlučila sam napisati novi post ali problem je šta opet nemam ideje šta za napisati...
pa zato da ne duljim evo vam neke slikice........

Stalno mislim na ovog slatkiša......
Image Hosted by ImageShack.us

To lice!!!!!!?
Image Hosted by ImageShack.us

Najslađi bliznci na ovom svijetu.......
Image Hosted by ImageShack.us

Tokio Hotel 4 ever.....
Image Hosted by ImageShack.us

Eto to bi bilo to za danas....

- 10:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga