TOKIO HOTEL BURN IN HELL

 

01.11.2007., četvrtak

ko je ovdje lud?

Stalno nam govorite da smo ludi,bolesni,nemamo život i tako dalje(govorim fanovima tokio govnara)i to sam zato kaj imamo svoje mišlljenje o njima,a kad malo bolje pogledate blogove od th fanova svi su isti.Dizajn tokio hotel,u boxevima milijardu slika od njih i isto tak na postu pa sad vi zaključite ko je tu bolestan ili opsjednut.Također nam stalno tupite o tome kak vi th fanovi nas gledate svisoka i kak ste vi nadmoćniji i te spike.Pitam ja vas otkad to v hrvatskoj postoji hijerarhija fanova nekog žanra muzike ili benda?I da postoji kaj vas to tak uvjerava da bi vi bili najmoćniji.to su sve izmišljotine bazirane na euforičnoj mržnji ovog bloga.Ni mi se tu nismo baš najzrelije ponijeli s tim kak bumo ih mi zbili,ubili i ta sranja.Svi mi dobro znamo da se to nebu dogodilo.Zato bum sad i napisal jedan ozbiljan post s ozbiljnim pitanjima na koje tražim ozbiljne odgovore.Pitanje glasi:Zakaj je vama fanovima taj tokio hotel tak dobar izuzevšiizgled članova?Kaj je to možda gitarist koji jedva 2 akorda svira,pjevač koji se previja dok pjeva ko da mu se utroba raspada(tak mu i glas zvuči)ili su to bubnjar ili basist koji se opće ne čuju?Odgovorite mi na ovo pitanje baš me zanimaju odgovori.Kao drugo postoji jako puno razloga zakaj th nisu dobar bend.Vi ih kujete u zvijezde,a kad bolje pogledate nisu niš posebnog nikad ni napravili.Postoje kolko,neke 4 godine?Imaju par albuma i par live nastupa na koje im je došlo 250000 tisuća ljudi.Bumo vidli di buju oni za 40 godina samo strpljivo čekajte.Uostalom ak mislite da je 250000 ljudi puno kaj vam govori ovaj podatak.Za ulaznice za koncert od led zeppelina se predbilježilo 2000000 ljudi dakle pol velike britanije,ali opet uspoređivati valjda najbolji bend svih vremena s najšitnijim baš i nije realno.Kao teće kolki je njihov utjecaj?Kolko je 15-godišnjih klinaca osnovalo bendove slušajući tokio hotel?Vjerojatno nula.Istodobno postojal je jedan bend pod imenom cream u 60-ima.Oni su najkratkovječnijih bendova u povijesti,ali i jedan od najutjecajnijih.Neki od najpoznatijih rock i metal bendova su nastali pod njihovim utjecajem,a pink floyd koji su svirali psihodelični rock su imali utjecaja i na heavy metal i grunge skupine i zato mi se nemojte vi fanovi prenemagati s tim sranjima kak su oni najbolji bend svih vremena jer su vaše tvrdnje netočne.Adios,vaš thunderstruck15
- 10:22 - Komentari (84) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Prosinac 2016 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ČLANOVI KLUBA

fernandes
moj ICQ: 198-567-302
thunderstruck15
luzer15
dodach
veva
wicked angel
Acid_Death
bleakly_death_
ja_ja_samo_ja
iwana
kokoška
šuše
totally unique
Opaka Katy
~glasno,glasnije ja neznan drugačije~
Nice Girls Finish Last
Megyca™
mračna rupetina







ANKETA:

Što mislite tko uopće sluša "grupu" Tokio Hotel?




gluho-nijeme osobe
osobe s poteškoćama u razvoju
osobe bez smisla za muziku
NITKO! (normalne osobe)
samo članovi "benda" Tokio Hotel i njihova uža rodbina
švapska dječica ispod 10 godina
HITLER
dvospolne osobe ili osobe koje pate od podvojene ličnosti












POSJETITE THBiH FORUM!
(još u izradi, ali već radi)

Linkovi

BROJAČ POSJETA