<> Postek... - Tokio Hotel priče - Blog.hr
  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bill yes/no!

Opis bloga

UPOZORENJE!!!UPOZORENJE!!!

SVI DOGAĐAJI,STVARI ITD….SU IZMIŠLJENE.SVAKA SLUČAJNOST SA SLAVNIM OSOBAMA I LIČNOSTIMA SASVIM JE SLUČAJNA (ha ha ha!!!!! koji prc u mozak!!!!!!!) ALI ZATO SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM ( nas smrtnicima ) OSOBAMA JEST SLUČAJNA. ZATO ME NEMOJTE PRCAT U ZDRAV MOZAK !!!( ti Ema pogotovo ) .I SVE JE IZMIŠLJENO!!!!JEBOGA ĆIBER!!!! NIŠTA NIJE ISTINA!!! LJUDI, PA NEMOJTE SVE TO SHVAČAT OZBILJNO!!!!!
ZBOG GLUPOSTI KOJE SE OVDJE PIŠU I SPOMINJU OVAJ BLOG ZAPRAVO NEBI TREBAO ČITATI NITKO.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU.





LJUDI OVO SU TOKIO HOTEL PRIČE PA NORMALNO DA JE IZMIŠLJENO!!!

Ehm...o nama...

Inna
-14, uskoro 15 god.
-brineta zelenih okica
-voli : Billa, čokoladu, izlaziti ( party-cura),
-ne voli: svoju sestru, školu, papučare, Ivanu kad se preserava ( Ivanin komentar: umri kozo)
-moto: «Hoću,mogu,moram!»
-omiljena uzrečica: BITCH!!!!!
-sluša punk, rock i metal, al se oblači kao neka šminki girl


Ivana
-16 god
-brineta čokoladnih okica ( za one slabije pameti : smeđe oči )
-voli : Toma, glazbu, Internet, sladoled, svog brata
-ne voli: svog psa, hakere, štrebere, svoje starce( osim kad joj daju lovu) sponzoruše, kuje itd…
-moto: «Život je šupak, majka priroda kurva, zajedno su par.»
-uzrečica : «Počni si kopat grob, ubit ću te!», "Mrš!", "Kuš ti!"
-sluša sve isto što i Ina ali se oblači drugačije ( Živjela crnjava!!!)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 18.08.2006.

Postek...

eto,tek sam se sada vratila…ono fcuk!!!!4ujutro =) starci će me ubit ako saznaju ;)….ovo pišem na papir pa prenosim na blog(samo da se zna da u 4 ujutro nisam na netu-ono starci bi me satrali)bila sam s Ivanom vani,i bilo e super…glupiranje, potpisi…i prolazili mi kraj nike-a i vidimo Toma.I nartavno on i Ivana se izljubili a ja se samo pitam 'hm…gdje je Bill??'I pita ja Toma 'Hej,gdje ti je brat??' 'Nemam pojma… kaže on…I tako se mi zajebavali,otišli do mc donaldsa i vraćali se nazad…i svi se lijepo ispratili ispozdravljali itd.(ipak nećemo u detalje,ovo čitaju djeca) =)i ja odem doma i tek što sam pustila torbicu stara mi uđe u sobu i opet 'Ina ,samo se zabavljaš a ja radim bla,bla….'i idemo ja i tvoj otac spavati.Molila bih te da budeš tiho!!! 'ok' rekla sam…i skinem ja jaknu i opet smetnje.Poruka!Daj me ljudi pustite ono…eh…ma dobro ko je sad…ja pogledam 'Bill:pogledaj kroz prozor' i ja bacim pogled a on vani i kaže mi 'Ajde,daj idemo malo đirati uokolo…nisam htio da nam brat i njegova cura smetaju!!!!'Ah..Billll!!!'Ono misli…no ok opet obučem jaknu,uzmem stvari i što tiše van.Živo sam se usrala kad mi je stari zahrkao,ali to je bilo samo u snu,hvala bogu…i tako ja se iskradem i idem s billom.Potrčala sam mu u zagrljaj a on je samo rekao'Nedostajala si mi,ljubavi!!'' I ti meni,gdje si bio cijeli dan'pitala sam.'Mah…doma…nije mi se dalo van…a kasnije sam išao do jezera i tako…ugl. ništa'rekao je.No ok dođi idemo se prošetat još dok nas tvoji starci nisu uhvatili….otišli smo do jednog malog jezera i tamo sijeli.Prvo smo se špricali i glupirali,onda lovili pa sam pljusnula u jezero koliko sam duga i široka hehehehe….Bilo mi je hladno ali me onda Bill zagrlio..ah…i rekao je:'Eto,zviježđe Tom se opet vidi..nikako da nas pusti na miru!' 'Pa da…uvjek to spomeneš!Zašto?' 'Zato jer ste ti i on jedine važne stvari u mom životu!!!I onda smo se poljubili….čuo se šum valova koji su zapljuskivali obalu obajsjanu mjesečevom svjetlošću.Heee…..i malo smo se mazili i onda me držao u naručju sve dok nije rekao:'Ej,probudi se!Spavaš već sat vremena'…'Šta…protrljala sam oći…stvarno??' 'Da!No hajde idemo doma!''Ok,rekla sam i poljubila ga =)…i tako eto mene u 4 ujutro doma,nakon sat vremena spavanja u dečkovom krilu…hehe….I ljudi ajde spava mi se,ruka mi otkazala…
noć!

Inna



| I love (0) | Bill | to much

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.