moreee moreeee :D


mah nisam imao puno vrijemena :) morao sam pod hitno u zagrebu namcor pa sam ulazio samo onako.. al evo da vratio sam se i da napisem nesto... ionak sad sam free :) i odmaram se...
prvo da se pohvalim rolleyes juce je bio super dan na poslu...smijeh dosle su nekoliko cura za posao.. al sam izabrao 3 jako dobre i pametne... sa dobre preporuke ... i kad smo pricali bilo je super.. pricali smo oko posla.. oko zivota.. normalne stvari.. a ne kao ostale koleginice....sex... cure..decke... masturbiranje.. i ostalo.. hmm najzad .. bar zasad tako mislim osim ako nije neka kamuflaza :) i da ove pocnu za koji dan ... :D
a danas sam ranije otisao sa posla... morao sam do banku i kad sam vec sve to ranije zavrsio reko sam ..zasto ne idem malo do Solun.. ionako je divan dan.. ja sam free i pije mi se jedno dobre hladno frape :) i eto mene za par sati tamo :D hmm taj pogled.. na more.. miris mora... zvuk kako talasi udiraju na brijeg... hmmm kako relaksira i odmara :) i nakon setnju nasli se i isli na kavu :) a nakon toga na ono koje najvise volim shopingggggggg rofl rolleyes:D da da da al taj put sam isao na shoping kozmetike :D heehhe ko neka cura kupio sam svasta..od kremove.. losione.. mlijeka za tijelo.. parfemcice.. maske :) hmmm i love it :D hhehe i kako ne mozes bit sretan nakon toga ... jedva sam cekao da dodjem kuci da isprobam sve to na sebe :)
i evo mene :) relaksiram se u mirisima.. losionima.. sve je tako gladko .. mirisljavo.. hmmm lepota :) cjela kuca sad mirise smijeh hehehe


ovo sam slusao kad sam krenuo :)




a ovo kad sam se vracao :(


29.05.2007. u 19:29 | K | 8 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Sve je lako kad si mlad




  • Sve je lako kad si mlad

    Linkovi







    Omiljeni blogovi


    price iz becke sume
    paix
    žena zmaj
    come to the cabaret...
    našla sam
    pure poison
    ruzy
    moja najdraza Limuzinka :)


    Free Website Counter






    Fans on the page


    Locations of visitors to this page