<> Tokio Hotel priče - Blog.hr
  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bill yes/no!

Opis bloga

UPOZORENJE!!!UPOZORENJE!!!

SVI DOGAĐAJI,STVARI ITD….SU IZMIŠLJENE.SVAKA SLUČAJNOST SA SLAVNIM OSOBAMA I LIČNOSTIMA SASVIM JE SLUČAJNA (ha ha ha!!!!! koji prc u mozak!!!!!!!) ALI ZATO SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM ( nas smrtnicima ) OSOBAMA JEST SLUČAJNA. ZATO ME NEMOJTE PRCAT U ZDRAV MOZAK !!!( ti Ema pogotovo ) .I SVE JE IZMIŠLJENO!!!!JEBOGA ĆIBER!!!! NIŠTA NIJE ISTINA!!! LJUDI, PA NEMOJTE SVE TO SHVAČAT OZBILJNO!!!!!
ZBOG GLUPOSTI KOJE SE OVDJE PIŠU I SPOMINJU OVAJ BLOG ZAPRAVO NEBI TREBAO ČITATI NITKO.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU.





LJUDI OVO SU TOKIO HOTEL PRIČE PA NORMALNO DA JE IZMIŠLJENO!!!

Ehm...o nama...

Inna
-14, uskoro 15 god.
-brineta zelenih okica
-voli : Billa, čokoladu, izlaziti ( party-cura),
-ne voli: svoju sestru, školu, papučare, Ivanu kad se preserava ( Ivanin komentar: umri kozo)
-moto: «Hoću,mogu,moram!»
-omiljena uzrečica: BITCH!!!!!
-sluša punk, rock i metal, al se oblači kao neka šminki girl


Ivana
-16 god
-brineta čokoladnih okica ( za one slabije pameti : smeđe oči )
-voli : Toma, glazbu, Internet, sladoled, svog brata
-ne voli: svog psa, hakere, štrebere, svoje starce( osim kad joj daju lovu) sponzoruše, kuje itd…
-moto: «Život je šupak, majka priroda kurva, zajedno su par.»
-uzrečica : «Počni si kopat grob, ubit ću te!», "Mrš!", "Kuš ti!"
-sluša sve isto što i Ina ali se oblači drugačije ( Živjela crnjava!!!)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 21.08.2006.

Join me,baby join me…»- širio se glas Villea Valla iz mojeg stereo uređaja. A baš je neko usrano vrijeme, kiša pada cijeli dan…nikako da stane…nebo je crno…kako sukladno s mojim raspoloženjem…nije da se žalim…ja volim kišu…
« Join me, baby join me…in death…» ajme majko… a jesam nikakva…nemam pojma šta mi je… niš mi se neda…zadnja dva dana nisam ni izlazila iz kuće…100% me brat zarazio gripom…majku mu...
Osjetila sam da mi je mob zavibrirao u ruci. Sms. Od Toma.
«Jeli sve ok? Izgledala si mi ćudno danas u školi? Želiš da navratim?»…a,…što je sladak…kak se brine…»Ma bez brige,sve je ok,ma netrebaš dolazit…pa…ak ti se da…,povedi i Billa i Inu,da se ne dosađujemo…» na brzinu sam stipkala odgovor. Praznom kućom se prolomio krešteći zvuk zvonca na vratima. « Uđite!» razderala sam se iz svoje sobe na katu koliko god su mi u tom trenutku glasnice dopuštale ( bila sam prelijena i da ustanem ). Na moje neiznenađenje, Tom je bio sam na mom dovratku sa zabrinutim izrazom na licu. «Hej.Uđi.Što je tebi?Daj makni tu facu.» upitala sam ga ja, njegova pojava me malo oraspoložila, a uostalom kad nije…»Daj ozbiljno te pitam,stvarno, jeli sve u redu s tobom?Nekako si blijeda…»odmah je prešao na stvar,onak smrtno ozbiljan. «Čuj, netrbaš se ni oko čega brinuti,vjerojatno me samo hvata nekakva viroza,proći će me,a uostalom, uvijek sam blijeda…i da, ne približavaj i se ako neželiš i ti pokupiti neku zarazu» kažem mu ja uz slabašan smiješak. «Ok onda.Uf…već sam mislio da se na mene duriš…» nagnuo se i poljubio me i napokon se nasmiješio!
«Na tebe? Ma kakvi…kako bi se na tebe mogla ljutiti?Ajde, idemo dolje u dnevni, gledat čemo TV ili nešto…Usput, gdje su Ina i Bill??». «Nemam pojam,stvarno,Billa nisam vidio cijelo jutro.»
Onda smo ostatak vremena sjedili sklupčani jedno kraj drugoga, i šaltali po programima. Znam da sam nakratko zaspala i probudila se kad je bio totalni mrak. Tom je valjda ugasio TV i sad je i on čorio..ma je sweet dok spava…J...Hmm…pitam se gdje su moji dosad? Vidim da ih još nema…Ustala sam i odšetala u kuhinju, tek sam sad shvatila da su mi ostavili poruku da su otišli do nekih prijatelja i da i će se malo duže zadržati…da malo duže, nema ih vidjela cijeli dan…opet, nije da se žalim…vratila sam se u dnevnu,hmm…čini se da je nestalo struje jer se nije vidjela ni ulićna rasvjeta. Primjetila sam da se Tom budi «Nemoj ustajat…baš mi je udobno ovako…»smjestivši se do njega. «A moram u zahod!» ćulo se iz tame. «Ajd idi, nemoj se izgubit, nema struje…»……hehe……valjda se neće negdje izgubit…valjda?…..
« Jeli tebi sad jasno koliko si samo bakterija i virusa pokupio jer si bio tu samnom i da ćeš se sutra probudit s takvom glavoboljom da nećeš moć ni ustat?» upitah ga ja kad se vratio iz veselog centra ( WC-a ). «Pa ako je tako, onda ti sutra dolaziš njegovati mene, može??» kaže…»Dogovoreno…»odgovorim ja



| I love (4) | Bill | to much

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.