Tom is my number 1...

08.08.2006., utorak

...::: NOVI POST :::...

Hy! Evo pišem vam novi post tek tako iz čiste dosade...mislila sam se hoću li ga napisati
sutra ali evo ipak je odluka pala da ga napišem danas... Danas ujutro mi je mama bila negdi
pa sam bila na netu..onda popodne je došla Nika...trebale smo ić u grad ali smo nešto
skužile jedna drugu pa na kraj nismo išle...nda je Nika išla doma pa me trebala nazvat ali
nije...vjerojatno je zaboravila....I sad mi je baš mama kupila hrvatski Bravo...već znate
šta je u njemu...glupo je jer nema poster od Tokića...ali ja sam u nadanju da će poster
objavit u sljedećem broju...jedva čekam da izađe novi broj Top Of The Popsa pa da imam
onaj cijeli poster u "prirodnoj" velićini.....inaće valjda je većina vas čula za bend....pa ako se
želite prijavit KLIKNITE TU i pročitajte šta trebate sve poslati.....nadamo se vašim prijavama...
Ja ću vam stavit neke slike pa se čujemo sutra...kisssaaa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

To bi bilo to.......kisssssssaaaaa



- 21:24 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga