<> Tokio Hotel priče - Blog.hr
  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bill yes/no!

Opis bloga

UPOZORENJE!!!UPOZORENJE!!!

SVI DOGAĐAJI,STVARI ITD….SU IZMIŠLJENE.SVAKA SLUČAJNOST SA SLAVNIM OSOBAMA I LIČNOSTIMA SASVIM JE SLUČAJNA (ha ha ha!!!!! koji prc u mozak!!!!!!!) ALI ZATO SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM ( nas smrtnicima ) OSOBAMA JEST SLUČAJNA. ZATO ME NEMOJTE PRCAT U ZDRAV MOZAK !!!( ti Ema pogotovo ) .I SVE JE IZMIŠLJENO!!!!JEBOGA ĆIBER!!!! NIŠTA NIJE ISTINA!!! LJUDI, PA NEMOJTE SVE TO SHVAČAT OZBILJNO!!!!!
ZBOG GLUPOSTI KOJE SE OVDJE PIŠU I SPOMINJU OVAJ BLOG ZAPRAVO NEBI TREBAO ČITATI NITKO.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU.





LJUDI OVO SU TOKIO HOTEL PRIČE PA NORMALNO DA JE IZMIŠLJENO!!!

Ehm...o nama...

Inna
-14, uskoro 15 god.
-brineta zelenih okica
-voli : Billa, čokoladu, izlaziti ( party-cura),
-ne voli: svoju sestru, školu, papučare, Ivanu kad se preserava ( Ivanin komentar: umri kozo)
-moto: «Hoću,mogu,moram!»
-omiljena uzrečica: BITCH!!!!!
-sluša punk, rock i metal, al se oblači kao neka šminki girl


Ivana
-16 god
-brineta čokoladnih okica ( za one slabije pameti : smeđe oči )
-voli : Toma, glazbu, Internet, sladoled, svog brata
-ne voli: svog psa, hakere, štrebere, svoje starce( osim kad joj daju lovu) sponzoruše, kuje itd…
-moto: «Život je šupak, majka priroda kurva, zajedno su par.»
-uzrečica : «Počni si kopat grob, ubit ću te!», "Mrš!", "Kuš ti!"
-sluša sve isto što i Ina ali se oblači drugačije ( Živjela crnjava!!!)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 23.08.2006.

‘aaaahhheee’ zijevnula sam…šta…wd?aa…šta????4 popodne…u fuck…lijepi spavanac pomislih…’mhwaaa’ čulo se i Billovo mrmljnje…’Koliko je sati ? Rano je,daj se vrati’ ‘Ma vraga rano,4 sata je’rekla sam…’Ah…DA?’ ‘Da.’’Innaaaaa….daj da te nešto pitam’rekao je Bill umilno..’Reci,ljubavi moja’rekla sam prezirno…koj vrag sad,pitala sam se.’Mogu li…znaš…dobiti jednu jutarnju pusu???’…’Ma ljube…’ i dođem ja do njega i poljubim ga…a tak je sweet =)….idem ja jest…oćeš da tebi nešto napravim ili čš cornflakes kao i ja?’ ‘Pa daj mi kavu skuhaj’rekao je Bill.’Kofeinoljubče,oči če ti bit ko od sove’ hehe….i tako ja napravila kavu,i nisam je htjela(nisam baš ljubitelj kave ujutro,tj. kasno poslijepodne)…’Inče…odo ja…pa te nazovem da izađemo navečer,okej?
‘Ma ok…ali ne zovi me Inče pobogu, već Ina…ili Flea,Alaine,Nicole,Thea kako hoćeš,samo ne Inče’…i naravno…ošla se ja sredit…casual stil…našminkala se…pojela tost…i napokon Viva…ah….napokon moji Bulletsi…hehe volim ih…pa me Ivana nazvala,pa mi je prepričavala prebacivanje bakcila na Toma(Bluetooth čini čuda)šala…pa me pitala di je Bill…pa sam je ubila jer je mu je rekla da ga nisam pozvala na horror…ali jednim djelom sam joj zahvalila…bili smo cijelu noć skupa,zagrljeni…ipak =)(neću u detalje,ima djece u blizini) i onda ja završim s njom…pa se ufuram u b.y.o.b. od systema na koje me navukao Gustav(da kad će oni više doći sa tog ljetovanja s Andreasom??)…i onda čuješ..’Und diese Tag der letzte ist….’ Ah poziv od Billa
‘Da,reci?’
‘Ljubafff…idemo van??
‘Može LJUBAV,sorry,LJUBAFFFFFF’
‘Ma daj,ajde šta me zajebavaš?’
‘A volim te,i volim TO raditi =) *evil smile*’
‘Ok,znači….idemo?’
‘Idu li Ivana i Tom??’
‘Ma neznam šta je Tomu…šmrca cijeli dan…valjda ima neku gripu’
‘A totalno shvaćam hehehe’
‘ŠTA??S čim si mi zarazila brata?S čim??Ajde faco reci!!!!!!!!heheheeh,šalim se’
‘I bolje ti je…i prekini se tako ponašat’
‘Kako?’
‘Tako’
‘Kako tako’
‘Pa….ne okrivljuj me za bratovu bolest!!!Nekad si stvarno djetinjast i naporan’
‘Pa zato me i voliššššš’
‘Ma naravno(imam nož u ruci)d ate zato volim ljubavi’
Spustila sam nož…bio je samo za guljenje naranči =)
‘Jel me voliš,iskreno mi reci Ina?’
‘Ma daj…kako u to možeš posumljati…pa volim te ljube…šta misliš da bi ti inače dala da gledaš horore samnom??Ni sestri ni Ivani ne dam da me smetaju u gledanju horora’
‘Aha…jer činio mi se zveket noža…ma to sigurno samo Tom puše nos =)’
‘Hehehehe…čujemo se’
‘Za 5 minuta sam kod tebe ok?’
‘Ok’





| I love (0) | Bill | to much

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.