<> Napokon novi post by:InnA - Tokio Hotel priče - Blog.hr
  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bill yes/no!

Opis bloga

UPOZORENJE!!!UPOZORENJE!!!

SVI DOGAĐAJI,STVARI ITD….SU IZMIŠLJENE.SVAKA SLUČAJNOST SA SLAVNIM OSOBAMA I LIČNOSTIMA SASVIM JE SLUČAJNA (ha ha ha!!!!! koji prc u mozak!!!!!!!) ALI ZATO SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM ( nas smrtnicima ) OSOBAMA JEST SLUČAJNA. ZATO ME NEMOJTE PRCAT U ZDRAV MOZAK !!!( ti Ema pogotovo ) .I SVE JE IZMIŠLJENO!!!!JEBOGA ĆIBER!!!! NIŠTA NIJE ISTINA!!! LJUDI, PA NEMOJTE SVE TO SHVAČAT OZBILJNO!!!!!
ZBOG GLUPOSTI KOJE SE OVDJE PIŠU I SPOMINJU OVAJ BLOG ZAPRAVO NEBI TREBAO ČITATI NITKO.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU.





LJUDI OVO SU TOKIO HOTEL PRIČE PA NORMALNO DA JE IZMIŠLJENO!!!

Ehm...o nama...

Inna
-14, uskoro 15 god.
-brineta zelenih okica
-voli : Billa, čokoladu, izlaziti ( party-cura),
-ne voli: svoju sestru, školu, papučare, Ivanu kad se preserava ( Ivanin komentar: umri kozo)
-moto: «Hoću,mogu,moram!»
-omiljena uzrečica: BITCH!!!!!
-sluša punk, rock i metal, al se oblači kao neka šminki girl


Ivana
-16 god
-brineta čokoladnih okica ( za one slabije pameti : smeđe oči )
-voli : Toma, glazbu, Internet, sladoled, svog brata
-ne voli: svog psa, hakere, štrebere, svoje starce( osim kad joj daju lovu) sponzoruše, kuje itd…
-moto: «Život je šupak, majka priroda kurva, zajedno su par.»
-uzrečica : «Počni si kopat grob, ubit ću te!», "Mrš!", "Kuš ti!"
-sluša sve isto što i Ina ali se oblači drugačije ( Živjela crnjava!!!)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 31.08.2006.

Napokon novi post by:InnA

'Igraš samnom monopoly??'upitao je dražesno Bill.
'Oh ne…'promumljah..
'Što???Da ili ne??'
'Ah arghhh….no ok…'jedva me nagovorio.
'Jeee….idem ja po monopoly!!!!'
«ŠTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????»
'Arghhhh….!!!Tom šta se koji k*r*c dereš??'
'HAHAHAHAHAHAHAAHAH'čula sam Ivanin smijeh.
'Pobogu,pa šta dižeš toliku paniku oko toga?'čula sam Ivanin glas i smijeh.Again.
'Pa to nije ništa!!!'
'MA ŠTA NIJE NIŠTA???VIŠE SAM VOLIO KAD SI IMALA SVIJETLIJU KOSU!!!'
Kulj.Ivana se bojala( kosa).U crnu boju.Kako kulj.Pa i Bill..
'PA I BILL SE FARBAO I NIŠTA MU NISI REKAO!!!'Čula sam Ivanin povišeni ton.
Eto,uzima mi riječi iz usta.No krasno.
'Evo me!!!'rekao je Bill
'Njah…'rekoh
'AJDE NE DERI SE VIŠE POČNIMO SA SVIRANJEM GITARE'čula sam Tomov glas.
'U P.M. NE MOGU NI IGRAT MONOPOLY,DAJ VIŠE ZAŠUTITE I PRIJEĐITE NA STVAR'zaderao se Bill.
'JEDINO AKO IMAŠ KONDOME'čuo se odgovor(Tomov) i tup udarac(očito ga je Ivana opet nalemala.Nadajmo se ne u ku*ac.)
'Ma pusti ih.Koji ćeš biti crveni ili crni'pitao me
'Nijedan'rekla sam bezvoljno.
'A u 3 p.m.(papirnate maramice za vašu obavijest)!!!A šta je sad?'naljutio se.
'A kvragu….ok,oću bit crveni..'
'Ok'rekao je.
'Ionako ču te opet pobjedit,uzalud se nadaš'rekla sam mu prezirno.
'Ma baš da vidim kako će me cura pobjedit.CURA.'rekao je.
'Ma mamicu ti!!!!Ti meni zbog toga što sam cura??Ma daj luzeru.Gledaj i plači.'
'PPPPP'izbeljio mi je jezik.
'PPPPPPPp' i ja njemu.
«ŠTAAAAAAAAAAAAAAAAAA»čuo se sada Billov povik
Čulo se kako su ovi dvoje prestali svirati gitare i došli ovamo.
«ŠTA JE BILO??TKO JE UMRO???»čuo se uplašeni povik od one dvije pizde(Ivane i Toma)
«JEL JA TEBI ULAZIM U TVOJU GITARISTIČKU PROSTORIJU!!!VAN!!!ODMAH!!OVO JE PRIVATNO!!!»zaderao se 'moj' branitelj.
'I???Napraila sam si isto ko i on.Tj. ja i Ivana zajedno!!!'
'Šuti!!!'čuješ Ivanu iza mene.
'Šta???Šta to??čulo se Tomovo pitanje.
A jadan.Ovo mu je već drugi šok danas.
«A KVRAGU TOM,ZNAČI ONDA OBJE IMAJU TO TJ. PIRC NA JEZIKU!!!!!'
'Šta….?'kaže Tom…'I???To mogu odobrit svojoj boljoj polovici jer i ja imam jedan na usni'kaže Tom.
'Ma ok…samo sam se uplašio kvagu!!!Cura mi ima pirc!!!Ke kulj!!'
'Ovo je zvučalo ko moja mama'kažem ja.
'A u p.m….čeka…vas dvoje sad možete van slobodno'rekao je smirenije Bill.
'Ok,ok…ali kad ćeš mi dat kondome??'
još jedan tup udarac.
'MOJ LIJEVI GUZZZZZZZZ'čulo se Tomovo jaukanje.
'hehehehe'nasmijali smo se ja i Bill.
'Čuj,imaš pravo…otkad se ono dogodilo…znaš na šta mislim…jednostavno sam mislio da ću te izgubit…nisam to mogao podnjet…shvačaš šta znači voljeti nekoga?I to stvarno jako?Vidiš u šta sam se pretvorio…ne dam ti ni da piješ,ne odvajam se od tebe,umjesto da se žvalimo ili da smo na partyu mi igramo monopoly!!!Mislim znam da ti nedostaje to…a i meni…ali ne želim pomisliti da te nemam…kontaš??'
'Lijepi dijalog'…rekoh zijevajući'ali slušaj ti mali(da dvije godine stariji od mene,ma bravo)zato sam i bila prekinula s tobom.Oduzeo si mi tu slobodu…a ja to ne želim.Želim da se zabavljamo a ti se ponašaš kao da nisi napisao onu pjesmu 'Leb die sekunde'.Pa šta nije istina???Iskoristi sekundu??I da glup mi je ovaj monoploly….e daj da te našminkam sa onom tvojom novom olovkom!!!ajd pliz??'rekoh mu ja
'ccc…tebi za ljubav…'i onda smo se naravno,poljubili uz popratni smijeh.
'Popizdit ću od njih dvoje…'rekla sam'ali nema veze,idemo.'
'Ajde.'reče on.
I tako mi otišli u kupaonicu,izolirajući se od ono dvoje.
'Ma jebeš šminkanje,ajmo pobjeći a da ono dvoje ne znaju!!!'rekao je Bill.
'Cool ideja!!!Ajmo!!!Hvala bogu,napokon si se opametio i napokon si se riješio tih tvojih takozcvanih brižljivih instinkta =).'
'Ajd…idemo do 'Bille'…hehe…zajebavati se =)!.'
I tako mi dođemo do marketa i uzmemo kolica.
'Usači'reče Bill.
'Šta??Ma ok!!!Važno da se zabavljamo!'kažem ja uskačući.
'Ok idemo…i ušli mi u market,ja mašem ljudima a oni me gledaju ko da sam s Marsa pala(pa mislim,ja sam ipak pala sa Jupitera,respect)!!
I tako gubimo se kad Bill ugleda policu s konzervama.
'Neeee'povikala sam sada ozbiljnog tona.
'Da'hahaha-smijao se creepy
'Fcuk…'i zaletio se..ne…ne…pomislila sam i zatvorila oči…očekivala prasak…stavila ruke na glavu…i razočarala se,jer kad sam otvorila oči,bili smo kraj police s mliječnim namazima,a ovaj se smijao kao neki freak.
'Šta ti hočeš da dobijem srčani??U p.m.,nisam znaa da si tako lud!!!'
'Ma ja se volim šaliti'reče on i poljubi me u vrat.
'Ma daj…nečeš mi se poljubcima iskupljivat,kad jednom zapravo dobijem srčani,vidijeti čemo dali će poljupci nešto izlječiti!!!'
'Ma daj..nemoj me….'
'DJECA!!ŠTO VI RADITE TU??ZAJEBA*ATE,HA?'
'Shit'kažem ja i iskočim iz kolica i ja i Bill počnemo bježat ko budale,hvala Bogu da je taj čovac bio debel pa mu se nije dalo trčati za nama.Otišli smo do njega doma,di je Tom bio na rubu živaca.
'O budale glupe,pa di ste vi??'
'Ja NISAM GLUP,a pogotovo NE MOJA CURA!!!Clear??'
'Znaš li kako smo se zabrinuli ja i Ivana??'
'Moš mislit.Bolio vas kura* za nas,vi ste se krnjali,znam ja.Di je Ivana uopće?'reče Bill nemareći za Toma.
'Krnjali??Šta??Šta to znači??Ivana je išla na ručak.'
'Ma da,da…btw. sad će Ivana doć ljudi!!Pa ćemo se ubost vama.Stoga obavite sve svoje dirty things sada,a ne kad ona dođe'
'Da ok,pogledat ćemo sada'Bambi',a ne kad ona dođe ćemo gledat 'Resident evil 2'!!!
Jel može???'pita Bill.
'Šta te trebam počet šutirat u lijevi guz da bi ti skužio da ne volim CRTIĆE' razderem se ja.
'Jooo…To je bila šala' kaže
'Ok,ajde,daj sfuraj taj resident ivl šalim se Evil heeh'kažem.
'Ok…ajde…brzo..požuri =)'kaže on =).
I tako mi otišli u sobu,ne čekajući ovo dvoje da se pojavi,i počeli gledati film,s nadom da nas neće ubiti =).



| I love (15) | Bill | to much

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.