Image and video hosting by TinyPic

,


Image and video hosting by TinyPic

/misssixtydesign.blog.hr" target="_blahttp://img210.imageshack.us/img210/2189/missbuble1vx2.jpgnk">Image and video hosting by TinyPic

ne rugaj se

  listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

lalalaa

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



ponedjeljak, 13.10.2008.

tokio

MNOGI CASOPISI PISU DA SE CESTO INTIMNO DRUZITE SA ZGODNIM OBOZAVATELJICAMA,JE LI TO ISTINA?
TOM:pa moglo bi se to i tako reci,iako su neke stvari koje smo procitali stvarno prenapuhane.recimo, neki dan sam procitao kako mi imamo ljubavnice u svakom gradu u kojem odrzimo koncert...
BILL:nije svako druzenje ljubavnicki odnos,mi u prvom redu volimo zabavljati i tulumariti,sto ne znaci da imamo avanture sa svim curama s kojima provedemo neko vrijeme..
GEORG:da,evo bill i gustav bi najradije svako vecer ostali u svojo sobi i igrali monopoly..
TOM:bill neprestano prica okolo kako vjeruje u istinsku ljubav koja ce mu doci sama od sebe,ali ja mislim kako pravo ljubav treba traziti,inace zaboravi.ne vjerujem da treba sjediti i mirno cekati......
A STA TREBA PODUZETI DA SE PRONADE?
TOM:metode pokusaja i promasaja.toliko cura je oko nas,trebamo ih upoznati sto vise,ne bi li u nekoj od njih prepoznali onu posebnu..
GEORG:dok nastupamo uvijek skicamo cure u publici,pa kad skuzimo neke koje nam se svidaju,uzmemo broj telefona.kasnije ih zovemo i kazemo u kojem smo hotelu i broj sobe za tulumarenje.cure dodu pa se onda malo bolje upoznamo..
BILL:a kada ponovo dodete u taj grad,javite im se i prica se nastavlja...bravo decki..samo da se zna ja nisam takav...
TOM:ah da,ti si ipak iskren i trazis onu pravu,ostale uopce i ne primjecujes haha..
DOLAZE LI CURE CESTO NEPOZVANE U VAS HOTEL??
BILL:ne,samo kada ih geeorg i tom naruce..
TOM:tako je,meni mogu doci samo sa pozivnicom,hahaha...
GOERG:joj,sada ispada da smo neke zivotinje,kao da samo hvatamo curu okolo ili ih namamimo u hotelsku sobu,uzas.a tako nije,doista..
TKO SE OD VAS NAJVISE SVADA SA CURAMA???
GUSTAV:definitivno tom
TOM:priznajem da sam u tome broj 1, ali sta cu kad sam temperamentan i tvrdoglav..
GEORG:ne,nego djelujes na cure tako da one odmah pozele prigovarati i svadati se..
A KAKAV VAM JE OSJECAJ NASTUPATI NA POZORNICI KAD HILJADU CURA VRISTI I PADA U TRANS??
BILL:meni je to super.fanovi se odusevljavaju kada nas ugledaju,veseli me to sto ih mi usrecujemo.uostalom,znam kakav je osjecaj,i ja sam prije ove nase price uzivao na koncertima.ali to je unijelo i neke manje lijepe promjene u n+moj zivot.neki prijatelji iz djetinstva mi sada jedva kazu CAO....zato me veseli druzenje sa fanovima....
TOM:kontakt sa fanovima je jako vazan,i kada nastupamo i inace.da nema njihove podrske ne bi bilo ni nase karijere..
IMATE LI KAKVE FORE ZA ZAVODJENJE CURA??
BILL:ja se obicno opusteno druzim sa curom kako bih joj pokazao da sam normalan decko,iako ona ima moj poster iznad kreveta.onda se i ona opusti,pa stvari idu nekako same od sebe.............



| komentiraj! (0) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.