svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Tokio hotel rules! Nešto o njemu i njihovim članovima. posebno o preslatkim blizancima Tomu i Billu Kaulitz!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Marina - blog o Tokio Hotelu = ZAKON BLOG

Kome se da čitati nek čita...

Ime: Ivana
Prezime: Nemam ga, prodala!! možete vjerovati?
Dat. Rođenja: 09.11.1994
Horoskopski znak: Scorpia
Nadimci: Poison Ivy, Tokio Girl, Ivy
Najdraža igračka: Mobitel komp moj pas Gari i moj mačak Miki

Kaj Volim???
Hm... Teško pitanje pa evo:

Trešnje, moju simpu, mobitel, komp, TOKIO HOTEL, ljeto, plažu, proljetnu kišu...

Kaj Mrzimburninmadburninmad

E toga ima puno!!!

Ovcu! glavu bi joj strgala glupača jedna! kaj si misli tko je! ( ja zovem jednu glupaču iz razreda ovca, to joj je nadimak jer ima kovrčavu kosu )
Grmljavinu, ogovaranje, tračanje, kad me ovca ogovaraburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
školu, knjige, sve što je u vezi s školom, čišćenje, pranje posuđa, cigarete, alkolhol, drogu, loše frendice, loše roditelje, ANTIFANOVE TOKIO HOTELA dosadne susjede, kad se samo sjetim...






Naj Frendice

Marina K. - Jedna prezakon cura, moja najbolja frendica, s njom provodim najviše vremena, super se slažemo, nema veze što je starija jednu godinu od mene...

Marina - Ona i Marina K. su mi naj frendice. Marinu sam upoznala preko bloga. Njezin blog je girllikeme665.blog.hr Živi u Splitu i možda se ovo ljeto vidimo! da bar!!!

Ima tu još frendica, ali one su mi ipak naj!!!

utorak, 29.05.2007.

...

Kak se vam sviđa dizajn "mog" slatkog toma????? ha komentirajte. Ne pišem novi post dok ne skupim 100 komentara



| komentari (102) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.