<> postić - Tokio Hotel priče - Blog.hr
  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bill yes/no!

Opis bloga

UPOZORENJE!!!UPOZORENJE!!!

SVI DOGAĐAJI,STVARI ITD….SU IZMIŠLJENE.SVAKA SLUČAJNOST SA SLAVNIM OSOBAMA I LIČNOSTIMA SASVIM JE SLUČAJNA (ha ha ha!!!!! koji prc u mozak!!!!!!!) ALI ZATO SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM ( nas smrtnicima ) OSOBAMA JEST SLUČAJNA. ZATO ME NEMOJTE PRCAT U ZDRAV MOZAK !!!( ti Ema pogotovo ) .I SVE JE IZMIŠLJENO!!!!JEBOGA ĆIBER!!!! NIŠTA NIJE ISTINA!!! LJUDI, PA NEMOJTE SVE TO SHVAČAT OZBILJNO!!!!!
ZBOG GLUPOSTI KOJE SE OVDJE PIŠU I SPOMINJU OVAJ BLOG ZAPRAVO NEBI TREBAO ČITATI NITKO.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU.





LJUDI OVO SU TOKIO HOTEL PRIČE PA NORMALNO DA JE IZMIŠLJENO!!!

Ehm...o nama...

Inna
-14, uskoro 15 god.
-brineta zelenih okica
-voli : Billa, čokoladu, izlaziti ( party-cura),
-ne voli: svoju sestru, školu, papučare, Ivanu kad se preserava ( Ivanin komentar: umri kozo)
-moto: «Hoću,mogu,moram!»
-omiljena uzrečica: BITCH!!!!!
-sluša punk, rock i metal, al se oblači kao neka šminki girl


Ivana
-16 god
-brineta čokoladnih okica ( za one slabije pameti : smeđe oči )
-voli : Toma, glazbu, Internet, sladoled, svog brata
-ne voli: svog psa, hakere, štrebere, svoje starce( osim kad joj daju lovu) sponzoruše, kuje itd…
-moto: «Život je šupak, majka priroda kurva, zajedno su par.»
-uzrečica : «Počni si kopat grob, ubit ću te!», "Mrš!", "Kuš ti!"
-sluša sve isto što i Ina ali se oblači drugačije ( Živjela crnjava!!!)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 18.08.2006.

postić

« Drin!!!!! Drin!!!!!!!!!» O bože tko zove u ovo doba!?
« Halo ???» pospano se javim na mob « Ej, ti si. Reci…»
« Zar ti još spavaš? 12 je sati ! Diži se» začuo se Tomov glas kao iz daljine
« Pa paznici su, pusti me da uživam…a šta hočeš?»
« Ustani !! Idemo svi na bazen!! Da si se nacrtala ovdje za pola sata»
« Ma da,da…evo,trčim pa zapinjem…»
I tako sam bila prisiljena izvuć se iz kreveta i spremit se i dovuć se do njihive kuće. Pozvonila sam na vrata. « Hey, bilo je i vrijeme» Zatim je uslijedila velika mokra pusa »Falila si mi»
« I ti meni…Pa di su ovo dvoje?» pitam ja « Otišli su ranije, nije im se dalo čekat « ( aha, moš mislit da im se nije dalo čekat, znam ja di su oni=))hehe)
Stigli smo dok tog bazena za nekih 20 min hoda i vidiš Billa i Inu u baziću kak isisavaju zrak iz pluća jedno drugomu ( krasan prizor, pogotovo za nekog slabog želudca, poput mene ) I sledeče čega se sjećam je bilo da sam se našla u bazenu, u odjeći ( Tom me gurnuo ) « Sad si mrtav !! Čekaj samo da izađem!!» derala sam se ko manijak. Ups prekasno ! Tom se bacio i dodatno me poprskao ! A Bill i Ina su se potrgali od smijeha! « Nije smiješno!»ustvari je, bilo je smiješno. Onda sam se izvukla iz bazena, i svoj ruksak, i sve svoje mokre stvari ( sreća pa sa zaboravila mobilni,sreća ) I ostatak dana smo se brćkali u tom bazenu ( kažem vam, moja se koža nikad neće oporavit )i negdjeoko 8 smo se pokupili doma , zapravo , otjerali su nas, tjerali smo ljude s bazena dernjavom, bacanjem, guranjem i šta ti ja znam…
« Vidimo se sutra» kažem ja i baš kad sam htijela skrenuti prema svojoj kući. Tom me uhvatio za ruku i rekao da mi želi nešto pokazat. Šta opet neko zviježđe, pomislih…
Odveo me u neku sobu gdje vježbaju sa svojim bendom i pokazao mi svoju kolekciju gitara. « Ludilo ! Koliko ih ovdje ima? Vidi ovo, gibsonica, fender gitara…» Opa….cijev za zaljevanje vrta………moj zli umje proradio…vrijeme je za osvetu………» Tom,moram ti nešto reći…»
I baš kad se okrenuo prema meni ja sam pustila vodu njemu ravno u facu !!! Ha ha ha ha ha ha ha !! On je jadan ostao zatečen. i mokar! «Sorrry Tom , ali to ti je za ono danas na bazenu…» Složio je takvu facu da sam pomislila da će me ubiti…ali nije me ubio,nego bacio na kauč i imali smo jedan takozvani 'mokri poljubac' hehehe…..i nakon 2 sata što smo bili zajedno ja sam otišla kući u svoje dosadno carstvo…i to je to…

Ivana



| I love (11) | Bill | to much

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.