tomica 4

05.07.2005., utorak

EVO ME OPET

Ma evo meni se ovih dana fakat nije dalo pisati nešt po blogu i čak sam htio odustati od pisanja,ali ipak sam se odlučio da ču nastavit pisat.Ja sam ovih dana stalno na igralištu.Od 6 pa do pola 10 igramo nogomet ili pikca.Evo baš sam si promjenio dizajn i malo nešt dodavao na blog tak da se nadam da vam se sviđa.Evo dodao sam neka sranja u box-u i tak.Jučer smo ja.denis,hrco,jakač,brcko i kaj ja znam ko još išli kod šeše na nogomet.Tam smo se zajebavali negdje tri sata,a onda smo otišli doma.Ja, brcko i jakac smo išli pješke od ivanića do kloštra tak da sam jedva hodao:.Dok sam došao doma gledao sam telku i onda otišao pred školu.Tak vam je to kod mene.Ajd više mi se neda ništ pisat.Bok.
- 10:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zakon linkovi

deni90.blog.hr
anteo.blog.hr
aco1.blog.hr
smiljs.blog.hr
jakac15.blog.hr



Divine Music













jel vam se sviđa moj blog?









Kaj ne da je zakon?









Dajte malo pišite komentare









Punk 4 ever


Free Web Counter

Free Hit Counter















');
document.writeln('');



Slipknot Lyrics
















');
document.writeln('');



Slayer Lyrics

SLIKE

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us