Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

nedjelja, 28.05.2006.

We love Tokio Hotel!!!!!!!!!!!

by Iva lud

Jučer sam išla sa starcima u Opatiju zujo ....i vidim ja Tisak...nisam mogla izdržat a da ne uđem burninmad ...pitam ja tipicu koja tamo radi dali im je došao novi Yam ili njemački Bravo....ali to nije billo potrebno zato što sam odmah uočila naslovnicu od novog Yamaeek, a pored njega je stajao njemački Bravo i stari Popcorn kojeg sam tražila po cijelom gradu...da mi je tada nešto rekla...vjerojatno je ne bi čula jer sam u ruci držala sve te časopise s posterima i privjeskom... Starci će me ubit...ali nema veze...kupila sam: Yam, 2 Brava (za sebe i Ellenu) i Popcorn....ako tako budem nastavila svaki mjesec...soba će mi biti prepuna njemačkih časopisa koje ne kužim bangi postera koje svakog dana gledam pa ne želim izaći iz sobe....ludludludlud

Evo malo slikica...

za početak:najljepši twinsići...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

za gubljenje vremena...




...animacija





za kraj...slatkić

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

...i još jedan slatkiš..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


by Ellena headbang

Ovu subotu i nedijelju nisam znala sta ću raditi pa sam odlučila pokušati nacrtati Billayes...a da samo znate koliko sam se namučila dok sam ga nacrtala i jioš nisam potpuno zadovoljnaburninmad ;( Zaključala sam se u sobu i crtala ga 2 i pol sata...pustila njihovu muziku i počela...evo moga rezultata...naughtyŠto vi kažete? dali je ispao dobro?Crtala sam ga po jednom crtežu s interneta...gledala sam ga u ekranu i crtala iako bi mi bilo draže da mi je on sam pozirao....a da to bi bilo super :)...Danke Iva što si mi kupila novi njem. Bravo, u pon ti vraćam money...smijeh
Kissach

Evo sad ću se sramotit...lud

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Komentirajte.....



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.