<> čitajte i ovaj i prošli post - Tokio Hotel priče - Blog.hr
  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bill yes/no!

Opis bloga

UPOZORENJE!!!UPOZORENJE!!!

SVI DOGAĐAJI,STVARI ITD….SU IZMIŠLJENE.SVAKA SLUČAJNOST SA SLAVNIM OSOBAMA I LIČNOSTIMA SASVIM JE SLUČAJNA (ha ha ha!!!!! koji prc u mozak!!!!!!!) ALI ZATO SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM ( nas smrtnicima ) OSOBAMA JEST SLUČAJNA. ZATO ME NEMOJTE PRCAT U ZDRAV MOZAK !!!( ti Ema pogotovo ) .I SVE JE IZMIŠLJENO!!!!JEBOGA ĆIBER!!!! NIŠTA NIJE ISTINA!!! LJUDI, PA NEMOJTE SVE TO SHVAČAT OZBILJNO!!!!!
ZBOG GLUPOSTI KOJE SE OVDJE PIŠU I SPOMINJU OVAJ BLOG ZAPRAVO NEBI TREBAO ČITATI NITKO.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU.





LJUDI OVO SU TOKIO HOTEL PRIČE PA NORMALNO DA JE IZMIŠLJENO!!!

Ehm...o nama...

Inna
-14, uskoro 15 god.
-brineta zelenih okica
-voli : Billa, čokoladu, izlaziti ( party-cura),
-ne voli: svoju sestru, školu, papučare, Ivanu kad se preserava ( Ivanin komentar: umri kozo)
-moto: «Hoću,mogu,moram!»
-omiljena uzrečica: BITCH!!!!!
-sluša punk, rock i metal, al se oblači kao neka šminki girl


Ivana
-16 god
-brineta čokoladnih okica ( za one slabije pameti : smeđe oči )
-voli : Toma, glazbu, Internet, sladoled, svog brata
-ne voli: svog psa, hakere, štrebere, svoje starce( osim kad joj daju lovu) sponzoruše, kuje itd…
-moto: «Život je šupak, majka priroda kurva, zajedno su par.»
-uzrečica : «Počni si kopat grob, ubit ću te!», "Mrš!", "Kuš ti!"
-sluša sve isto što i Ina ali se oblači drugačije ( Živjela crnjava!!!)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 27.08.2006.

čitajte i ovaj i prošli post

Noć. Kiša vani lijeva ko iz kabla. Milina . Odjednom, neka jebena melodija počne treštati. Pipkam rukom za mobitelom da se javim.»Halo?» Hey, zašto se nitko ne javlja?! Ah, da, čekaj malo, ja sam se javila na daljinski. «Haloooo?» ovaj put na mob
«Nešto sam te zaboravio pitati…Tko je Axl Rose????! Bill mi ne želi reći!» čula sam Tomov glas
«Pa dobro, jesi ti normalan!!!!?? Znaš li koliko je sati?!?!?!?! « zaderala sam se ali ne preglasno jer bi me moji ubili
«O sorry, mislio sam da si još budna»
«Ne, Tom, šta radim u 3 ujutro?!?! Okopavam vrt?!? Pa normalno da spavam!!!!!»
«Dobro,dobro…Tko je Axl Rose?»
«Ma goni se u tri **************!!!!!!!!Sutra ćemo pričati, idi spavati,zaboga!!!!» i poklopih mu
Majko mila! Ili je pijan ili lud, nešto od tog dvoje je sigurno.
………………………………..
«I? Će te pustit danas tvoji van?»upitala me Inna dok smo čekale bus
«Mislim da neće, ali podvalit ću im, slušaj…reći ću im da idem prespavat kod tebe, to će me pustit a onda možemo van jer će ovi mislit da smo kod tebe. Kužiš?»
«Odlično!!! Party do zore!!» «Bok dečki!» Pozdravi Inna Billa ( usput mu skoći u naručje)i Toma
«HOČE LI MI NETKO REČI TKO JE AXL ROSE!?!?!?!» Tom se derao
»Axl Rose je pjevač i frontmen grupe Guns'N'Roses!! Jesi sad sretan!!? Pa šta nemaš Internet?!?!» kažem mu ja
«Ah….Aha!!! Ma čuo sam za njega!» geniju se upalila lampica
«A šta si ti mislio, tko je to?» pitam
«Neznam»
Uglavnom, to smo riješili…
………………………………
U osam sam bila kod Inne. Starci su popoušili foru. Ha!!! Naivci!! Već smo se pola sata sređivale kad smo začule zvono u prizemlju. «Stigla naša pratnja…» kaže Inna
«Cure, nemojte predugo!» kaže Inina stara
«Nećemo» aha moš mislit…
«Hej…opa, što smo se sredili, cure, izgledate fantastično!» rekli su oboje
«Hvala,hvala, ni vi niste za odbacit…» šalila sam se ja. Inna je nosila crnu minicu i majicu s natpisom 'bad exuses' i crne čizme, dok sam se ja odlučila za crne šire hlače s niskim strukom i crnu majicu s logom Gunsa ( Tomov komentar «Imat ću noćne more od tih tvojih Gunsa i Axla, em ih moram gledat u tvojoj sobi, em ih moram gledat na tebi!!» «Bez brige, nisi u opasnosti…»)
Bill je imao na sebi trapke načrkane lancima, crnu majicu sa pentagramom ( meni oči iskočile) i razne kožne narukvice i standarno crno našminkane oči.Baš su si pasali ta dva darkera(Inana je bila darker samo za tu noć,inače nije da je po cijele dane u crnom kao Bill).
Ali ne bi se reklo ni da ja i tom nismo pasali.Oboje smo imali široke hlače,samo što sam ja imala gore usku majicu,a on široku(btw. skoro sam upala u tu njegovu odjeću,progutalo me).
«BOK»rekosmo.
«Ajde djeco bok. Dobro se zabavite!!!»rekla je Innina mama.
napokon smo izašli i bili presretni,a Inna je rekla samo «A hvala ti bože da smo više izašli iz te kuće»
Napokon smo stigli u Felix, a atmosfera, ono,bomba!!! Inna se već opasno približila šanku ali Bill je skočio i samo rekao «Ne,ne…za tebe samo Cola danas…»
«A može Fanta?» umilno ga pogleda. Puštali su glasnu glazbu, ono, fakat te tjeralo da plešeš. Bill i Tom su zauzeli separe i onda smo naručil piće ( za mene Bacardi ( jee, pijanka!!), za Toma i Billa Red Bull a Inni su dozvolili samo jedan Breezer…hehe…)
A tada su pustili MY-MY-MY a ja i Inna samo se raspištoljile i otišle se razbacivat po plesnom podiju ( Billa i Toma nećete vidjeti da plešu)
«MY-MY-MY!!!!!!! Oooouuuuu! derale smo se u isti glas ja i Inna. Ovi su nas sam gledali otvorenih ustiju. Dobro Inna se inače ludira kad god stigne ali ja inače samo sjedim za šankom. I tako smo otplesali svaku pjesmu, a ja iskapila po jedan Breezer nakon svake pjesme, pa si vi zamislite koje sam količine Breeezera ja ulila u sebe…I tako mo se ludirale do negdje 2 ujutro, a zamislite Inna je cijelo vrijeme bila trijezna, čudo božje, za razliku od mene koja sam se stalno cerekala. Vrhunac večeri, nečete vjerovati…nisam ni ja…nisu ni Inna, Bill i Tom…uglavnom, pustili su pjesmu 'Alive' a ja ju naprosto obožavam.I onak pripita, niti svjesna onog šta radim, popnem se na stol i počnem plesati. OMG, šta su ljudi mislili…?? « I, I feel so alive!!!!!!!!» A Inna me povlačila za ruku i mrmljala «Ivana,Ivana, ajmo plesat dolje a ne gore…!». Tomu je očito dolijalo gledat mene kako se gubim pa je skočio na stol i odvukao me dolje
«A daj, pusti meeeeeeee!» vrištala sam
«Ajde…dosta je bilo za danas…šta si ti krenula Ininim stopama???» govorio mi je on
«Ma jok…ajde me pusti…daj…hoću još malo plesati…» nisam ni dovršila rečenicu i alkohol je učinio svoje, zaspala sam mu rukama
«Nemogu vjerovati!!! Pa šta je ovo!?!? Šta baš sve morate biti pijane?!?!» urlao je Bill
«Hey, ne gledaj mene! Ja sam totalo trijezna! Hik! Oprostite» javila se Inna
«Super, šta ćemo sad?» pita Tom
«Ili češ sjediti tu i čekati da se probudi ili ju vodimo kod Inne doma.» kaže Bill
«Ma ste normalni! Moji će popizdit kad ju vide pijanu!!!» kaže Inna
Dok su se oni svađali ja sam se probudila «Ma kog se Boga svađate, dajte , idemo!» kažem onak skroz svijesna.
«Gle,gle tko se osvijestio!» kaže Inna
« Jooooj, nemoj sad i ti biti ko Inna, molim te, nemogu to podnijeti!» zakuka Tom
« Pa ljudi, šta vam je? Pa neću se totalka napiti od par Breezera! Isse…ljudi, gdje živite!?!»
pogledam ih.
» Ja nisam pijana!!!Jeli tako Bill??» zatulila je Ina i bacila mu se oko vrata
«Opet!!Opet vi i vaša romantika!! Ivana, idemo, ne mogu to gledati!!!!» Tom, ko drugi
«Da idemo, riga mi se» složim se
« Šta se ne smijemo voljeti?!?!» brani se Bill
«Ne dok smo mi u blizini»kažem ja
«Tom, nemoj da te ponovo nabijem u lijevi guz!!!!!!!!» poviče Ina
«Halo, halo!!! Nitko ovdje neće nabijat Toma u guz, jasno??» umiješam se ja. I tako smo se svađali cijelo vrijeme do kuće.
«Tomeee……»hihotajući sam tražila Tomov zagrljaj.
«Ok,znam šta ću kupiti Ivani za ročkas!!!Majicu na kojoj piše promjenaraspoloženja svakih 6 minuta»smijajući je rekla Ina.
«Molim..»reče Tom..
«Slušaj Mister Bući,Bući…»počne Bill.
Nama su svima oči ispale od smijeha…hahahahaaha…
«tom..Tom…»tražila sam ja Toma.
«Ma šta je!!!»zaviče on,dok su se Inna i Bill previjeli od smijeha.
«Daj mi pusuuuuuuu….jednu puzzzzzuuuu»reče Ivana.
«A?»
«Onda Tom nama kaže da je romantika sranje…slušaj Tom,ja bi na tvom mjestu poljubio tu curu!!»reče Bill(dok ga je Inna nabila u nogu svom snagom =P)
«Ej…to je bila šala»
«No,okk!!»zgrabio me Tom i zažvalio…
«Opa…hahaha»kažem ja…boreći se s njegovim zagrljajem.
Došli smo do Innine kuće i pozdravili Billa i Toma koji su nas ispratili.
«Čujemo se!!!ˇ»kažem ja
«Sanjaj Axl-a rosea!!!»zaderaše se Tom.
«100%!ajde noć dečki!»rekle smo.
«Noćććć!!!»
i odosmo svako svojim putem…nas dvije doma,a twinsi doma.

BY:Ivana



| I love (14) | Bill | to much

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.