: I love Tokio Hotel and Tom...

I love Tokio Hotel and Tom...

30.06.2006., petak

nononononononononono

Nitko ne želi pozadinu..... TH- my life oćeš mi više poslat mail?

Eto, ne znan više šta da napiešn, mrtva san umorna....

ajde, bok i javljajte se za pozadinu....

kiss
- 16:57 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 11 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

25.06.2006., nedjelja

Besplatni (TH) predlošci za sve (TH fanove i ostale)

Na ovu ideju me potakla cool stuff...nekoć sam bila u svađi s njom, ali
još dok nisam imala ovi blog....ja sam odlućila ito pomoći TH fanovima
koji nisu u baš najboljem "prijateljstvu" s HTML kodom..hehe....cool
stuff:nemoj se ljutit jer te ne imitiram.....ja imam drugaćiji princim
izrade...a sada!!

Svi koji želi pedlošak moraju mi reći:

Koje boje želite:
-post
-naslov posta i datum posta
-naslov bloga
-boja komentara (i pozadina ako želite)
-link kada je miš preko njega i kada nije
-naslov box-eva
-boja text-a u box-evima


Ostalo:
-koju sliku želite za pozadinu a to mi morate poslati
VAŽNO:
1. Morate mi na mail poslati sliku formata koja će stati na ekran
jer ako mi pošaljee malu sliku, kada je ja povećam postati će mutna!!!
2. U jednom kutu slike će pisati "Designed by ...::Tomova cura Tea::... "
i onda "http://tomandtea.blog.hr" i molim bez ljutnje na to jer je to
besplatan dizaj u koji cu ja uložiti trud smijeh

-možete mi poslati neku slikicu koju želite (ako želite) pokraj komentara
-koji predložak želite (iz izbora blog-hr-a) pa cu ja maknuti pozadinu
a box-evi i ostalo ce biti isti (ako me razumijete smijeh )
-koje skripte želite na blogu (onaj text koji piše na crti, micajući text
kao na mom blogu, upozorenje za desni klik i slično...)

Vi morate:
-poslati mi tu/te slike na moj mail
-staviti me u linkove na svom blogu
-reći mi svoju lozinku i korisničko ime
Molim bez ljutnje jer ja drugaćije ne mogu raditi, a ako
mislite da cu vam ja zbrisati blog ili slično, varate se!! Ako nemate
povjerenja ne mogu vam pomoći....


Ako bude previše predložaka, svi će te doći na red, samo malo
strpljenja smijeh...

Više se ne mogu sjetiti što još postoji....ako se vi sjetite, samo recite
u mail-u....

A sada, ako želite neka vaš komentar ovdje npr. izgleda ovako: "Ja
želim predložak, posalti cu ti na e-mail sve detalje, sliku i slično. Moj
mail je.....@.... (stavite vaš točan mail!!)....." i što vi ješ želite
napisati.....pošaljite mi detalje na teaak11@hotmail.com,
tea.kost@post.t-com ili th_tea12@yahoo.co.uk. Nemojte na druge
mailove. Kada mi pošaljete recite u komentaru. Jedva čekam izraditi
vam predloške jer mi je to "gušt"!!

Evo, nisam od davna stavljala slikice naših slatkiša pa evo sada smijeh :


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ova slika mi je super-slatka!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
I ova isto!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
I ovaaaaaaaaa!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ma šta ćeš, sve su slatke!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ala brale, pa ja ću umrit!!Neću više ni govorit, svaka iduća je slađa....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Eto ljudi, javljajte se i eto....

Big K!$$ svima!!!!

- 11:34 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 43 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

22.06.2006., četvrtak

I am fuckin' lucky....

Bok ljudi....sigurno se pitate čemu ovaj naslov...hm, pa evo vam prica:

Danas sam malo sređivala jednu policu i našla postere, svakakve...malo ja gledam, i nađen cak 2 postera Tokio Hotela!!! Jedan je veliki a jedan mali, a na oba su svi, Bill, Tom, Gustav i George!! Super su!!thumbup


Sada je Hrvatska zabila gol!!! Jejjjjjjjjjjjjj!! A sada bi mogli reći:

We are fuckin' lucky!!!


Hehe....ali za sada....nije baš Austrija neka jadna država koja igra baš loše.....ako smo stvarno sretni, pobjedit ce mo, a ako nismo onda ništa....


U Mađarskoj je nedavno održan Comet pa veo vam jedan review s tog događaja od voditelja koji je također njihov fan…Zove se Kristóf…

Avion TH-a stigao je sa zakašnjenjem,pa su stigli par sati kasnije,pa smo čekali.Ali bilo je još problema,jer su rekli da žele izvesti samo jednu pjesmu i da to mora biti zadnja pjesma na showu.Željeli su izvesti Rette Mich.Bili smo tužni jer nismo htjeli ostaviti fanove da čekaju do kraja showa a još ovdje u Mađarskoj puno fanova ne zna Rette Mich.Jako me rastužilo što izvode samo jednu pjesmu.Složili smo se da će izvesti Schrei,ali ostali uvjeti su stajali.

Kada je stigao njihov auto mnogi su fanovi skočili.Ali nisu iz auta izašli dugo vrijeme.Ali napokon su se vrata otvorila i dečki su izašli.Prvo što sam uočio je da je Tom mnogo viši nego što se čini (jupy) a Bill je nevjerojatno mršav.Bill nije imao make-up i nije imao frizuru,nosio je ogromne sunčane naočale i kapu..Prišli smo kombiju i predstavili se.Rekao sam da ću biti domaćin.Bill je bio veoma ljubazan,nasmješio se i ispružio ruku.Ruka mu je bila mekana.Njegovi su pokreti bili pomalo ženskasti ali ima tako veliku karizmu što je jednostavno nevjerojatno.Nažalost bio je jedini tko je bio ljubazan i nasmiješen.Tom,Gustav i Georg bili su dosta namrgođeni,i tihi,a k tome se Tom ponašao dosta uzvišeno.To je za mene bilo veliko razočaranje,jer mi je bio najdraži.

Onda se dogodila još jedna luda stvar.Dečki su rekli da im jedna svlačionica nije dovoljna i zatražili drugu.To je bilo veoma iznenađujuće jer nas nijedna druga zvijeza,čak ni one strane,nije to pitala iako ih je bilo više.

Onda je došlo najveće iznenađenje:Dečki su sjeli u svlačionicu,rekli su da neće napraviti probu i samo su se izolirali.Jedan bodyguard je stavio stolicu ispred vratiju i sjeo na nju,dok su dečki unutra pušili i pripremali se za show.Naša šminkerica Detti ih je našminkala,i Bill je bio jako zadovoljan…rekao je:SUPER!!! Detti je rekla iako je ipak zanimaju stariji dečki,da Bill ima tako karizmatičnu osobnost.Tom nije čak ni skinuo svoju kapu dok je bio na šminkanju…Kad su dečki došli Bill je bio jednini koji se smijao.U međuvremenu Ancsiska (jedna cura) pričala je s Jankeom-dečkom iz Blog 27,Tolinim bratom.Pričali su i o TH-u i rekao je da je Bill jako draga osoba,da je jako otvoren ali Tom je dosta umišljen,ali da se ne druže baš posebno s nekim.

Nastupali su na playback dok je nastup Blog 27 bio uživo.Električne gitare nisu bile ukopčane.I playback je bio na istu verziju koju možete čuti na cd-u.Ne znam zašto.Nakon ovoga i dalje volim TH ali neke su se stvari promijenile.Osobno mislim da ne bi bilo dobro za njih da podignu te neke zidove oko sebe.Ali dali su puno autograma,i izlgledali jako dobro (pogotovo Bill).Sretan sam što sam bio domaćin ovogodišnjeg Cometa.TH zauvijek!!!

Nisam spomenuo još 2 stvari:Kad smo se upoznali Gustav mi je stisao ruku tako jako da sam mislio da će je slomiti.Georg je bio ljubazniji.I Georg je bio jednini koji je izašao iz svlačionice da zapali cigaru i jeo je kinesku hranu.Ali nismo komunicirali jer nije htio.Ukralu su Tolinu svlačionicu.Jadna cura htjela se šminkati i srediti pa smo joj morali dati drugu.

Evo pa vi sad komentirajte ovo…….

Evo i intervjua:
-Kako to da jedete tako puno fast fooda a još ste mršavi?
Gustav:Bill i Tom su uvijek mogli jesti puno,a nikad se ne bi udebljali.Mislim da bi trebali najavti novi sport-koncerti.Jedan i po sat koncerta sa skakanjem je super tjelovježba.

-Imate puno fanova ali i antifanova.Koja je vaša poruka onima koji vas mrze?
Bill:Ima izvđača koje ni mi ne volimo.Nije velika stvar ako nas netko ne voli.Mi to sve prihvaćamo.

-Bill,koliko si se promijenio odkad si popularan?
Bill:Još uvijek sam iznenađen kad me prepoznaju.Imam iste prijatelje koje sam imao i prije.Ne mislim da sam se promijenio.

-Što vam kažu roditelji na to da idete na turneje umjesto u školu?
Tom:Podržavaju nas.Kad smo bili mlađi vodili su nas na nastupe.Nikad nisu rekli da moramo učiti,rekli su nam da radimo što želim,ali ipak smo bili dobri učenici.Nastavit ćemo sa školom na ljeto.Nećemo prekinuti školovanje.

-Tom,koliko imaš kapa?
Tom:Ne znam točno,oko 50.Sviđaju mi se i volim ih skupljati.

-Mnogo je tračeva okolo da švrljate s fanovkama.Koliko je to istina?
Bill:Nismo tako nešto pročitali,pa ne znamo o čemu je točno riječ,ali mnogo je stvari koje pišu o nama a da nisu istinite.Ali to dolazi s ovim poslom.Mi se na to samo dobro nasmijemo.

-Postali ste popularni jako mladi.Kako zamišljate budućnost?
Bill:Nadam se da ćemo ostati popularni dugo vrijeme,ali ako sve to nestene i dalje ćemo stvarati glazbu.Ne možemo zamisliti da radimo nešto drugo.

-Koje pitanje najviše mrzite?
Bill:iskreno nema pitanja koje nas živcira ali malo su nam dosadila pitanja kao ''Od kuda ime benda'' i ''Kako smo se upoznali''…

Bill koliko vremena provodiš ispred ogledala svaki dan?
Bill:dosta se brzo našminkam.Treba mi oko 15 minuta.

Eto ljudi....cujemo se!!!

KISSSSS

- 21:20 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 15 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

18.06.2006., nedjelja

Helllllllllllllllllllllll(o)

Evo me ljudi...samo sam dodale neke skripte s drugog bloga.....danas su nasi igrali UŽASNO!! Pa kako smo jadni....naši loptu nisu među nagama držali 2 minute.....Japanci su pravi...barem su smireni dok igrajuthumbup....

Mjesecima ova četvroka zajedno putuje.Svatko zna sve o svakome.Za BRAVO Tokio Hotel rekao je najzanimljivije stvari o životu u bendu.

BRAVO:Tko je od vas najsmješniji?
Tom:Najviše se smijemo Georgeovim greškama.

BRAVO:Zašto?
Tom:Georg je ludo smiješan.
Georg:Da,često mi se događaju smiješne stvari.Ali ipak meni se nikad nije golub posrao na kapu.To se dogodilo Tomu na jednom fotoshootingu (svi se smiju)

BRAVO:A jeste li ikada i loše raspoloženi?
Tom:Naravno.Ako smo loše raspoloženi ostali to odmah primijete.
Georg:Ja sam inače loše raspoložen ujutro.
Tom i Bill zajedno:I ja isto!
Georg:Onda uđemo u kombi i ne kažemo ni riječi,možda samo još jednom ''Bok'' ili ''Dobro jutro''-više od toga ne.
Gustav:Mene ujutro također lako nešto iznervira.Ako trebam pakirati kovčeg i on se ne želi zatvoriti,mogao bih puknuti.Onda i ja poludim!

BRAVO:Tko se od vas najteže diže iz kreveta?
Georg:Ja.
Bill:Georg uvijek prespava.Ili mu mobitel nije napunjen ili ne zvoni – nešto je uvijek.

BRAVO:Gustav, ti si ranoranioc, ne?
Gustav:Da.
Tom:Ako se moramo dignuti recimo oko osam Gustav se diže već oko šest.
Bill:Ali to nikako ne vrijedi za mene.Mogu bez problema prespavati.Ako me nitko ne probudi…
Tom:Nedavno se u mojoj sobi oglasio protupožarni alarm a ja sam se samo malo premjestio i nastavio spavati.Takve stvari me uopće ne smetaju.
Bill:Da,to je bilo jako glasno!Samo sam na kratko pogledao ako ima dima negdje u mojoj sobi.
Tom:Smetalo me je samo to što se prskalica uključila.Da me ujutro probude s toplom vodom bio bih totalno opušten.
Georg: Ja se sa hladnom vodom se ujutro ne mogu uopće tuširati.
Tom:Ja se ujutro uvijek moram tuširati s hladnom vodom.Inače se ne mogu razbuditi.
Georg:Ne,ja to mrzim kad se moram dignuti iz mog predivnog,toplog kreveta.

BRAVO:Imate li neke rituale dok se tuširate?
Gustav:Ja se volim tuširati s toplom vodom i onda mrzim kad netko ostavi otvorena vrata od kupaonice jer onda bude hladno.
Georg:Ma tko ostavlja otvorena vrata?Ti nisi nikad sam u hotelskoj sobi?
Gustav:Ali ako živimo u studiu onda podijelimo grijanje.I onda naravno jedan od ova tri šaljivca ostavi vrata otvorena.
Bill:U studiu imamo samo jednu kupaonicu i Gustav je uvijek prvi i već se priviknuo na to da tu nema rasprave.Dok on ne završi mi gledamo televiziju.

BRAVO:Kako odlučite tko ide najkasnije u kupaonicu i tko može onda najduže spavati?
Bill:Tko to prvi kaže može zadnji ići u kupaonicu.Tako to ide kod nas.Svi brzo kažemo ''Ja sam zadnji''.Tko je najsporiji,gubi.
Georg:To nas se dešava i pred ljudima.
Bill:Sa fotoshootings-ima ili TV-reporterima ide na isti način.I onda svi kažemo ''Nisam ja,niam ja'' i onda ljudi misle da nitko ne želi biti žrtveno janje (da nitko nema hrabrosti).Ali nije tako.To je samo takva igra.

BRAVO:Što bi se dogodilo ako bi se netko previše pobunio?
Tom:O tome ne bismo puno razmišljali (smijeh)…

BRAVO:Taj bi izletio odmah iz benda ili?
Gustav:Pa tako daleko ja ne bih išao.
Tom:Ali dobra ideja (smijeh)

BRAVO:Je li netko jako neuredan?
Bill i Tom:Georg.
Georg:Neuredan.Pa….
Bill:Hey,Georgeova soba je tako neuredna – često uvijek sve izvadi iz svojih torbi.Ja u svakom slučaju izvadim one najvažnije stvari.Ali kod Georga izgleda kao da je pala bomba.
Georg:Ali kad stalno dolazite kod mene pa sve izgleda usrano.Jedete kod mene i ostavite sve nepospremljeno!

BRAVO:Kod ostalih je sve uredno?
Georg:Zaboravite!
Bill:Kod kuće je moja soba uvijek pospremljena.Ne mogu podnijeti kad je sv okolo razbacano.
Tom:Moja soba nije tako uredna ali znam točno gdje je šta.I nitko to ne smije pospremati.
Georg:Još nešto o urednosti:Ne mogu ni opisati kako Billova kupaonica izgleda.Ručnici su razbacani posvuda.
Bill:To je točno.Ali samo u hotelu.
Georg:Jedino što Bill ne odpakira u kupaonici je četkica za zube (svi se smiju)

BRAVO:Tko od vas ima najbolji stil?
Svi:Ja.
Tom:Naravno ja,bez premca.
Bill:Ostali to sad naravno žele sakriti ali istina je – ja naravno (smijeh)
Tom:Ja mislim da svi smatraju da je cool ono što oni nose.

BRAVO:Postoje li trenutci kad niste zadovoljni?
Bill:Ponekad ispadnem glupo na slikama u časopisima.
Gustav:Ja ponekad ispadnem glup kad se upoznajem s nekim.

BRAVO:Šta vas može naživcirati?
Tom:Svi rado raspravljamo.
Bill:Na razrednim izletima,posvađao bih se s razrednim kolegama ako bi muzika bila preglasna.Moram reći da sam jako dobar u raspravljanju!
Georg:Ah da,uvijek pobjeđuje.
Bill:Ponekad drugi ne zna šta bi više rekao.

BRAVO:Raspravljate i u bendu?
Georg:Raspravljamo o svačemu.Neki dan smo Tom i ja raspravljali kako to da ne stavljaju parmezan u catering.
Tom:Da,kako da napravimo noodles-e ako nemamo sira?! (smijeh)
Bill:Ali postoje i značajnije rasprave.

BRAVO:O smislu života?
Tom:Oh ne!
Bill: Ali ponekad razgovaramo i o ozbiljnijim stvarima.
Georg: Tu i tamo – na odmoru recimo.
Bill: Da na odmoru,ako netko započne raspravu.Ali ipak nikad ne dam da me pobijede.Ako tko započne tamo raspravu – iako sam mrtav umoran – uvijek imam nešto za reći.

Eto ljudi....cujemo se!!!

K!$$$$$$$

- 21:54 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 25 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

14.06.2006., srijeda

burninmad mad blabla headbang puknucu burninmad mad blabla headbang puknucu burninmad mad blabla headbang puknucu

Ljudi moji!!! Ovaj blog ništa ne valja!!! Pokušavam uć i ništa!! Neće mi ni uđe ni na blogove ni na blog.hr!!!! Već se mislim da se prebacim na bloger.hr!! Inaće imala sam prije tamo blog.....ali ovdje nekako bolje u vezi sadržaja i svega....ma ne znam...nastavi li se ovako....i to je svima!! I mojim prijama koje imaju blogove!!! chiquitama, mojoj susjedi Josipi koja je napravilanovi blog, ludoj machkici...... tko zna....možda se preopterećeni.....ma....evo malo o TH-u....

Tokio Hotel
=O vjenčanjima i žendibi=

Bravo:Dali biste se željeli udati jednog dana?
Tom:Teško za zamisliti.Vjenčanja su staromodna.Dali postoji prava ljubav?Ne znam
Bill:Ja vjerujem u nju ! !
Tom:Ja stvarno ne znam.Ostati s curom na duže vrijeme okej,ali zauvijek?Mislim...postoje ljudi koji su zajedno od 16 godine i zajedno su do smrti (istina,od moje frendice starci..dobro nisu još umrli ali su zajedno od srednje škole)
Bill:Ja vjerujem da prava ljubav postoji,samo je nažalost nisam još pronašao
Georg:Htio bi se kasnije oženiti.U jednu ruku to je sažaljenje i ograničavanje sebe-zato je želim upoznati kad ću biti stariji.Ali u drugu ruku to je nešto prekrasno.Ako postoji negdje ona prava za tebe,savršena,tada mora ići sve u redu.
Tom:Imam izmješane osjećaje kada ljudi prianjaju konstantno jedni drugima.Uvijek se slagati?Pa kome to uspijeva?Evo da malo osvježim ovu borbu.Ja ću se oženiti tek sa 60 (smije se...)
Gustav:Trenutno ni ja sebe ne mogu zamisliti oženjenog.
Bill:Ja bi se jedino oženio ako bi vjenčanje bilo fora.

Bravo:Kako to misliš Bill?
Bill:Njezina vjenčanica bi trebala biti crno-crvena,crni make-up.I da nebude one starmodne formalne muzike.I ja bih htio imati vjenčani tatto prsten (koji je to luđak..hihi)

Bravo:A što je s djecom?
Georg:Ja bih thio imati dvoje.Prvo muško pa žensko.
Bill.Pa....trenutno se ne mogu zamisliti da imam djecu.
Tom:Ni ja isto.Jer onda nebi mogao ići na partyie više.
Bill:Ja si nemogu zamisliti Georga kako mijenja dječje pelene.I od bebe slinjenje po njemu (svi se smiju)
Tom:Da,i onda bi vrištalo cijeli dan i noć.Znate «Super nanny»-onaj show....vidite kako se djeca ponašaju...
Georg:Ali to je sve u odgoju.
Tom:Ako ću ja ikada imati dijete tada bi trebalo biti starije na porodu.P.S.-Georg bi bio dobar obiteljski vozač auta.
Georg:Ne,ja neću voziti obiteljski auto,ja ću si nabaviti kočiju...(smije se)

Baš dobro smijeh....eto ljudi....ja sada slušam mp3...

kisssss!!!!!!!!

- 08:49 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 14 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

09.06.2006., petak

"Mali" slide show o našem Tokio Hotela



Dobro zar ne??

KIss
- 14:16 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 15 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

06.06.2006., utorak

Lakse mi je!!

Sada mi je lakše...postoje 2 albuma..."Schrei" i "Schrei-so laut du kannst"...na ovom drugom je 15 pijesama, a ja imam prvi na kojem je 12 pijesama....malo sam blokilara...hehe...smijeh

Ajme, cilo mi vrime nešto blokaje puknucu....cekajte, jos cu malo, a ako ne otvori, onda ništa....


BRAVO : Sada ste ispunili vas najveci san,koji je vas drugi san ?
Gustav : MI samo zelimo jednu stvar-koncert u Tokiju
Bill : Da , to je cudesan grad
Tom : Bilo bi cool svirati tamo

BRAVO : Sta je vas san iz djetinjstva?
Georg :Ja sam zelio biti kralj (smijeh) smijeh
Bill : Ja sam zelio biti u BRAVU... (pa ostvarilo ti se smijeh)
Tom :A moj je san bio da postanem kauboj. Cak sam se i oblacio kao kauboj.
Bill : Ahhh,da, to je istina. A ja sam zelio biti carobnjak.
Tom : Ti si mali carobnjak! (koja bratska ljubav party)
Gustav : Ti si lud.Ja sam uvjek zelio svairati sa Fill Colinsom.

BRAVO : Sta bi promjenili na sebi, da imate tu mogucnost?
Georg : Moje usi. Da, i zelio bih biti vise tacniji.
Tom : Bilo bi mi drago da sam malo vise strpljiviji.
Bill : Ja sam apsolutni egoista. Bilo bi dobro da malo brinem za ostale.
Gustav : A ja se jako brzo iritiram. Bilo bi bolje da sam malo smiren.

BRAVO : Sta zelite da promjenite kod svojih clanova benda?
Georg : Gustav se nebi trebao tuci svaki put kad ga iziritiramo.
Gustav : Bill se nebi tebao ponasati kao primadona ,a Tom kao maco tip.


BRAVO : Koje su zelje za vas nastup?
Bill : Da napunimo stadion!

BRAVO:Imate jos zelja i snova?
Georg : Moramo prvo zivjeti ovaj san. To je tek pocetak!

To je iz bugarskog brava.
To je bila tajna: Samo je BRAVO bio na putu sa TH u London.
U Britanskoj pop-metropoli Bill (16), Tom (16), Gustav (17)
i Georg (19) njehove do sada njemacke singlove (“Durch den Monsun”, “Schrei” i “Rette mich”) snimaju na engleskom.

Bill: Meni je lakse pjevati na njemacko, ali cu uspjeti

Prije nego sto su otisli u studio cetvorica Magdeburgana su isli u razgledanje svjetskog- grada: Big Ben!Buckingham Palace!
Tower Bridge! Poceli sa Piccadilly Circus. Momci su tamo bili
totalno preplavljeni zbunjenoscu

"Ovdje je uvjek akcija", Tom kaze sretno. Za njega je putovanje u London ostvarenje sna. " Grad nikad ne spava. To je super!"

Tokiovci uzimaju fotoaparate i slikaju jedno drugo ispred velike,
sarene reklame

"Ja slikam sve", Tom objasnjava. " Ne dozivljavas to svaki dan!"

Nekoliko minuta su samo stajali na svjetskom poznatom mjestu i
uzivali u "zauzetoj" atmosferi.

Po svaku cjenu zeljeli su da vide “London Underground”
(Londonsko podzemlje)- podzemnu zeljeznicu Britanskog gl. grada.

Ali kako oni zele koristiti kamere, pozornik zeljeznicke stanice
opomenuo ih je strogo: "Nema slika, molim!" Ali momcima se nije pokvarila zabava zbog toga

Oni smatraju crvenu telefonsku govornicu veoma smjesnom-svako zeli svoju sliku u govornici.
Kada je Bill u govornici, telefon odjednom zazvoni! "Sta se događa", on zove.

Covjek za bezbjednost odmah provjerava situaciju: Pogresno konektovan!
Momci su crkli od smjeha!

Obilazak se nastavlja prema Buckingham Palace. Oce li upoznati kraljicu?
"Ja vjerujem da ona nikad nebi mogla nasu muziku. Ona samo slusa klasicnu muziku", kaze Bill.

Ispred Buckingham Palace su mase turista. I oni se cude Billovoj neobicnoj odjeci umjesto mjestu. Neke cure zele autogram!

Tom:" Cure su stvarno cool ovdje!Jedini problem je: Ako zelis flertovati sa curom, postoje teskoce sa jezikom!" Svi se smiju! Zar momci nemaju rjecnik? "Uvjek imamo prevodioca" , otkriva Gustav

Nece ga trebati za svoju sledecu destinaciju: Svicarska.

Prije nego nam TH kaze zbogom, oni otkrivaju tajnu: " Razmisljamo o novoj pjesmi na albumu.."

Georg: Obicno stignemu u 12 sati u arenu. Gustav odmah sjedne za bubnjeve da vjezba ,a provjera zvuka traje oko sat vremena
Tom: Onda imamo oko 2 sata dok show ne pocne. U to vrijeme dajemo intervju , slikamo se i upoznajemo fanove. U posljednjih 45 minuta mi se samo druzimo: igramo ping - pong ili nesto drugo


Da li imate strah na pozornici?
Gustav: Naravno da imamo ! Uvijek . Za vrijeme prve 2 pjesme moja koljena se tresu. Mi nismo toliko cool ,samo tako izgledamo.

Zasto uvijek Bill prica s fanovima?
Bill: (smjeh) Zato sto su momci stidljivi!
Tom: Sranje !!! Ja komuniciram s njima govorom tijela . Usput Bill uvijek stoji ispred.

Da li imate party nakon nastupa?
Georg : Ne. Mi smo potpuno iscrpljeni nakon koncerta, samo zelimo da se istusiramo i odmorimo u hotelu.
Tom:Usput mi ne pijemo alkohol dok smo na turneji. Kunem se !!

Bill kako su stvari prosle nakon promjene glasa?
Bill: Prva dva nastupa nisu bila laka. Na svakom koncertu moj glas je zvucao drugacije, ali sada se vise ne mijenja pa pjevam svaku pjesmu 1 do 2 stepena nize. Zato smo presnimili Rette mich.

Da li si mislio da ce tvoja kosa izazvati ovakve reakcije?
Bill :Nikada nisam mislio da cu stvoriti ovakvu zbrku. Prvo sam sokirao fanove, ali sad se mogu nositi s tim. Mozda cu sledeci put imati kosu kao Tom ili biti celav (NEMOJ!! headbang) (smjeh)


Bill, da li je istina da ce mo uskoro imati novu kolekciju?
Bill: To nije losa ideja! Ali za sada nemam takvih planova. Mnogo preuredjujem moju odjecu. Na primjer: Majice koje nosim su u originalnoj velicini XXL , a ja ih napravim tako da su uze.

Sta radite s poklonima koje vam fanovi daju?
Gustav: Mi mozemo zadrzati sve. Plisane igracke idu u sirotista ,ali mi zadrzimo posebne poklone.
Bill: Jednom sam dobio TH narkvicu od jednog naseg fana , koja je napravljena od kose. Nosim je skoro svaki dan.

Mozete li lako kupovati?
Tom: Ako smo sami sve ide lako, ali ako smo sva cetvorica ne mozemo ici bez tjelohranitelja, jer bi nas fanovi napadali. Zato ja obicno kupujem preko Interneta.

Gdje su vase djevojke dok ste na turneji?
Georg: Haha, kojoj turneji?
Bill: Mi smo solo, ozbiljno !U proteklih nekoliko mjeseci nismo imali vremena za to. Cak je i Gustav bez cure..
Gustav: Da. Prekinuo sam sa zadnjom curom zato sto smo bili rijetko zajedno. Zelio sam je skloniti od medija i tako sam to ucinijo. Nazalost.

Kako se slazete sa curama iz Bloga 27?
Gustav: Prilicno dobro. Nije bilo mnogo koncerata izmedju nas, obicno bi ih sreli prije nastupa. Kada bi zavrsio koncert njih ne bi bilo.
Tom: Ali to sto cine mnogi fanovi nije uredu. Ne bi ih trebali neprestano vredjati.

Kada bi imali djevojku , da li bi je pokazali, ili se bojite fanova?
Tom: To je tesko pitanje. Mislim da je ne bi pokazao kada bi mogao.
Georg: To je privatna stvar i ne bi zelio da fanovi budu negativni prema njoj. Jedino bi je pokazao kad ne bi bilo tako.
Bill: Mislim da bi to bila velika senzacija i zato ne bi mogli izbjeci da se sazna.

Da li je istina sada kad imate veci odmor da ce te nestati?
Bill: To je totalno sranje! Samo imamo mali odmor, a onda cemo krenuti ponovo.
Gustav: Ovog ljeta cemo nastupati na nekim open air festivalima, a onda imamo planove za koncerte po Istocnoj Evropi zbog cega sam veoma sretan.

Sta se desava sa skolom?
Tom: Imamo citavu godine slobodnu i idemo u privatnu skolu, ali ako TH ostane ovako uspjesan, necemo morati vise nikada ici u skolu.


Hm...tp je to....kissssss!!!!!

P.s.-nema slika smijeh

- 21:42 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 4 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

05.06.2006., ponedjeljak

U komi sam zaliven...

Ljudi ja stvarno više ne znam...ja na internetu vidim kako je ovo popis pjesama s albuma "Schrei":

1. SCHREI
2. DURUCH DEN MONSUN
3. LEB' DI SEKUNDE
4. RETTE MICH – video verzija
5. FREUNDE BLEIBEN
6. ICH BIN NICH' ICH
7. WENN NICHTS MEHR GEHT
8. LASS UND HIER RAUS
9. GEGEN MEINEN WILLEN
10. JUNG UND BICH MEHR JUNGENDFREI
11. DER LETZE TAG
12. UNENDLICHKEIT
13. BEICHTE
14. SCHWARZ
15. THEMA NR.1 – demo verzija iz 2003. godine,

a na mom CD-u je ovako:

1. SCHREI
2. DURUCH DEN MONSUN - video verzija
3. LEB' DI SEKUNDE
4. RETTE MICH
5. FREUNDE BLEIBEN
6. ICH BIN NICH' ICH
7. WENN NICHTS MEHR GEHT
8. LASS UND HIER RAUS
9. GEGEN MEINEN WILLEN
10. JUNG UND BICH MEHR JUNGENDFREI
11. DER LETZE TAG
12. UNENDLICHKEIT

Dajte ljudi pomozite!!! Ako netko ima orginal CD kupljen U HRVATSKOJ (!!!) neka mi reće jer njemu isto ovako ili je to neka greška ili slično namcor...MOLIM VAS!!!

A sada malo Bill:(ovo sam našla na ovom blogu, please nemoj se ljutit smijeh)

"Meni nikad nije bio neki veliki problem ostati sam kući, naprotiv. U obdaništu su bile neke kučice i mjesta gdje su se parovi mazili, gdje se i sa prijateljima moglo otići. Tako nešto ni tada nisam volio. Radije bi ostajao kući po cijeli dan. Škola me je užasno nervirala. Ali bez svega toga nisi mogao nešto posebno učiniti sa svojim životom, zato sam i tamo išao. Tako sam sretan što imam svoju mamu. Ona je veoma važna za mene. Ona je Tomu i meni uvijek pružala potporu. Čak i oko glazbe. Prije je čak vozala cijelu grupu tamo-amo. To je bilo cool, ali i u kući su postojala pravila i granice. Ali to uopće nije bilo loše. Gadno je postalo kad su se naši roditelji rastali. Tad smo imali 6 godina. Jednostavno je čudan osijećaj znati da tata više neće živjeti s nama. Tada je to bilo užasno. U međuvremenu, nemam problema s time, jer to sad mnogo bolje razumijem. Gore je kad roditelji ostaju zajedno zbog djece. Sa našom mamom je uvijek sve bilo super. Samo jednom je bila ljuta i razočarana u nas. To je bilo na roditeljskom sastanku u našoj školi .Tu su se svi roditelj na Toma i mene žalili. Oni su čak htjeli prebaciti svoju djecu u druge razrede. To naravno, mama nije smatrala lijepim. Ali roditelji i djeca u tom selu su bili pravi snobovi. Oni, jednostavno nisu znali doći na kraj s nama. Jer smo mi uvijek smjeli duže ostajati vani nego ostali. To je bilo cool. Ali ja to nikad nisam iskoristio, nisam dolazio kući pijan kao letva i povraćao mami pred noge. Tko je uvijek bio na našoj strani: djed i baka. I dan danas su oni naši najveći obožavatelji. Snimaju na kasete što god se pušta o nama na TV-u, i kupuju sva BRAVA. Njima sam uvijek mogao vjerovati. U školi je to bila potpuna suprotnost, tamo smo Tom i ja imali samo jednog pravog prijatelja, Andreasa. Sa onim ostalima se nikad nisam htio družiti u slobodno vrijeme. To su bili samo pametnjakovići i snobovi. Također su me oni nazivali pederom i luđakompuknucu. Ali to je meni bilo svejedno danas sam to potpuno prebrodio. Ja sam uvijek imao samo jedan hobi: glazbu. I danas je to tako. Kad god sam imao slobodnog vremena, izležavao sam se na fotelji i gledao TV. Ili organizirao partyje. Jednom sam pokušao jahati, i to iako sam imao fobiju od konja. Na sreću, nikad mi se nije ništa ozbiljno dogodilo. Zapravo nikad nisam imao neke ozbiljnije povrede. Samo sam jednom morao u bolnicu na sedam dana. Ništa ozbiljno: ubo me komarac u uho, a ja sam alergičan na njih. Super je bilo to što me Tom svaki dan posjećivao. On je zapravo jako fin na neki svoj način. Jedino što kod njega ne volim je njegovo izigravanje Macho-tipa. Ok, i njegov stil oblačenja. Ali najvažnije je da se njemu sviđa. Mi smo uvijek radili ono što smo htjeli. Jako je čudno kad pomislim kako se naš život odjednom potpuno izmijenio. Ali je jako zabavno. Iako je tu sada mnogo više stresa, nego što sam to zamislio. Svi misle: kao zvijezda dobivaš sve servirano na srebrenom pladnju, ali uopće nije tako. Mi teško radimo za uspjeh, ali vrijedi. Ne želim nikad raditi nešto drugo osim glazbe. Mnogi nas pitaju da li nas je uspjeh izmijenio kao osobe. Ja mislim da nije. To bi nam naša obitelj već odavno rekla. Ja ostajem ja. Ambiciozan i lijen, veseo i malo egoističan. Bez obzira što ostali o meni govore. I najvažnije u mom životu ostaju :moja mama, moj brat Tom i naša grupa-Tokio Hotelthumbup!!!

Meni je ovo super thumbup!!! I on ima pravo....što ga briga što drugi misle!!


A sada, naravno, slikice... (necu stavljat vece jer ce mi se post raširit)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ZAKON!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
smijeh

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Logo TH-athumbup

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
HOĆU OVU MAJICU!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
I love you too..hehe smijeh...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Koja dobra friska smijeh...


Eto ljudi, i PLEASE pomozite mi s ovim gore!!

KISSSSSSSSSSSS
- 21:08 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 7 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

03.06.2006., subota

Novi BRAVO

Evo, baš sam sad kupila novi BRAVO. U njemu dobijete super poster Toma (ako ste kupili prošli broj, onakav isti kao što je Billov, samo što je Tom na slici) i interviju >>Ja & ljubav<<. Evo, prepisat ću intervju, cak je o njemu na 3 stranice:

BRAVO:O čemu govori vaš novi singl "Thema Nr. 1"?
Tom:O djevojci koja postoji u svakoj školi, a koja je jednostavno tema broj 1. S kojom bi se svi voljeli spetljati...
(u mojoj školi takva ne postoji, jer nas ima, znate, oko 1500...)

BRAVO: Je li i kod vas u školi postojala takva djevojka?
Tom:Pa, naravno. Imala je plavu kosu, bila je visoka, zgodna, super je izgledala. Ona je bila no što su svi željeli!

BRAVO: T ti...?
Tom: Naravno da sam sa svojim prijateljima razgovarao o njoj. Svi su se okretali za njom dok je prolazila hodnikom.

BRAVO: Jesi li je pokušao upoznati?
Tom: Nitko je nije dobro poznavao i zato nam je bio problem da joj se približimo. Svi su pokušavali - a ja sam čak i uspio u tome (smijeh). Kratko smo bili zajedno...

BRAVO: Zašto kratko??
Tom: Nije nam išlo. Možda zato što sam imao prevelika očekivanja - ipak je ona bila tema broj 1 u školi. Sve je puklo kao balon od sapunice.

BRAVO: Jesi li se razočarao?
Tom: Ne. Ona jednostavno nije bila prava i tu se ništa nije moglo.

BRAVO: Bi li "pravoj" rekao volim te"?
Tom: Kada bih neku djevojku stvarno volio, onda bi joj to i rekao. Ali, samo ako sve štima. Do sada mi se to nije dogodilo. Još nijednoj nisam rekao: "Volim te".

BRAVO:Je li neka djevojka to tebi rekla?
Tom: Ne. Djevojke su jako obrazive po tom pitanju, one kažu "volim te" tek kad su 100% sigurne - meni se to još nije dogodilo.

BRAVO: Jesi li imao neko neugodno iskustvo s nekom djevojkom?
Tom: Jedna moja bivša mi je jednom opalila pljusku jer je mislila da pričam okolo svašta o njoj. Zato je prekinula - i udarila me...

BRAVO: Kako ti je bilo nakon toga?
Tom: Bio sam više ljut nego tužan. To se dogodilo nasred školskog dvorišta! Bilo mi je jako neugodno - jer su to vidjeli svi moji prijatelji...

BRAVO: Tko je od vas u bendu tema broj 1?
Tom: Eva Langoria (ona iz kućanica, Gabriela), Angelina Jolie i blizanke Olsen. Nažalos, može mo ih vidjeti samo u BRAVU. Mislim da su fotke blizankinja (??Mislite blizanki??) koje ste nedavno objavili stvarno super!

BRAVO: Kako treba izgledati jedna djevojka da bi ti rekao da je "super"?
Tom: Brineta, plavuša, crnokosa - to mi je potpuno svejedno. Najvažnije je da se slažemo. Ima raznih djevojaka za koje bih mogao reći da izgedaju super.

BRAVO: Što misliš, kad bi se ti zaljubio, bi li to ugrozilo bend?
Tom: Ne, to ne bi imalo nikakvog utjecaja na Tokio Hotel. Bend mi je na prvom mjestu i ta bi djevojka morala to znati. Trenutno bi mi bilo teško imati jer smo stalno na putu. Ona bih morala puno trpjeti zbog glazbe.

BRAVO: Bi li priznao da si zaljubljen?
Tom: U svakom slučaju! Ali ne bih izlagao svoju djevojku pritisku javnosti. To bi ostala moja privatna stvar. Ne bih je mnogo spominjao. Osim kao to ne bi bila Eva Langoria (smijeh). Nju bi svima pokazivao...

Uh, kako me boli ruka od prepisivanja...

Htjela sam vam stavit stranice iz časopisa, ali neće da mi napravi kod, ja čekam 10 min, i onda se pojavi početna stranica burninmad...

I, šaljite mi mailove:

Fanovi:
i-love-kaulitz-twins@email.t-com.hr
i_love_kaulitz_twins@net.hr

Ostali koji se samo žele dopisivati:
tea.kost@post.t-com.hr
tea_koscina12@net.hr

Pogledajte u box jesam dobro napisala e-mail adrese....

Eto, to je to....vidimo se!!!
Ciao!!!!

- 13:54 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 28 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

02.06.2006., petak

Da vidimo koliko smo slični/razlićiti...

Tom

*sluša samo Hip Hop (ja Hip Hop i rock...narodnjake mrzim!!)
*Nema ništa protiv da bude s curom fanicom (juhu!!!Znaci, ima nade thumbup...)
*dijeli s Billom sve tajne (a što meni fali, pa ne bih ja nikom rekla smijeh??)
*totalno je nesportski tip (pa ja sam bila sportski dok sam bila mala, više mi ne
ide...zato i treniram mažoretkinje smijeh)
*on i Bill upoznali su Georga i Gustava u Magdeburškom klubu ''Gröniger Bad''
i poslije osnovali ''Devilish''(Super!! Da se nisu sreli nebi imali bubnjara ni drugog
gitarista smijeh)
*njegov piercing na ustima mu nimalo ne smeta pri ljubljenju( mmm, super!! I ja
bi piercin!!! )
*ne pali se samo na jedan tip cura (supić smijeh..ma, ja znam bit svakakva...
dobra i zloćesta...hehe smijeh)
*on je dešnjak ali može pisat i lijevom rukom (i ja mogu...ali onda će te morati naći
prevoditelja, jer samo netko pametan može razotkriti moje hijeroglife s lijevom
rukom...hehe...)
*nije nešto posebno neuredan, ali ne voli pospremanje i čišćenje (ala, super... da
tek vidite moju sobu, koliko je neuredna...hehe...)
*očuh mu se zove Gordon Trümper(nemam očuha)
*rado diskutira (i jaaa...bla-bla-bla....hihi smijeh)
*njegovim dreadlocksima treba dva dana da se osuše! (mojoj "grivi" isto treba dugo,
ali ne toliko!!)
*ide u Kurfürst-Joachim-Friedrich-Gymnasium u Wolmirstedt (sad imaju godinu
dana pauzu,imaju privatne satove, ali on i Bill će ponavljati 10. razred)
*u Magdeburgu izlazi u ''Alex'' ili u neki bar na obali Elbe(ja šetam...ili idem u kino
smijeh)
*Tomova cura ne smije biti viša od njega i mora biti vjerna (super!! Valjda on nije
manji od 1.55 m...hehe... (on je 177 cm))
*razmišlja da poslije ide studirat grafički dizajn(ja volim crtanje...)
*mama im se zove Simone(moja Miranda)
*nikad neide bez znojnika iz kuće (ni ja...)
*obožava Red Bull, pije 5-6 limenki na dan(ja ne...ko će dat toliko love
smijeh???!?!??!)
*prosjek u školi mu je 2,2 (kod nas 3,8)meni 3-4...ne znam točno...)
*priča jako puno i jako brzo(hm...jeste to usput i mene opisali??hehe smijeh...)
*ima dublji glas od Billa(ja imam grub glas...fuj...)
*učitelji kažu o Tomu da je gunđalo (ja stalno pregovaram, pa i meni svašta kažu
smijeh)
*više vodi računa o novcu od Billa(pa i ja.... malo skupim pa kupim ono što sam
planirala....)
*ustrajniji je od Billa, npr. pri učenju sviranja instrumenta (pa ne znam... sviram
samo sentisajzer, i nije mi baš teško...)
*i on zna dobro pjevati, ali on to ne vjeruje(ja, kao što sam rekla, imam ružan
glas...volim pjevati, ali me sramota...)
*u ovoj školskoj godini dobio je već dva ukora (ja nisam...)
*njegova omiljena live pjesma je Schrei, ali Gegen meinen Willen mu je najbolja
od svih(prva pijesma koju sam čula je Schrei, i super su mi još Jung und nicht
mehr jungenfrei, i gigen meinen willen...ma, sve su super!!)
*za 16. rođendan je dobio prijenosni Playstation(ja nisam... kmee...)
*za sebe kaže da najbolje zna kuhati špagete(pa...ja znam kuhati poneke stvarni,
ali ne špagete...)
*ima Powerbook G4(daj ga posudi smijeh...)
*kad je imao šest godina, zajedno s Billom je glumio u filmu ''Verrückt nach dir''
(nikad nisam glumila u filmu...)
*u osnovnoj su on i Bill gađali učitelje s kuglicama od papira ili ih špricali s tintom
(ja ucjenjujem)
*prije je Tom išao na karate(ja na judo (đudo) oko 1. godinu...)
*kod razgovora Tom uvijek gleda sugovornika u oči (također..osim kada profesor/(c)ica
viće, pa gledam u zid...haha...)
*ne može si predočiti da između muškarca i žene postoji platonsko prijeteljstvo,
i da to uopće postoji(pa, ja imam 2. best frenda...)
*mama im ima 36 godina(moja je stara...)
*gčazbena škola njegovog očuha Gordona u Magdeburgu zove se ''Rock's Cool''
(u Solinu nema glazbene škole...mislim...)
*rođen je u Leipzigu, tada se preselio sa starcima i bratom u Hannover, a kad je
imao šest su se konačno odselili u Loitsche(ja u Splitu,a živim u Solinu)
*kad su twinsi glumili u onom filmu, nije im se sviđala njihova ''filmska mama'',
zbog toga ju je Tom zaključao u wc-u a ključ je bacio, to je naravno izazvalo
totalnu paniku na setu!(i ja bi to napravila da me počme živcirat)

Bill

*smatra da su Olsenice super, ali ne zna za koju bi se odlučio kad bi šta bilo
(dobro glume, ali su umišljene)
*lakira nokte jer misli da je to cool (i ja)
*voli pjesmu ''Wake me up when september ends'' (ne slušam Green Day)
*on i Tom imaju psa Scottyja, mješanca labradora i dobermana, starog 4 ˝
godine, i mačka Kasimira (ja imam macu...Suki...)
*također kaže da mu piercing ne smeta pri ljubljenju
*po ljeti si je kupio album ''Love, Angel, Music & Baby'' od Gwen Stefani
*ne podnosi Overground i Alexandra Klawsa
*totalno je nesportski tip, mrzi sport (već sam rekla)
*nikada ne bi pjevao šlagere ni da mu plate (ni ja)
*dešnjak je, ali može pisat i s lijevom rukom (rekla sam)
*jednom je kod ''Leb die Sekunde'' zaboravio tekst pa je dva put otpjevao
prvu kiticu (dogodi se smijeh)
*za slaganje svoje kose potrebno mu je 1-2 sata (meni 15 minuta..hehe...)
*ne brine se za novce, uvijek previše potroši za odjeću (brinem...)
*on dobiva najviše pisama od fanova (pa, on je ipak pjevać...smijeh)
*voli fastfood, pizzu, rižu na mlijeku i neki omlet od rezanaca (fast food-volim,
a ovo ostalo ne)
*on je za dulje veze (me too)
*jako je osjećajan i o svemu mnogo razmišlja (me too)
*učitelji kažu da je Bill pristupačniji i otvoreniji od Toma (pa....ipak...hehesmijeh..)
*Bill si je bliži s Tomom nego s vlastitom mamom
*prošle godine imao je prosjek 1,9 (kod nas 4,15(meni oko 4...))
*po tjednu treba 1 bocu spreja za kosu (ne koristim sprej)
*prije je htio biti vještica (haha!! ja sam htjela letjeti!!hahaha!!!)
*rado bi svirao u Allianz areni u Münchenu
*rado bi išao u shopping u New York (a ko ne bi?)
*ima iBook od Applea (daj posudi smijeh!!)
*za 16. rođendan dobio je prijenosni Playstation
*na svom mobitelu ima neki filter- to znači kad ga nazove netko tko nije u
njegovom imeniku, ne (zastoo??)
može ga dobiti
*uvijek i posvuda pjeva (rekla sam)
*Bill je jako tašt (drago mi je!!)
*dobiva 50 € džeparca svaki mjesec (blago mu se...)
*mrzi ići u školu (a ko voli??????)
*rado flerta - ali samo govorom tijela, kod njega ne pale bezvezni razgovori
(super!)
*voli dugo spavati (a ko ne???????????????)
*kasnije se ne želi ženiti, smatra da se i bez braka može voljeti, i još ne zna želi
li kasnije djecu (me too)
*u McDonaldsu uvijek naručuje Big Mac, šest Chicken Wings s slatko-kiselim
umakom i milchschake od vanilije(volim McDOnald!!)
*nosi odjeću veličine S (??????????? pa i ja, ali on, tako mali broj??)
*htio bi svirati klavirne... (ija, ali mislim da je to teško...)
*5.5.2006. napravio si je bijele pramenove u kosi

P.s.-jel istina da se Bill rodip s unutrašnjim ženskim organima, ili mi ona dole
sere??????????????

Eto, to je to!! Kisssssssss!!!


Slikice:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ovdje izgleda kao da ima plave oći

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Bill cerek

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ova mi je slika odlična!!

Vidimo se!!!

- 22:15 - Komentari-molim prstojan komentar!!! (Imam 4 komentara) - Isprintaj - #-link do posta!!
Ako želiš vrijađti ne moraš ni komentirati jer takav komentar mi ne treba!!!!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Upozorenje!!!

Na ovom blogu bit će sve i svašta!! Molim vas, da mi ne ostavljate komentare: "Kako možeš slušat te peder*iće", "Glupačo jedna..." i slično jer ću vam zabraniti komentiranje yes smijeh!!!

Prije svega-trebaš ćekati da se pojavi pozadina malo duže....

Izrađujem besplatne predloške:pogledaj post pa mi se javi preko maila ili u komentaru pa će mo se sve dogovorit!!

Moj banner koji sam napravilas puno muka i truda ;). Stavite ga na svoj blach, ako želite...
Tokio Hotel is my life-tomandtea.blog.hr




Ako želite da vas stavim u linkove (i vi će te mene yes, s ovim gore ^), samo recite, ali jedino ako ste TH fan, ili ako niste fan, ali ih ne mrzite... ali neću stavljati one STVARNO dosadne blogove... smijeh....ako želite recite u komentaru.

Moji e-mail-ovi:
i_love_kaulitz_twins@net.hr su za fanove Tokio Hotela, i molim anti-fanove da mi ne salju nista na taj mail
th_tea12@yahoo.co.uk

tea_koscina12@net.hr
teaak11@hotmail.com su za one koji nisu fanovi, ali se žele dopisivati (ili nešto pitati u vezi posta i slučno....)....

anti-fanovi, oni mi ne trebaju slat e-mail...

Jaaa, daaa, yesss!!!!

ID-Card von Tea
Ja sam Tomov tip!!! Još sam se ubila prevodeći pitanja i USPJELO JEEEE!!!!!

Malo o meni

Ime:Tea
Prezime:nije važno, uskoro će bit Kaulitz smijeh !!!
Dob:12
Mjesto rođenja: Split
Izgled:imam crnu kosu (smeđkasto-crnu, ali više ljeti), crne oći
Stil odjevanja:Volim se odjevati u široku odječu, široke majice i hlače (npr.-kao Tom)
Frizura:Imam dugu kosu (dužine kao što je Bill imao) i franzete
Zaštitni znaci:Imam 2 naušnice na jednom uhu, a na jednom jednu. Namjeravam se probit peircing i još jednu rupu na svakom uhu, lakiram nokte u crno.
Škola:OŠ Don Lovre Katića u Solinu
Živim u Solinu
Hm, hm...ja sam COOL!!! Juhu!!!





Jesi cool ili ne? [Klikni]
Ti si cool!
You're pretty cool! People look at you and think.. 'wow.. that person is cool!' Congratulations. Use your position wisely and teach the dorks below you a thing or two. There's nothing like recruiting a cool person.
Cool kvizovi

Najdraža grupa:TOKIO HOTEl, a ponekad slušam i Black Eyed Peas
Stisni ako želiš povećati ove ljepotane
Tokio Hotel-Tom
Klikni, joj kako je S-L-A-D-A-K
Slatkiš!!!

TH blogovi koje posječujem

5ra 4ever
...TH is all I need...
...::Bill is my love::...
~°*Tom Kaulitz*°~
¤Tokio Hotel Fan Blog¤
4ever....Tokio Hotel...
WENN NICHTS MEHR GEHT...I LOVE YOU TH!!!!!!!! I WILL SEE YOU ONE DAY...NOT ONLY IN MY DREAMS...DREAMS COME TRUE...
Tokio Hotel 4 fans
Tokio Hotel_fan
Princess of šišmiš
Billova princeza
Dee light

Ostali blogovi:

Moj drugi blog...
Kika
Chiquite...Petra i Marina...
Hot Heart-Petra
Image Hosted by ImageShack.us
Ne mogu se više sjetite..poslije ću stavit :-)...

Tokio Hotel stranica


Malo o Tokio Hotelovcima


BILL KAULITZ

Ime: Bill Kaulitz ( pjevač )
Datum rođenja: 01. rujna 1989.
Mjesto rođenja: Leipzig
Visina: 1,77 m
Težina: 50 kg
Boja očiju: smeđa
Boja kose: tamno plava (trenutno je obojan u crno)
Braća/sestre: ima brata blizanca-Tom
Hobiji: pjevanje, odlasci na tulume
Škola: pohađa 10. razred privatne gimnazije
Najbolji predmet u školi: likovna kultura
Najgori predmet u školi: matematika, francuski jezik i fizika
U vezi: NE! thumbup
Zaštitni znak: tetovaža s logom grupe Tokio Hotel na zatiljku, piercing na desnoj obrvi ( s 12 godina ) i na jeziku ( s 14 godina )
Karakter: Jako je otvorena, iskrena i pouzdana osoba. On je glava grupe Tokio Hotel i ima najviše ideja. Veliki je romantičar i više voli duže veze.
Zanimljivosti: Prije je nastupao u grupi po imenom ''Devillish''. Napisao je sve pjesme koje se nalaze na albumu ''Schrei''. Njegovi i Tomovi roditelji rastali su se kad je njima bilo samo 6 godina. Ne voli kukce i divlju prirodu. Alergičan je na ose i jabuke. Nadimak mu je Mecki, baka ga tako naziva. Kada je bio mali najviše se bojao vještica. Najviše voli jesti u McDonald's-u. Ne voli sport, cigarete i ples, a najveći san mu je koncert u njemu najdražem gradu Tokiu, za koji kaže da je poseban baš kao i njegova grupa.
On misli: Da je glup
Omiljena slavna ličnost: Rachel Stevens.
Voli: Guštere, svoj mobitel i rozu boju
Što mu donosi sreću: njegove bokserice
Misli:Misli da su blizanke Olsen zgodne
Najveća sramota: Veoma je sramežljiv i ne zna što reći pred fanovima!
Slika:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

TOM KAULITZ kiss cerek

Ime: Tom Kaulitz ( gitarist )
Datum rođenja: 01. rujna 1989.
Mjesto rođenja: Leibzig
Visina: 1,74 m
Težina: 50 kg
Boja očiju: smeđa
Boja kose: tamno plava
Hobiji: crtanje grafita, sviranje gitare i odlasci na tulume
Škola: pohađa 10. razred privatne gimnazije
U vezi: NE! thumbup
Zaštitni znak: ima piercing na usni i dreadlockse
Karakter: Temperamentna i tvrdoglava je osoba, ali i jako iskren i dobar prijatelj. On je cool i srdačan. Jako je nestrpljiv.
Zanimljivosti: U svijet glazbe njega i Billa uveo je njihov očuh. Boji se morskih pasa i štakora. Veći je pesimist nego optimist, ali kaže da bi volio biti optimist. Voli se intimno družiti s obožavateljicama.
On misli: da je pametan, bistar i duhovit
Omiljena slavna ličnost: Heidi iz Sugababes grupe.
Voli: Kolače,sladoled i špagete...
Njegov san je: da ima x-ray (rengenske zrake) pogled
Što mu donosi sreću: njegovi prsti
On također misli da su blizanke Olasen zgodne.
Slika:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

GEORG LISTING

Ime: Georg Moritz Hagen Listing
( gitarist )
Datum rođenja: 31. ožujka 1987.
Mjesto rođenja: Leibzig
Visina: 1,77 m
Težina: 72 kg
Boja očiju: zelena
Boje kose: smeđa
Hobiji: slušanje glazbe i plesanje
Škola: pohađa 13. razred privatne škole
U vezi: NE!
Zaštitni znak: majice sa slikama, najčešće, grupe Guns 'n' Roses
Karakter: Buntovnik. Osoba je koja katkad burno reagira, ali zato zna iskreno voljeti i spreman je na suradnju i dogovor. Pati od kroničnog kašnjenja.
Zanimljivosti: Najbolje rock grupe su mu Guns 'n' Roses i Seks Pistols. Boji se velikih pauka, ali se zato ne boji cura, baš suprotno, uživa u njihovom društvu. Gitaru je naučio svirati u glazbenoj školi, a Tomu i Billu se priključio 2001. godine.
On misli da je: zaboravan, hiperaktivan i nespretan
Omiljena slavna ličnost: Keira Knightley.
Voli: magarce, plavu boju i špagete...
Njegov san: da bude kao Harry Potter i da ima moć da leti!
Što mu donosi sreću: Pero na kljućevima
Slika:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

GUSTAV SCHAFER

Ime: Gustav Klaus Wolfgang Schafer ( bubnjar )
Datum rođenja: 08. rujna 1988.
Mjesto rođenja: Magdeburg
Visina: 1,68 m
Težina: 62 kg
Boja očiju: smeđa
Boja kose: plava
Hobiji: vožnja biciklom i slušanje glazbe
Škola: pohađa gimnaziju
U vezi: NE!
Zaštitni znaci: bejzbolske kape
Karakter: Veliki je zabavljač te ga zbog toga dečki nazivaju klaunom grupe Tokio Hotel. Iskren je, kulturan i ne pravi gluposti.
Zanimljivosti: U slobodno se vrijeme rado igra na računalu ili čita kakvu knjigu. On i Bill će radije poslije koncerta ostati u sobi, a Toma i Georga će pustiti da uživaju. Svira od svoje 5 godine, a u grupu Tokio Hotel došao je 2001. godine, zajedno s Georgom.
On misli da je: veseo, glup i nezreo
Omiljena slavna ličnost: Nadine iz Girls Aloud.
Voli: Skateboarding,pizzu i KitKat.
Njegova najveća sramota: Nije uopće volio sportove pa je probao balet!!! (
Bonus info: Gustav je velika beba i uvijek plače dok gleda romantične filmove...
Slika:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Još "malo" wink:

Bill:
-Bill je na svom prvom spoju, sa 13 godina bio toliko nervozan da se sav tresao, curu s kojom je izlazio je prolio colom, a kad su se išli poljubit falio je usta u poljubio je u nos
- Bill stalno gubi stvari. izgubio je 3 mobitela i 2 I-poda
- Bill sluša Green Day i jedna od većih želja mu je da ih upozna
- Bill je anti talent za ples - Bill pjeva od djetinjstva ali se profesionalno počeo baviti sa 9 godina
- Bill ima nadimak Mecki koji mu je dala njegova baka
- Bill je pjesmu Leb die Sekunde napisao sa 10 g, a to mu je ujedno moto
- Bill je pjesmu Freunde bleiben napisao za svoga očuha
- Bill je 2003 prisustvovao na reality showu STAR SEARCH
- Bill se dobro ljubi
- Bill često pjevuši bezveze pa često iznervira svih oko sebe
- Bill ima prirodno tamnoplavu kosu, ali je boji u crno
- Bill je sa 13 godina dao napraviti tetovažu, logo, Tokio Hotela na vratu
- Bill nosi tange
- Bill voli gledat ljude kako se…
- Bill je alergičan na jabuke i ose
- Bill je imao dobar sex
- Bill je desnu obrvu probušio sa 13g
- Bill je jezik probušio sa 13g
- Bill ima ribicu koja se zove Johny
- Bill u slobodno vrijeme izlazi, crta i kreira odjeću za svoju marku
- Bill je pravi romantičar
- Bill vjeruje u ljubav na prvi pogled
- Bill vjeruje da svaki dan treba živit kao da ti je zadnji
- Bill je jako pesimističan, pa za prijatelje traži pozitivce
- Bill za očuvanje glasa koristi kamilicu koju uvijek drži na kraju pozornice
- Bill obožava svoje fanove, i zna da bez njih nebi ništa postigao
- Bill za sebe kaže da je spontan, pouzdan i sebičan
- Bill svima preporuča da puste probleme i da ne troše život na to
- Bill u svojim kriznim trenutcima kaže u sebi: NEMA TOGA ŠTO JA NE MOGU…
- Bill svoj život ne može zamisliti bez glazbe
- Bill je visok 177cm a ima samo 56 kg (odebljao se)

Tom kiss :
- Tom je cijeli život kad god bi se posvađao s nekim ili bio povrijeđen, otišao u staru kolibicu, sjedio tamo satima i razmišljao, to mu je pomagalo jer bi u trenucima ljutnje trenucima ljutnje postao toliko bijesan da bi razbijao sve oko sebe
- Tom gitaru svira već 6 godina (od svoje desete)
- Tom je gitaru otkrio sa 6 godina u jednom podrumu i nije se od nje odvajao cijelu noć
- Tomu poslije svakog koncerta treba nova gitara
- Tom već 4 godine pleše brake dance i dobro mu ide
- Tom vozi skate od 11-te godine
- Tom je 3 puta slomio roku i jednom nogu
- Tom ne vjeruje u pravu ljubav, i misli da je premlad za to
- Tom uopće nije romantičan i mrzi romantiku
- Tom voli plavuše, a posebno brinete (crvenokose mu nisu drage)
- Tomu je najdraža boja očiju za curu smeđa ili zelena
- Tom voli cure u uskoj i kratkoj robi, dok se on oblači u široko
- Tom dobro pjeva (vidi se u pjesmi sex) ali to ipak prepušta Billu
- Tom sa sobom uvijek nosi mobitel, mp3 player i dezodorans, jer nemože bez toga
- Tom je svake godine najoriginalnija maska, prošle godine je bio svoj profesor iz njemačkog, a zbog toga je skoro bio suspendiran
- Tom živi po motu CARPE DIEM
- Tom puši
- Tom sluša Aerosmith i Samy deluxe dok je Bill apsolutni fan Nene
- Tom često laže
- Tomove veze s curama najčešće su kratke i sexualne
- Tom je dredloxe je napravio sa 12g, pirceing sa 14g
- Tom je sanjao da se…s Angelinom Jolie
- Tom se prvi put poljubio s 9g
- Toma živcira to što Bill provodi sate i sate u kupaonici lakirajući nokte u radeću frizuru
- Tomu se najviše sviđa pjesma a Wenn nicht mehr gehet
- Tom je rekao da je spavao sa 25 cura, ali kažu da je presramežljiv za to
- Tom se prvi put ševio sa 13g
- Tom ima psa Scotya kojeg je dobio za 8. rođendan
- Tom i Bill obožavaju zezat ljude preko telefona. Jednom su nazvali jednog tipa i rekli mu da je osvojio 1000 E na nekom radiju

Blizanci (twinski, Tom i Bill kiss):
- Twinsi su rođeni 1.9.89. i po horoskopu su djevice
- Kada su Bill i Tom bili mali Tom je ostao s tatom kod kuće, Bill je otišao s mamom van. Nakon par minuta Tom je rekao da se nešto dogodilo Billu, a nakon 30-ak sekundi je zazvonio telefon i saznali su da je Bill završio u bolnici jer ga je ujela osica.
- Soba od twinsa je obojena u narančastu boju,ali je kane obojat u crno.
- Tom je Billa stariji 10 min
- Twinsi imaju žuto-narančastog mačka kojeg su ranjenog prije dvije godine našli na ulici, udomili ga i nazvali Kazimir po njihovom prvom medi kojeg su dobili za rođenje
- Twinsi su rođeni u Leipzigu
- Twinsi su htjeli osnovati klub za životinjska prava
- Tom Billa ucjenjuje sa neugodnim slikama
- Niti jedan od njih ne vjeruje u Boga
- Billova i Tomova idealna cura trebala bi imati dugu smeđu kosu i smeđe ili zelene oči, a na prvi spoj bi trebala obući neku izazovnu minicu
- Bill i Tom dijele najintimnije stvari
- Twinsi žele postati vegetarijanci
- Tom i Bill imaju prirodno tamnoplavu kosu

Gustav:

- Gustav se punim imenom zove: Gustav Klaus Wolfgang Schafer
- Gustav je rođen 8.9.88. g u Magdeburgu i po horoskopu je djevica
- Gustav je visok samo 168cm i najniži je u bandu
- Gustav sluša Metallicu, Slipknot i System of a down
- Gustavu je san nastupati sa svojim omiljenim bandovima
- Gustavov moto je: Glavno da sve ide krivo!
- Gustav je nekoć imao dugu kosu, ali izgleda je ka ženska pa se ošiša
- Gustav se depilira ispod ruke

Georg:
- Georg porno časopise drži na radnom stolu
- Georg se jedini razbacuje na plesnom podiju, dok ostali snimaju situaciju oko sebe
- Georg se punim imenom zove: Georg Hagen Moritz Listing
- Georg je zbog delikvencije bio poslan na sastanak grupe ljudi s problemom kontroliranja bijesa
- Georg je rođen 31.3.1887.
- Georg je metalac jer sluša Metallicu, Guns N' Roses, Slipknot i Korn
- Georg uvijek nosi majice s slikama bandova
- Georg se nikada ne odvaja od svog mp3 playera
- Georg je najstariji u bandu
- Georg najviše radi probleme i katkad nema granice
- Georgu je zabranjen pristup u par hotela i restorana zbog nedoličnog ponašanja i uništavanja soba i namještaja
- Georg je bisexualac
- Georg svira bas gitaru, na koncertima ima žestok nastup, a treba mu par gitara za koncert. Ponekad u žaru trenutka uzme gitaru i udari svom snagom o pod. Vjeruje da treba živit svoj san i kaže da će bit sretan sve dok može svirat i bit ono šta je, a to je basista