Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ponedjeljak, 03.07.2006.

Napokon odmor....

Bok svima, zao mi je sta se dugo nisam javljala ali nisam biia u Rijeci headbang ....Išla sam na otok Pag i super sam se zabavila naughty ....Evo cim sam se vratila svima sam poslala mail, ako nekom slučajno nisam nek mi se javi! yes Obavještavam vas da Tokievci ne dolaze u hrvatsku 12.8.2006no...bas mi je zao sta ne dolaze, voljela bih da održe koncert u Hrvatskoj, a vi?To bi zaista bilo super, a nadam se da ce se to i ostvariti yes! !!!!E dans sam bas tuzna...vec mi se neko vrijeme sviđa jedan decko i cek mi je pokušao prići ali ja to nisam primjecivala do ovoga ljeta.. headbang ...I sad nikako da ga izbijem iz glave!!!! puknucu Zna li netko možda nekakav ljek??? blabla ...a sta je jos gore nikako da ga ovo ljeto sretnem!!!!!A valjda ce se i meni posreciti...sta vi mislite??? rolleyes Nadam se da cete se svi dobro zabaviti ovo ljeto....i puno pozdrava od Ellene wave

P.S

Navodno da je Bill promjenio prezime u Kraulitz!!!!!! namcor
Bilo bi mu bolje da je pustio svoj epravo prezime....
Pozzzz..... nut


A sada malo slikica od Tokievaca!!!!!!!!!!!
Bill



Image and video hosting by TinyPic



Gotova sam srusit cu se od njegove ljepote!!! nut


Evo malo slikica od jos jednoga slatkisa!!! naughty


Image and video hosting by TinyPic


Da bar imam original potpis... blabla


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

I Gustav i Georg :

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Image and video hosting by TinyPic

Potpisi od svih članova Tokio Hotela ;)

I.....novi termini za TV :

-8.7.2006: super rtl-echo 2006-der deutche musikpreise(wdh!)20:15 uhr
-12.7.2006: kinderanal-kika live(wdh!)20:00uhr
-13.7.2006: kinderkanal-ki.ka rockt!(wdh!)20:45uhr
-21.7.2006: rtl-die deliebteste teenieband 20:15uhr


I....
Polazak na Tokio Hotelov koncert!!!!!
CIJENA: 555.00 KN po osobi
-U cijenu ulazi prijevoz do odredišta i povratak, te ulaznica za koncert,
ako nije drugačije naznačeno.
POLAZAK:u 8 uhr , kod parkinga Cibona u Zagrebu
POVRATAK: sat vremena nakon završetka koncerta

Kupnja ulaznica:
Aquarius cd shop ....















<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.