skvadra...

nedjelja, 27.04.2008.

jao...

Jedva čekam da opet vidim Mitoka,kupit ću mu dudicu...Kako mi je digao živce,za 5 tjedna ću ga potrgati makar dobio crveni...da zna igrati nogomet ne bi rekao ni riječi,ali bacati se bez veze i derati se iz petih žila,uhhh.Možda su ga čuli Marsovci pa ga pozoveju da igra za NK Mars.Ali dosta o tome,sinoć sam bio vani i to na relaciji Venera-Lampaši,bilo mi je jaaako dobro. Kažu da sam zbario pola Venere,ali ako su tri cure pola Venere,onda će Venera brzo propasti,he, he.Hmm,ali u Veneri ima više ljudi nego u Lampašima i Saturnu...ajd uživajte..., mene boli glava,pa idem još malo odspavati...ako ću moči...vojim vas,pusek.beljkissrolleyeswinkyesthumbupmahwavemahwaveparty
- 10:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.