tokio_hotel_forever

09.05.2006., utorak

jeeeeeeeeeeee

smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
...............................idem u gardaland.....danas kada sam čula vijest....
..skoro sam se onesvijestila..............od sreće naravno.
.....................ali sada sam neopisio sreeeeeeetna.......
osim šta me sutra pita matematiku, njemački, hrvatski, povijest,
...uostalom, sve što imamo.....(koji bed)......ja vas pozdravljam jer
moram ići učiti ( thumbupthumbupthumbupthumbupheadbang
headbangblablapuknucubang)
- 20:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ostale pjesme i prijevodi