Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

četvrtak, 13.07.2006.

Pa bilo bi vrijeme da napisemo novi post! ;)

Kod mene nema nista novoga..dani mi prolaze, a ja umirem od dosade..evo, čak se i rimuje!Čekam da mi starci odu na godišnji pa da se i ja malo zabavim...tamo kamo idem uvjek ima slatkih dečki, al nijedan se ne može mjerit sa twinsićima rolleyes...ali ipak...Po cjele dane razmišljam kako udobrovoljit starog da me pusti u Austriju na koncert Tokievacablabla...Čak me i stara pušta i ona bi išla samnom...pa mi je odlučila pomoći...Ovim putem ti ZAHVALJUJEMyes!!!Također vam svima zahvaljujem na komentarimawave....cure zakon ste thumbup!!!Evo sada kada sam se svima zahvalila mogu nastavit pisat! smijeh... Baš mi je žao što je završilo nogometno prvenstvo...evo sada znate da obožavam nogomet..i nogometaše..uz twinsiće i tokio hotel!!!Da, falit će mi ta nogometna groznica..
Dans idem sa Ivom malo do mora da se ohladimo jer ovdje je tako vruće nut!!!Iako Iva vjerovatno leži u krevetu ineda joj se dignut!!!Ljenčino jedna naughty !!!ima li sta novoga kod vas? Kako ste mi? Uzivate li na praznicima?

LOLAM VAS PUNO I SALJEM VAM VELIKI KUß!!!!kiss

.......:::::::IMAM JEDNO PITANJE ZA VAS::::::::..............
-AKO BUDEM IŠLA NA NJIHOV KONCERT U GROMBING:::I AKO BUDEM IMALA NEKE SLIKICE ŽELITE LI DA IH OBJAVIM ILI NE?......POŠTIVAT ĆU VAŠE MIŠLJENJE PA AKO NE ŽELITE::...........NEĆU VAM NI NAPISAT IZVJEŠĆE KAKO JE BILO.......:::::::::::::::::::::::::::::::

KISSSSSSSSSSSSSSSSS


AKO VAM JE DOSADNO…TU JE IGRICA






ž


I sad malo slikica koje smo skinule samo za vas yes :



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

-evo Billa bez šminke...ali nije mi jasno zašto uvjek nosi neku kapu ili šešir kad je bezšminke?Jeste li vi to primjetili?


Image and video hosting by TinyPic


-još jedan slatkiš..joj kako se samo uvjek namjesti ;)...ful je sladak i fotogeničan!yes


Image and video hosting by TinyPic


Gustav i Georg:

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

i.....malo animacija:


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

-Please....

Twinsići:


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

-e da nam je imat ovu Tomićevu gitaru...


dodatak by Iva:


Hello ljudi...da se malo i ja javim...pripremite se jer će ovo biti malo tužan post...posvećen je koncertu u Grombingu.....neznam dal je tako i vama (koji ne idete na koncert) ali meni je ful žao šta ja njih nikad neću vidjet uživo a još manje upoznat zato što ne mogu na koncert a ne vjerujem da će oni doć u Hrvatsku...valjda me razumijete....vi ćete ih vidjet za mjesec dana i onda će svi imati slike s koncerta, možda i autograme...sve vezano uz to....a ja ću to morat gledat znajući šta sam propustila....svi će imati posteve s naslovom koncert....znam da ne bi bilo pošteno od mene da vas tražim da ne pišete o tome tako da to ne ću ni spominjat....ali zamislite da ste na mom mjestu....ah već sam se umorila od ovoliko pisanja (ma šalim se)....ali dobro nema veze...nije sve tako crno....ja se žalim zbog toga a mnogima je lošije nego meni....ma nema veze...pa nisam valjda toliko luda da sad plačem zbog toga...kako je tako je.........evo za kraj ću objaviti samo neke slike....poosam vas...


PITAJTE NEŠTO DA-NE…




Najljepši član banda...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

....i njegov brat....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

....pa malo Gustav....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

....i Georg...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

......a za kraj....btw.u novom njemačkom bravu se dobije Tomova slikica (prava, ne poster)....bar koliko sam ja skužila


..mdaaaaaaa....zaboravih vam reći....naši boxevi nisu prazni nego se većina toga prikazivala tek ispod svih ali ja sam uspjela (ne znam ni sama kako) sredit box i sad je sve ok....i još nešto.......ako ste zaboravili........već odavno imamo ankete pa sam ih maknula....rezultati su šokantni...pripremite se:


1. Tko vam je najslađi:

Bill: 51.9% 27 glasova

Tom: 48.1 % 25 glasova

Gustav:0 % 0 glasova

Georg :0 % 0 glasova



2. Kako vam se čini naš blog:

Zakon: 85.7% 30 glasova

Ok: 2.9 1 glas

Ni loš ni dobar : 2.9 1 glas

Užas:8.6 % 3 glasa






šaljemo vam vejiki kuß!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.