dragfran

utorak, 06.03.2007.

Utorak, 06.03.2007.

Frane Fjaka: Te će Hrvatska odustat od tužbe za genocid te Hrvatska neće odustat od tužbe za genocid, te se priča o nagodbi te nema niti zbora o nagodbi te…
Dragec Gruntec: Znaš kaj, Francek, nije mi jasno kakva bi to nagodba bila, oko čega bi se to oni nagađali…
Frane Fjaka: Pa gledaš li ti uopće krimiće?
Dragec Gruntec: Ma HRT je kriminalna, daju filmove samo u kasnom terminu, kad sam ja već u carstvu snova.
Frane Fjaka: I, kako se onda dvi suparničke strane nagode na sudu, kad ne zaspu ka ti?
Dragec Gruntec: Cenkaju se kak babica i ja na placu. Ona meni 10 kuna, ja njoj 5, ona meni 9, ja njoj 6, ona meni 8, ja njoj 7 kuna, i tu se zaustavimo jer ne bu ona mene jebala…
Frane Fjaka: Tako je, stari moj, e tako će se cjenkat naši i njihovi… Ako… kažem, ako?
Dragec Gruntec: Samo, o čemu se budu cjenkali, o broju poginulih, o broju zatočenih, o broju izbjeglih, o broju zatvorenih u bodljikavim logorima, o broju silovanih, o broju zaklanih, o broju nesretne djece, o broju prolupalih u ratu i nakon rata, o potencijalnom broju onih koji su na putu da prolupaju, o…
Frane Fjaka: To te ja pitam, Dragec, to! Da, kako se netko može cjenkati s dostojanstvom hrvatskog čovika… Nitko, ama baš nitko nema pravo na nagodbu sa zločincima, s tim modernim frankeštajnima koji su upali u naše dvorište, u našu kuću i izvršili zločine kakve svit nije dugo vidija.
Dragec Gruntec: Slažem se s tobom. Usput, u vezi te nagodbe, spominje se da je to samo probni balon, kao ispituje se puls javnosti….
Frane Fjaka: I reci sad da politika nije kurva, ma kurva je kakve nema. Ja bi naše političare u probni balon i na put oko svita pa da vidiš onda…
Dragec Gruntec: Misliš da bi se popravili?
Frane Fjaka: Ha, u zraku bi se odma' popravili, kleli bi se da će biti bolji i pošteniji, a kad bi se sretno vratili na zemlju nastavili bi po starom. Jer to je takva sorta ljudi, većina nji' je u politici ne zbog naroda nego zbog sebe i svoji' interesa, i to je tragično.
Dragec Gruntec: I točka.
Frane Fjaka: Ma kurac točka, uskličnik!

06.03.2007. u 16:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dragec Gruntec i Frane Fjaka su razvojačeni branitelji. Dok su oni bili na ratištu i dok im je glava bila svakodnevno u torbi, mnogi su okolo torbarili i bogatili se na tuđi račun. Pošto su se Dragec i Frane vratili sa ratišta, novopečeni tajkun, sada vlasnik firme u kojoj su oni bili zaposleni dobrih petnaestak godina, uručio im je radne knjižice, kao nagradu za sudjelovanje u Domovinskom ratu. Unatoč tome, nisu očajavali nego su hrabro zakoračili u neizvjesnu budućnost. Sada svaštare samo da bi preživjeli; moglo bi se reći da im je klađenje jedini porok. Nezadovoljni su mnogim negativnostima u našem društvu, stoga kao istinski domoljubi reagiraju burno i bez dlake na jeziku.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Lijepa naša domovino

Lijepa naša domovino,
Oj junačka zemljo mila,
Stare slave djedovino,
da bi vazda sretna bila!

Mila kano si nam slavna,
Mila si nam ti jedina,
Mila kuda si nam ravna,
Mila kuda si planina!
Teci Dravo, Savo teci,
Nit ti Dunav silu gubi,
Sinje more svijetu reci,
Da svoj narod Hrvat ljubi.

Dok mu njive sunce grije,
Dok mu hrašće bura vije,
Dok mu mrtve grobak krije,
Dok mu živo srce bije!


Autor: Antun Mihanović