<> od ispod mog posta imate priču od Ine - Tokio Hotel priče - Blog.hr
  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bill yes/no!

Opis bloga

UPOZORENJE!!!UPOZORENJE!!!

SVI DOGAĐAJI,STVARI ITD….SU IZMIŠLJENE.SVAKA SLUČAJNOST SA SLAVNIM OSOBAMA I LIČNOSTIMA SASVIM JE SLUČAJNA (ha ha ha!!!!! koji prc u mozak!!!!!!!) ALI ZATO SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM ( nas smrtnicima ) OSOBAMA JEST SLUČAJNA. ZATO ME NEMOJTE PRCAT U ZDRAV MOZAK !!!( ti Ema pogotovo ) .I SVE JE IZMIŠLJENO!!!!JEBOGA ĆIBER!!!! NIŠTA NIJE ISTINA!!! LJUDI, PA NEMOJTE SVE TO SHVAČAT OZBILJNO!!!!!
ZBOG GLUPOSTI KOJE SE OVDJE PIŠU I SPOMINJU OVAJ BLOG ZAPRAVO NEBI TREBAO ČITATI NITKO.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU.





LJUDI OVO SU TOKIO HOTEL PRIČE PA NORMALNO DA JE IZMIŠLJENO!!!

Ehm...o nama...

Inna
-14, uskoro 15 god.
-brineta zelenih okica
-voli : Billa, čokoladu, izlaziti ( party-cura),
-ne voli: svoju sestru, školu, papučare, Ivanu kad se preserava ( Ivanin komentar: umri kozo)
-moto: «Hoću,mogu,moram!»
-omiljena uzrečica: BITCH!!!!!
-sluša punk, rock i metal, al se oblači kao neka šminki girl


Ivana
-16 god
-brineta čokoladnih okica ( za one slabije pameti : smeđe oči )
-voli : Toma, glazbu, Internet, sladoled, svog brata
-ne voli: svog psa, hakere, štrebere, svoje starce( osim kad joj daju lovu) sponzoruše, kuje itd…
-moto: «Život je šupak, majka priroda kurva, zajedno su par.»
-uzrečica : «Počni si kopat grob, ubit ću te!», "Mrš!", "Kuš ti!"
-sluša sve isto što i Ina ali se oblači drugačije ( Živjela crnjava!!!)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 23.08.2006.

od ispod mog posta imate priču od Ine

“Još maramica Tom??” zaderala sam se ja preko cijele sobe, dobro da me Tomova stara nije prikeljila za zid…hehe…
“Da, hvala” jedva je izustio..a.jadan…cijeli dan leži u krevetu….grli svog zeku ( mene..hehe…)a sam lijepo rekla da ćeš se zarazit, eto ti ga na!
“ Očeš još čaja?” ljubazno ga upitam( a daj ozdravi više, cijeli dan te dvorim!!!)
“Možeš mi radije prokuhat Red Bull?? Ovaj kineski čaj je koma”
“I nije kineski nego indijski….i znam da je koma, ne moraš mi to govorit”
“Djeco, ste gladni? Cijeli dan ste zatvoreni tu”rekla je Tomova mama iza zatvorenih vrata’
‘Evo,mama,samo da se obučem! Napravi nam vafle! Sad ćemo doći”…ok…ovo je glupo zvučalo…nije ono što mislite da je…kunem vam se…nije…
Sišli smu u kuhinju iz koje se širio miris vafla. Sjeli smo za stol s njegovom starom, ma dobra je ona, samo me izrešetarila pitanjima…dok sam ja klafrala s njom, Tom je naveliko tamanio vafle
“ E, a da Billu ostaviš mlo, ono, nebi te ubilo…”kažem mu ja
“Ma šta me briga…da nije vani s curom možda bi mu i ostavio koju…al ovako ništa” mljeo je on punih ustiju…ehm…kak smo darežljivi…ma da uglavnom…Ina i Bill su bili negdje bogu iza nogu a onda sam ja Toma potjerala natrag u krevet, nabila mu toplomjer u usta i rekla nek šuti na par minuta..dobro je , nije loše, 37,5 temperature, znatno manje nego prije…čini se da mamine vafle čine ćuda! Onda je zaspao k’o klada a ja sam umirala od dosade pa sam išla gnjavit Inu i zivkala ju na mob i tak smo pričale…i sve tak do negdje 9 navećer kad se “Stroj Za Ispuhivanje Nosa ili Trošim Mramice U Velikim Količinama” ( Tom ) nije probudio i poćeo kukat da ga sve boli…i sad me zove……. ajjjj…NIKAD NEĆU BITI MEDICINSKA SESTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dovoljan mi je jedan dan prakse, hvala lijepo…Ali je lijepo kad vas pacijent ljubi…hehe…I tako ja bila u njegovu naručju kad osjetim da kašljem!! Je**m ti sve!!!!!



| I love (1) | Bill | to much

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.