hide from the sun

subota, 07.01.2006.

Natječaj

Tražim gitarista, bas gitarista i bubnjara od 13 – 18 godina. Mora imati barem 3 godine iskustva tj. da bar 3 godine svira gitaru ili bubnjeve. Po mogućnosti da to bude netko iz Đurđevca i okolice ili , ako mu nije problem prijevoz do Đurđevca , iz KC županije.


Ako ima tko zainteresiran, NEKA OSTAVI MAIL ADRESU !!! JA ĆU VAM SE JAVITI MAILOM i objasniti detalje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 22:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • taj je blog ovdje zato da se imam gdje izbrbljat
    tu mogu reći sve što mislim. dok mi bude teško, otići ću na ovaj blog i izbrbljat sve što mi je na duši!!! tu mogu reći sve ove vijesti koje su inače meni važne a mojim frendicama ponekad dosadne

Linkovi

Ich und Ich

  • rođena sam prije 14 godina i po horoskopu sam lav
    volim sve što mladi vole, no najviše volim glazbu. ona je moj život.
    ich liebe:
    od glazbe- rock
    od pjevačica- avril, kelly clarkson,gwen s,
    od grupa- tokio hotel
    the rasmus, a ponekad slusam i Guns´n´Roses i Metallicu
    od papice-čokoladu
    od životinja-pse


    und ich hasse:
    englisch lernen
    horen narodnjake

Zanimljivosti , pjesme...

  • SMS od Billa:

    «Ich bekomme ein neues handy.du brauchst mich also nicht mehr anzurufen.die neue nummer bekommt niemand.es ist zu stressing mit so vielen zu telefonieren.bill»



    The Rasmus - No Fear

    Girl,
    You lived your life like a sleeping swan
    Your time has come
    To go deeper

    Girl,
    Your final journey's just begun
    Your destiny chose the reaper

    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear

    Girl
    Rain falls down from the northern skies
    Like poisoned knives
    With no mercy

    Girl
    Close your eyes for the one last time
    Sleepless nights
    From here to eternity

    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear

    (Destination Darkness)

    (Destination Darkness)

    Ooooh
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear
    Destination Darkness

    Ooooh
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear