Tom is my number 1...

03.08.2006., četvrtak

...::: O MENI :::...

Hy! Evo ovo je moj novi blog...imala sam ih 1000 do
sada ali sa svakim je nešto bilo pa sada otvaram novi...uglavnom da puno ne duljimo evo
vam nešto o meni:

Ime: Karla
Prezime: ???
Živim u: Splitu
Razred: 7.d
Godine: 13
Brat/sestra: brat Karlo
Kućni ljubimac: Psić Oggy
Volim: Toma (Tokio Hotel),prijatelje,izlaske,druženje,dečke,...
Ne volim: ŠKOLU,antifanove Tokio Hotela,cure koje puno ogovaraju,...
Slušam: TOKIO HOTEL,Rihannu,Pussycat Dolls,Lindsay Lohan,Jessa McC.,...
Naj prijateljice: Nika,Bruna,Sonja,Kate,...
Naj prijatelji: Svi koje poznajem...
Prošli blog: http://tomismynumber1.blog.hr
Moj nick kod komenatara: tomova_slatkica

To bi bilo to a sada evo neke slikice i usput jel vam se sviđa moja pozadina?


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Eto to bi bilo sve za danas.....komentirajte mi blog...kisssssssaaaaa


- 21:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga