tomica 4

25.06.2005., subota

KONJIJADA

E ljudi danas je kod nas konjijada.To vam je neka izložba konja i to se svake godine kod nas održava u sportskom parku.Ja to nisam išao gledat nego pem se navečer samo napit i to ti je to.Jučer smo oko 6 bili pred školom igrali pikca.I poslije toga sam krenuo nešt pisat po blogu,ali me stara vidla(a neda mi da idem na net)pa mi iskopčala žice iz telefona.A kaj moreš.Sad baš čekam da deni dođe do mene i onda čemo ja,on i jakač iči kod šeše gledati turnir.Baš mi se hoće gledat nekog nogometa.Ajd vidimo se.Evo baš je došao deni.
- 17:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zakon linkovi

deni90.blog.hr
anteo.blog.hr
aco1.blog.hr
smiljs.blog.hr
jakac15.blog.hr



Divine Music













jel vam se sviđa moj blog?









Kaj ne da je zakon?









Dajte malo pišite komentare









Punk 4 ever


Free Web Counter

Free Hit Counter















');
document.writeln('');



Slipknot Lyrics
















');
document.writeln('');



Slayer Lyrics

SLIKE

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us