subota, 10.03.2007.

Joj danas mi je baš bio neki lud dan.
Cijeli dan nešto pokušavam ali neznam kaj...
SUBOTA JE DAN POSPREMANJAheadbangheadbangbang
Moro sam pospremit sobu da mi sestra niš nije pomogla. UŽA$mad
Dok sam to pospremio moro sam ućit.burninmadburninmadburninmad
UĆIO SAM SAT I POL.
Bilo mi je mućno.nutnutUzeo sam tabletu i to je nekak prošlo.
Napokon sam nešto pojeo i uvalio se u fotelju.njami
Išo sam van malosam se ulickao i krenuo.naughtynaughty
Bio sam vani s ekipom i išo s njima u grad...
Došo sam doma sav umoran.deaddeaddead
Bilo mi je dosadno i sjetio se da idem nešto pisat na blog.
Sad ovo pišem i sestra mi nekaj brblja.blablablablablabla
Vidimo se i šaljite komentare o ovom blogu.wavewavewave
STRPITE SE DO NOVOG POSTAthumbup

- 19:46 - komentari (48) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.