rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

oPiS bLoGa:

tU ćU pIsAt SvE i SvAšTa.LoLblablablablablabla
MySpace generator: CoolSpaceTricks.com

MySpace generator: CoolSpaceTricks.com

MySpace generators: CoolSpaceTricks.com

MySpace generators: CoolSpaceTricks.com

MySpace glitter graphics: CoolSpaceTricks.com

MySpace glitter graphics: CoolSpaceTricks.com

MySpace background: CoolSpaceTricks.com

MySpace background: CoolSpaceTricks.com



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


free hit counter

hit counter


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

finofinofinokisskisskissnutnutnut


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com





Tokio Dizajn - DIZAJNEVI OD TOKIO HOTELA ZA BLOG

SvE i SvAšTa I lInKiChi


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


finofinofinozujozujozujonutnutnutnjaminjaminjamimouthwashmouthwashmouthwash


Životinjsko carstvo

Lilpaw

Iva

vOlIm Ne VoLiM:

-SeBeyes-SvOjU oBiTeLJyes
-ToKiO hOtEl
-DeČkE (nEkE) kiss
-čOkOlAdUnjamifino
-hRvAtSkUhrvatska

AAwkward
NNeat
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

-uMiŠljEnE lJuDeludludlud
-pAuKe
-KuKcE
-ŠkOlUburninmadburninmadburninmad
-uČeNJeheadbangheadbangheadbang

Image and video hosting by TinyPic

O mEnI:

iMe:AnA
pReZiMe:ImAm
hOrOsKoPsKi ZnAk:BiK
gOdInA:e Pa sAd...Ne pUnO
RaZrEd:5.e
BeSt FrEnDiCe:LuCiJa I aNJa
sLuŠaM:tOkIo hOtEl,RiHaNnU,aVrIl,JuStInA t.,BeYoNcE,50 cEnT
I tO jE To Za SaDa


Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 29.09.2008.

Biografija Rihanna

Ime i prezime: Robyn Rihanna Fenti
Datum i mjesto rođenja: 20.02.1988.,St.Michael, Barbados
Visina i težina: 1,73 i 53 kg
Njezina najveća ljubav: dancehall/R&B
Hobi: plesanje do 'sitnih sati'
Uzor: Beyonce
Naj face: Beyonce, Mariah Carey i Alicia Keys
Pjesme: ljubavne i zabavne (Pon de replay)
Stil odijevanja: casual odjeća i obuća (pomalo u stilu Beyonce)
Aktualni album: A girl like me

Rihanna je rođena kao Robyn Rihanna Fenty, 1988. godine na Barbadosu, a kao 17-godišnjakinja zapela je za uho (i oko) šefovima Def Jam Recordsa, na čije je predsjedničko mjesto upravo tada sjeo Jay-Z. On je odmah ugovorio audiciju te nošen željom za ponavljanjem uspjeha koje su dancehall ikone poput Seana Paula, Shaggyja i Elephant Mana postigle u mainstreamu odlučio angažirati mladu žensku inačicu lajavcima iz Kingstona.

'Stajala sam u hodniku i tresla se. Vidjela sam komad Jay-Z-jevog lica na dnu hodnika i počela sam vikati: 'O, moj bože!' Nikada nisam upoznala slavnu osobu, a upoznati slavnu osobu koja je usto i predsjednik diskografske kuće, to je bilo ludo!' priča oduševljena Rihanna, koja je do danas imala prilike itekako ispuniti svoj vizualni herbarij licima celebrityja s kojima je zatulumarila kao uspješna mlada pop zvijezda.

Prije nego je dogurala do ovog statusa u rodnom St. Michaelu još je početkom 2005. godine pohađala srednju školu i živjela jednostavnim životom, usput pobjeđujući na natjecanjima za ljepotu i lokalne talente.

Prvi ju je iz anonimnosti iskopao Evan Rogers (koji je s partnerom Carlom Strukenom producirao hitove za imena kakva su Christina Aguilera i Kelly Clarkson), i to za vrijeme ljetovanja u Rihanninom rodnom gradu. Ponijevši njezine snimke u New York, započeo je povijest, a od djevojke koja se hvalila utjecajima koji su na nju imale Beyonce, Alicia Keys i Mariah Carey, te sposobnošću miješanja R&B-ja, hip hopa, reggaea i dancehalla, nastala je zvijezda s albumima koji... pa, miješaju R&B, hip hop, reggae i dancehall, katkada na fantastičan, katkada na slabašan način.

Rezultat svega bio je prvijenac ‘Music Of The Sun’, koji nikada nije pustio korijenje u Hrvatskoj, niti ste s njega mogli čuti previše hitova osim spomenutog ‘Pon De Replay’, iako su našoj heroini na njemu pomagali i Elephant Man, Vybz Kartel, Kardinal Offishall...


Image and video hosting by TinyPic

- 11:02 - Don't Piss Me Off! (3) - Isprintaj - #

E bok ljudeki!

Sad sam na informatici i pišem vam post za vrijeme nje.
Stavit ću još neke biografije nekih mojih idola.I opet se nadam i vaših.
Puno kommajte!PozzzsretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalazeLoL!

- 10:44 - Don't Piss Me Off! (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.09.2008.

E bok ljudovi!

Bok svima!Tu sam stavila biografije mojih idola (nadam se i vaših).Tako da si to možete pročitat a i skinut.To je sve za sada.POZZZ!mahmahmah

- 10:52 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

Biografija Avril

Puno ime i prezime:Avril Ramona Lavigne
Nadimak: Avie
Datum rođenja: 27.9.1984
Mjesto rođenja: Napanee, Ontario (Kanada)
Visina:160cm
Boja očiju: Plavo-zelene
Kosa:Smeđa
Majka:Judy Lavigne
Otac:John Lavigne
Brat:Matt Lavigne
Sestra:Michelle Lavigne


Image and video hosting by TinyPic

- 10:49 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

Biografija Gustav

GUSTAV SCHAFER:

Rođen je 8.9.1988. u Magdeburgu.Visok je 1,68m i težak 62kg.Ima smeđe oči i plavu kosu.Njegovi hobiji su vožnja biciklom i slušanje muzike.Pohađa gimnaziju i nije u vezi.Njegovi zaštitni znaci su bejzbolske kape.Veliki je zabavljač te ga zbog toga dečki nazivaju klaunom grupe Tokio Hotel. Iskren je i kulturan i ne pravi gluposti. U slobodno vrijeme najčešće se igra na računalu ili čita knjigu. Svira od svoje pete godine. O sebi misli da je veseo glup i nezreo. Njegova omiljena slavna ličnost je Nadine iz Girls Aloud. Njegova najveća sramota je da nije uopće volio sportove pa je probao balet. Gustav je velika beba i uvijek plače dok gleda romantične filmove.roflroflrofl



Image and video hosting by TinyPic

- 10:45 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

Biografija Georg

Ime:Georg
Prezime:Moritz Hagen Listing
Datum Rođenja:31.03.1987
Mjesto Rođenja:Halle
Visina:1,78 m
Težina:50 kg
Najdraži predmet u školi:Psihologija
Najmrži predmet u školi:Matematika i njemački
Hobi:Muzika
Njegov Idol:Flea (Red Hot Chilie Peppers)
Omiljeni bend/pjevači:Billy Talent,Fall out boy i Yellowcard
Najdraže pjesme:"Glamourous" od Fergie i "Golden" od Fall Out Boys
Prvi album koji je kupio:"Definitly maybe"-Oasis
Prvi koncert na kojem je bio:Die Ärzte
Moto:Stalno se mijenja
Obitelj:
On je sin jedinac.

Image and video hosting by TinyPic

- 10:43 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

Biografija Tom

Ime:Tom
Prezime:Kaulitz
Godina rođenja:01.09.1989
Mjesto rođenja:Leipzig
Visina:1,83 m
Težina:50 kg
Omiljeni predmet u školi:Likovni
Najmrži predmet u školi:Matematika i fizika
Omiljeno piće:Red Bull i Cola
Omiljeno jelo:Fast Food
Hobi:Sviranje gitare,Grafiti i Party
Omiljeni pjevač:Samy Delux
Najdraža pjesma:Drop it Like it`s Hot od Snoop Dogga
Najdraža glumica:Angelina Jolie i Olsen blizanke
Moto:Carpe diem (u prijevodu to znači iskoristi dan)
Najveca želja:Da upozna Olsen blizanke



Image and video hosting by TinyPic

- 10:36 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

Biografija Bill

Ime:Bill
Prezime:Kaulitz-Trümper
Nadimak:Kaže da mu ne treba jer je njegovo ime dovoljno kratko, ali ga majka zove Metzki
Godina rođenja:01.09.1989
Mjesto rođenja:Leipzig
Velicina odjeće:S
Visina:1,88 m
Težina:50 kg
Omiljeno piće:Red Bull,Ledeni čaj i Cola
Omiljeno jelo:Pizza i ostali Fast food
Omiljeni predmet u školi:Nema ga
Najmrži predmet u školi:Svi.Mrzio je sve što ima veze sa školom
Najdraži glumac/glumica:Angelina Jolie i Olsen blizanke
Najdraža boja:Narandžasta i crna
Moto:Lebe jede sekunde (u prijevodu to znači uživaj u svakoj sekundi)
Naveća želja:Da upozna Olsen blizanke
Hobi:Pjevanje,Party i Muzika
Njegov idol:Nema ga.Kaže da ga ne treba jer hoce biti originalan.
Omiljeni bend/pjevači:Green Day,Nena,Coldplay,David Bowie i Kean
Omiljena pjesma:Try again (Kean)
Prvi CD koji je kupio:Od Nene
Prvi koncert na kojem je bio:Od Nene
Omiljeni film:Kod njega je takva situacija da kad gleda film i on mu se njemu svidi odmah sutra zaboravi kako se zove...zujozujozujo
Obitelj:
Ima brata blizanca Toma (gitarista benda) zatim majka Siemone i očuh Gordon Trümper.
Pozicija u bendu:Frontman-pjevač i tekstopisac

Image and video hosting by TinyPic

- 10:29 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

subota, 27.09.2008.

Evo malo slikica...

LoL!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

- 21:52 - Don't Piss Me Off! (4) - Isprintaj - #

Free Myspace Cursors

FREE MYSPACE CURSORS

- 16:38 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #


MySpace Tickers: CoolSpaceTricks.com

- 16:36 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

I još nešt...

P.S.Neću moć pisat preko tjedna jer imam školu i puno obaveza.Šteta.zujozujozujonutnutnutrolleyesrolleyesrolleyes

- 16:04 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

Ne stišći!



Put The Big Red Button on your site

- 15:57 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

Kakav vam je moj blog?
Dobar
Super
Ok
Brisi to!
Zasad dobar
  
pollcode.com free polls

- 15:36 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

LoL!


Make your own glitters here

- 15:36 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

Moj prvi post...

E bok ljudeki!roflbeljnutOvo je moj prvi post pa neću baš puno pisat.Tu ću pisat sve i svašta,a posebno o Tokio Hotelu,mojo omiljenoj grupi.Toje sve za sada POZZZZZZZZZ!wavewavewave

- 13:43 - Don't Piss Me Off! (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.