boli me dupe :( jaaaaakooo puno :(((





  • eh nedelju sam cekao kooo.. ono cak i sanjao..da se odmorim kao covjek napokon... nakon sto sam se vratio iz grcku... bio sam jako umoran.. a znao sta me ceka na poslu :( al morao sam ic sad... a tamo :D ceka me ljepo iznenadjenje smijehwink dobio pismo iz belupo ehehe:D kazu hmm necu sad prepisivat pismo nego onak ukratko.. sretni smo sto koristis nase preparate.. ( najvise dabroston .. i ostale ) i kao zahvala tome zovemo te na odmor na "nasem" moru eeknaughty weee :D kazu kad si slobodan i zelis mozes izabrate medju 7 i 8 mjeseca :D imam 5 dana na moru :D eheheh al .. necu valjda ic :) a dobio sam jos i cd hehe pise na njemu vas belupo bang a u njemu pjesme... karan.. danijele.. graso i neke takve... huh.. no coment.. nut
    a nis reko necu ic hvala vam cerek na cast... i postovanje... mozda u neku drugu priliku... i tako dosao cetvrtak :D uradio sam koktel kod mene :D hmmm bilo je super :D a jos bolje sto pola jela .. slatkisha i alkohola ostalo je pa sledecih dana sam se nalivao i .. :D hehehe bio je after party :D cak bio i djidji bidji cerek cerekcerek
    i ja tako sretan ode na poslu u subotu.. pravece planove kako da iskoristim nedelju..dal da odem do jezera.. dl da odem do planinu gore .. dal spremim rucak i pozovem nekog.. al.. ne uvjek se desi ono koje planiras..no
    bas sam reko evo jos malo idem kuci... da samo zavrsim sa ovu pacienticu... cak rekao koleginici da sredi sve papire sto prije da krenemo ranije... na neko pice ... alll huh nis od toga namcor
    bas kad sam krenuo uzet instrument... jer nisam htio maltretirat cure... zapeo sam sa mantil na rub stola... :S a dole je bilo malo klizavao.. i odjednom sam vidia svoje noge u zrak.. huh.. sledece koje se sjecam bile su koleginica i pacientica iznad mene lelee koja bruka isuse rolleyes... a mene sve boli.. blabla sva sreca sto nisam slomio nesto pri padu ( mislim oko mene a ne na mene smijeh ) rolleyes
    fakat sam bio u nesvesti neko vreme... nakon toga koleginica odnjela me kuci i .. :( evo danas sam na prinudan odmor ...
    glava me ne boli puno..al zato bas dupe me ...aaaaaaaaaa nije fer... al dobro.. kisa pada ko u prici pa dobro nisam nesto propustio sto nisam van trenutno... naughty


    20.05.2007. u 12:34 | K | 10 | P | # | ^

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  • < svibanj, 2007 >
    P U S Č P S N
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      

    Kolovoz 2007 (1)
    Lipanj 2007 (3)
    Svibanj 2007 (8)
    Travanj 2007 (8)
    Ožujak 2007 (2)
    Prosinac 2006 (2)
    Studeni 2006 (5)
    Listopad 2006 (2)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



    Opis bloga


    Sve je lako kad si mlad




  • Sve je lako kad si mlad

    Linkovi







    Omiljeni blogovi


    price iz becke sume
    paix
    žena zmaj
    come to the cabaret...
    našla sam
    pure poison
    ruzy
    moja najdraza Limuzinka :)


    Free Website Counter






    Fans on the page


    Locations of visitors to this page