...:::Tom_Kaulitz_is_my_love:::...

11.07.2006., utorak

Evo mene opet....napokon s novim postom.....




Ej ljudi,kako ste mi bili ovih dana.........Kod mene nema ništa

novog,ali ipak ću vam isprićat šta se događalo ovih dana.......

Bila sam s sestrom na prvu većer festivala(ovdi u Splitu),bilo

je dobro,vidjela sam neke slavne

lićnosti,zbog toga što sam imala propusnicu......

Ima i tužnih vjesti.......

Mog malog psa koji ima godinu ipo(maltezer),je udrilo auto.......

Naravno ja sam plakala ka ljuta godina........

Morala je ić u veterinara.....jednu su joj nogu šivali,oko

2 ili 3 punta,a na drugoj su morali izvadit nokat.......

Tek kad joj naraste nokat,a to je za misec dana,će moći

normalno hodat........jadna moja Wendy........

Dobro nećemo više o tome,jer mi dođe za plakat......

Nadam se da vam je dobro sada kad je počelo lito........

Mi se idemo svaki dan kupat naravno mi idemo na Kašune........

Toliko mi nedostaje moja vikendica.......Pisak........Pokraj Omiša........

Ovim putem želim svih pozdravit koji su u Pisku,sve moje prijatelje i vas blogere.......

Evo vam slike,ali nisu dobre Piska.........Ćao.......


Ovo vam je plaža na kojoj se ja kupam ,ali je bezveze slika......

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo vam je mul,tamo je kako mi to zovemo "selo" tamo su kafići,restorani,konobe,.......

Image Hosted by ImageShack.us


- 09:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi