hide from the sun

utorak, 27.12.2005.

Sretan Božić i Nova godina

Dugo nisam pisala..ah čim spomenem starce odma znaš da uz njih ide i riječ kazna… nisam dugo pisala zato kad nisam mogla na Internet. Što se tiće razgovora s Tomom i Billom to mi prvo nisu vjerovale i najbolje frendice a kamoli da mi vjerujete vi koji prvi put čujete da ja postojim al vjerujte TO JE NAJVEĆA I NAJLJEPŠA ISTINA KOJA SE MENI DOGODILA U ŽIVOTU!! Taj tren još opće nisam bila svjesna tog TKO SU ONI ZAPRAVO. Sjećam se samo dok sa prvi put u sedmom mjesecu vidla Toma i Billa na casperworldu nisam imala pojma ko su ti. Ja sam broja neznam ni sama gde točno našla uglavnom stalno sam visila za komjuterom i starcima nabila preko 200 kn interneta. Na nekoj stranici s duuuuuugim imenom našla sam brojeve ali ne samo od te njihove frendice nego du se i ioni tam javljali i odgovarali na pitanja i komentare koje su ostavljale onda još ne tako brojne obožavateljice među kojima sam i ja bila i još neka iz Hrvatske (čak). Samo znam da nikad nebum zaboravela kak sam se skršila…

Naš tkz razgovor je približno ovako glasio
Ja: halo ,bist das du Bill?
Bill: ja!
Ja: Virklich? Bill aus TH?
Bill: jaaaaa!!!
Mala tišina U KOJOJ JA VRIŠTIM
Ja: meine name ist Ana , ich lebe in Kroatia und ich bin dein gros fan..
Bill onda je nekaj brzo na švabskom zmlel i ja ništ nisam razmela
Ja: und wo ist tom?
Bill: e oooonda je tak nekaj na dugačko zmlel da ga stvarno ni slova nisam razmela
Ja; o mein got. Wir haben ein gros problem. Ich weis nicht so gut deutsch sperechen und ich verstande dich nicht
Bill : malo se smije i onda rečenicu po rečenicu mi govori i pita verstest du?
Ja: da, ma naravno.. a zapravo ga ne razumijem ni riječi..
Al uglavnom sam skužila da ga kasnije nazovem jer se Tom ne može javiti, a zbog čega? To nisam skužila…

Nakon pola sata dok sam ja to javila svim frendicama da su se javili na one brojeve, nazvala ja opet billa

JA. Nekaj sam mu rekla i onda sam prosila na telefon toma…
Par trenutaka je nekaj šuštalo i ona su se kroz vriskove čule rijeći WIR HABEN FANS IN (IIM ILI INS…) KROATIA!!! Onda sam i ja počela vrištati dok sam skužila da netko vrišti zbog mene i onda mi je Bill dao Toma na telefon i ja sam ostala bez texta. TTTTOOOOOOOOOOMMMMMMMMMM…mmmm…nekaj sam govorila sva u šoku …samo se sjećam da mi je i Tom iza svake rečenice «razumiješ li?» kak jadno… I onda mi je lijepo poželio Guten Nacht!


A ako niste gledali a vjerujem da jeste u ponedjeljak je na VIVI bio dan posvećen Tokio Hotelu. Od 15 – 23 sata stalno o njima … Bili su u emisiji Viva live uživo u 15 – 16 sati, poslije toga emisija o njima kako su postali grupa i kak im je bilo na turnejama, a onda je u 21 h počeo dogo očekivani koncert uživo!!! Kak jadni Bill mutira.. Uopće se nemre derati…
Baš su bili super pogotovo tom… i one njegovo slatko nevino lice, pogled, smiješak...
Kad bi ga barem mogla vidjeti…uživo.. i razgovarati s njim…

A svi već znaju za ono kaj je naš TOM napravil 24. 11. na nastupu. Ah , ženska ga je iskoristila u trenutku slabosti, no to ipak nije opravdano da ju je moral onak ljubiti i svagdje držati… meeee. WARUM? WARUM?


I još jedna mala novost, ja trebala za Božić dobiti album od th koji je mamina frendica iz švabske poslala meni. Ali to nije bio album nego sing Schrei!!! Meee
Al dobro već me stvarno uši bole od schreien, ali nema veze dok se sjetim da Tom to svira…

E cure goritokyo, blog vam je super! I hvala na komentarima!!!


- 12:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • taj je blog ovdje zato da se imam gdje izbrbljat
    tu mogu reći sve što mislim. dok mi bude teško, otići ću na ovaj blog i izbrbljat sve što mi je na duši!!! tu mogu reći sve ove vijesti koje su inače meni važne a mojim frendicama ponekad dosadne

Linkovi

Ich und Ich

  • rođena sam prije 14 godina i po horoskopu sam lav
    volim sve što mladi vole, no najviše volim glazbu. ona je moj život.
    ich liebe:
    od glazbe- rock
    od pjevačica- avril, kelly clarkson,gwen s,
    od grupa- tokio hotel
    the rasmus, a ponekad slusam i Guns´n´Roses i Metallicu
    od papice-čokoladu
    od životinja-pse


    und ich hasse:
    englisch lernen
    horen narodnjake

Zanimljivosti , pjesme...

  • SMS od Billa:

    «Ich bekomme ein neues handy.du brauchst mich also nicht mehr anzurufen.die neue nummer bekommt niemand.es ist zu stressing mit so vielen zu telefonieren.bill»



    The Rasmus - No Fear

    Girl,
    You lived your life like a sleeping swan
    Your time has come
    To go deeper

    Girl,
    Your final journey's just begun
    Your destiny chose the reaper

    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear

    Girl
    Rain falls down from the northern skies
    Like poisoned knives
    With no mercy

    Girl
    Close your eyes for the one last time
    Sleepless nights
    From here to eternity

    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear

    (Destination Darkness)

    (Destination Darkness)

    Ooooh
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear
    Destination Darkness

    Ooooh
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear
    Destination Darkness
    No Fear