TOKIO HOTEL BURN IN HELL

 

09.01.2007., utorak

Ma kakva zastrašivanja, mi se ne bojimo nikoga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NETKO NAS JE POČEO ZASTRAŠIVATI AL MI SE NIKOG NE BOJIMO. ČUJ TI TKO GOD DA JESI ŠTO SE KURČIŠ DA IMAŠ 18 GODINA I DA TI FRENDOVI SLUŠAJU TOKIO HOTEL NE BOJIMO TE SE. MOŽEŠ NAM IZBRISATI BLOG ALI MI ČEMO NAPRAVITI NOVI I JOŠ 500 NJIH AKO TREBA. DA DOBRO SI ČULA KUJO JEDNA VRIJEĐAŠ NAS DA NAM NEKE STVARI NISU NARASLE A TVOJA PIČKA JE SIGURNO KO NEKI ŠKAF SA 200 RUPA. ZNAŠ KAJ TI SI JEDNO OBIČNO SMEĆE, TI SI DURILO JEDNO. NEĆEŠ NAS UNIŠTITI!!!! ALI PAZI DOĆI ĆEMO MI TEBI GLAVE. NE VRIJEĐAJ DINU. PRVO POGLEDAJ SEBE A ONDA SUDI DRUGIMA KUČKO JEDNA. TO KAJ SMO MI 15-GODIŠNJACI I 16-GODIŠNJACI I ZAGORCI SE TEBE NE TIČE KUJO JEDNA MAJKU DA TI JEBEM ONU GLUPU KOJA TE NAPRAVILA. NEĆEŠ NAS UNIŠTITI JER MI NISMO SAMI NEMA NAS 5, IMA NAS OKO 100 JEBEM LI TI MAJKU SMEĆE JEDNO. TO KAJ TI IMAŠ 18 NAS NE JEBE NI 1% . DA IMAŠ MUDA (SIGURNO IH NEMAŠ KUJO JEDNA) OSTAVILA BI ADRESU SVOG BLOGA.

PIŠAM TI U KRVOTOK.
S KRAJNJIM NEPOŠTOVANJEM I PREZIROM, MODERATORI TOKIO HOTEL BURN IN HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
MI SE NE BOJIMO NIKOGA!!!!! (TI KOJA PRIJETIŠ UNAPRIJED TI JEBEMO MATER)

- 14:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Prosinac 2016 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ČLANOVI KLUBA

fernandes
moj ICQ: 198-567-302
thunderstruck15
luzer15
dodach
veva
wicked angel
Acid_Death
bleakly_death_
ja_ja_samo_ja
iwana
kokoška
šuše
totally unique
Opaka Katy
~glasno,glasnije ja neznan drugačije~
Nice Girls Finish Last
Megyca™
mračna rupetina







ANKETA:

Što mislite tko uopće sluša "grupu" Tokio Hotel?




gluho-nijeme osobe
osobe s poteškoćama u razvoju
osobe bez smisla za muziku
NITKO! (normalne osobe)
samo članovi "benda" Tokio Hotel i njihova uža rodbina
švapska dječica ispod 10 godina
HITLER
dvospolne osobe ili osobe koje pate od podvojene ličnosti












POSJETITE THBiH FORUM!
(još u izradi, ali već radi)

Linkovi

BROJAČ POSJETA