tom i ja

10.01.2006., utorak

Ljudi moji...

Ovo je moja zadnja poruka.Ne znam kad æu opet moæi na komp jer sam se užasno posvaðala sa starcima,uzeli su mi i discman(unutra mi je orginalni cd schrei,ali oni to ne znaju),i mp3,ja jednostavno ne mogu živjeti bez toga,pretražila sam cijelu kuæu,ali nigdje ni traga.Možda opet doðem za tjedan,možda za mjesec,a možda za godinu dana...Lijepo se zabavite,uživajte jer ja patim kao nitko...Kiii$$$

Tomove bivše...
Julia i Sabrina.Našla sam neki intervju,ali mi baš i ne ide prevoðenje,pa æu stavit mali èlanak iz novina,a vi ga probajte dešifrirat.Te dvije,meni ogavne cure,tvrde da su mu bivše (Sabrina može proæ,ali Julia,UŽAS).Sabrina kaže da je ona skinula majicu,ali da se on sramio i majicu skinut(bili su zajedno jednu godinu).A Julia kaže da su se nakon 15 spoja poljubili,ali da nisu imali ništa više.Evo šta je razumijem,a sada slike,kii$$$:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us kako su ružne... Image Hosted by ImageShack.us a ni tu nisu bolje... Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 08:57 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  sijeèanj, 2006  
P U S È P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Pjesme...