< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (20)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: THTOMMYDIZAJN

Komentari On/Off


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

Linkovi

Nina
Tokio Hotel-offiziell
tOKIO hOTEL CROATIA
Monika
Iwana
Nemanja
Martina
Moj buraz Danni
Jagodica Varalica
malle klosarice
ja + on
tOkIo hotel is the best!
th 4ever

AbOuT m3

*ja sam Tea (kaulitzcerekhaha)
*imam 16 godina
*volim Tokio Hotel i Toma K. i Moje frendice
*mrzim antifanoveblablaburninmadheadbangmad
*slušam TH(of kors),FW,Lost
*živim u Rovinju
*idem u bjednu opću gimnaziju(I HATE SCHOOLpuknucu)
*obožavam njemački!
*...i to bi bilo to...
moj msn: tear-town@hotmail.com

petak, 19.12.2008.

sorry leutzt...nur das..

ej ovo je neki mali post samo da vam se ispričam svima što kommate jer ja fakat ne stignem ili jako rijetko stignem pisati i kommati i odlaziti na druge blogove..stvarno mi je žao,ali baš ovaj tjedan sam imala milion ispita-npr spavala sam svaku noć pa 2 ili 3 sata...x(...pa nadam se da shvaćate..probat ću sad preko praznika sve dostići(ja se barem nadam)..jer sad sam krenula učit svirat gitaru(TOM TOM!!!što mi radiš...čak i gitaru idem učit..x)...pa kako stignem,,,tschüßi hab euch sehr lieb...xD

- 16:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #


nedjelja, 14.12.2008.

tokio hotel po cijelom svijetu..hehe

ovako leutz...bila sam jučer u trstu..i tako idem ja u oviesse-neka najobičnija trgovina odjeće..i ono.nema ničeg..baš sam bila full ljuta.sve nešto jadno..onda sam morala ić na 3. kat s mojim burazom Dannijem na dječji odjel..i penjemo se mi po stepenicama kad on počne vrištat i vikat "tokio!tokio!..."ja ono:"ma koji ti je?kakav tokio?"...nisam imala naočale i ništa nisam vidila..kad sam se približila skontam tokio hotel majice!!!pa sam i ja počela vrištat i grabila majice u ruke-to je fakat trebalo snimat
evo vam slike od mojih majica
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
i od mog brata
Image Hosted by ImageShack.us
i tako sva happy idem na kasu kad u trgovinu dopali moj tata i drži nešto u ruci i smije se...odmah sam skužila tu crnu kosu koja strši na sve strane i te dreadlockse i taj tomov pogled...počnem vikati:"šta je to?daj da vidim!šta je to?!!!" i konačno sam mu iščupala iz ruke kad ono-KALENDAR TH ZA 2009.!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
i počela sam vikati tati da ga volim najnajnaj na svijetu..ajme kako su me ljudi u trovini upamtili po vrištanju..haha
evo i slike kalendara
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
that's it...lieb euch!!!

- 12:19 - Komentari (9) - Isprintaj - #


četvrtak, 11.12.2008.

kako se usuđeje,idiot kretenski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pogledajte,samo to ću vam reći....ich bin sprachlos...

ja nemogu vjerovat!!!!!kako može?idiot,idiot,idiot....sad nisam samo ljuta već i tužna!!!kolko su tokio hotel radili i mučili se i bili udaljeni od svoje obitelji,koliko toga su pretrpjeli-ZAMISLITE SI TO...a sada im je jedna kretenska "osoba"(ne znam šta je) uništila sve to-tj. barem to pokušava...i u samom videu su rekli da milioni ljudi posjećuje dnevno njegovu stranicu..koliko će u ljudi u to povjerovati i tokio hotel će pasti samo tako...to nije moguće...suze mi samo teku i teku jer mi je tako žao tokiosa a jošp više me je strah da će se oni zbog toga možda morati raspasti...MOLIM BOGA da će th samo zaobići tu glasinu i da će fanovi MUČITI PEREZ HILTZONA NA NAJOKRUTNIJE NAČINE-ŽELIM DA CRKNE IDIOT BLESAVI!!!!tu pogledajtekretenska stranicaa evo vam i slike
Image Hosted by ImageShack.us

ne mogu vjerovati..crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry
crycrycrycrycrycrycrycrycry

- 10:53 - Komentari (16) - Isprintaj - #


srijeda, 10.12.2008.

ma..nothing special...

hell0!!wie gehts euch!?gledala sam malo videa po you tubu,pa da ih i vi malo pogledate..
making of durch den monsun-MOJ NAAAAAJDRAŽI VIDEO!!!(sara prevedi mi ovo na španjolskom)

Billy,Billy-koji smile..hahahahaha

ovo me rastopilo-da sam mu mama bila bi TAAAAAKOOO ponosna
koje pokrete ima Bill!(ali koje majice..joj)ja ne kontam kako je ovo derle pobijedilo Billa-vidile su mu se suze u očima..x(((..jadan..glas mu je ne za 10 već za 20!!!!i trebao je fakat dobiti..jedino što me smetalo je to da mu je više stalo do cure nego do brata-Jer je reko voditelj"danas u studiju nema 1 važne osobe koja ti jako leži na srcu i koja ti je jako bitna?",a Bill"Da,nema moje cure,na odmoru he..ali niti moj brat nije tu"-omg Bill...ali onaj tamo sudac mi je dignuo tlak-reko je Billu da nema talenta i da će uspijeti jedino u zabavnom show biznisu glumeći klauna i da je obučen ko patuljak!!!!!!!e da se sad taj tip čuje-haha..cijeli svijet zna ko je Bill!!!

interview sa tokićima...klinka je prefora xD

ToKiO HoTeL - InTeRvIeW AbOuT SeX ANd gRoUpIeS

bože Tom,uvijek mora upasti u rečenicu!!!joj...pretjeruje sa seksom..joj tom,smiri hormone i počekaj da dođeš u hrvatsku..hahaha

ovo je takooo tužno...šmrc..

- 08:45 - Komentari (12) - Isprintaj - #


subota, 06.12.2008.

O MOJ BOŽE-OVO ĆU PAMTIT!!!

OMG!!!ljudi vi NEMATE pojma šta sam je SVE preživjela za dobit taj dvd!!!!!aaaaaaaaaaaa!!!!!!uglavnom cijeli dan sam samo čekala da završi škola da idem u cd shop..međutim kad sam došla bilo je zatvoreno..x(...i još je i kiša padala i zbog ničeg sam se of kors i prehladila..kad sam došla doma stara mi je rekla nešto JAAAAKOO lijepo:"Tea,zvala je ona ženska iz cd shopa..dvd te čeka!"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
of kors odmah sam zvala Saru koja je bila na nastavi-i nekako mi se uspijela javiti!ona nije mogla vrištat zato jer je bila u školi ali sam ja zato odradila njen dio i vrištala ko da idem na koncert!!haha...i of kors morala sasm čekat Saru do 18 h,da njoj završi nastava pa da to idemo kupit..ali onda dođe meni stara:"nećeš to kupit sada-to ćeš dobit za Božić!",ja ono pala sam u trans!!kad meni netko uskrati nešto od th-a ja se ne mogu kontrolirat...divljački sam počela vrištat i pala sam u histeriju!!!stara je već bila spremna sa slušalicom u ruci da zove hitnu da mi daju inekciju za smirenje!!!nije znala šta da radi...ali zato moj preeeeeeedobar stric(pusapusa)-mi je dao 200 kn i reko:"odi,kupi si taj dvd..i ne paničari!ok?"..ja ono sva happy vrisnula sam "OK!!!thnx!!"..mislim,on je jedini u mojoj family da zna šta meni znači th!!!i tako idem ja sva happy sa parama u ruci preko pješačkog-kad odjednom-ispred sebe vidim auto,sklopila sam oči,skužila da sam mrtva i sjetila se Toma...ne znam zašto-on je bio moja zadnja pomisao...otvorila sam oči i skontala da ležim na cesti da sam živa..noga me bolila nisam mogla ustat..pomislila sam:"ne sad,ne sad!!!!!!!"..tip u auto je bio u šoku..pitao me da li da me vozi na hitnu.a ja sam samo ponavljala:"ja moram po dvd..moram po dvd..."rekla sam mu da sam ok i šepajući sam jurila u cd shop...Sara je bila u transu kad je čula šta se desilo...na kraju došla sam u taj cd shop i rekla:"jasmina-dvd!!!!",ona me gleda sa smiješkom:"ma koji dvd?xD",a ja sva ponosna:"CAUGHT ON CAMERA!!!!!!!"izvadi ga ona ispod pulta i kaže:"ovaj je cd naručen ovdje SAMO za tebe..nisam ga niti na prodaju stavila!!"sva ponosna sam izašla i ja i Sara smo počele vrištat!!!!!!
morala sam ić u kozmo kupit frendici poklon a sara vrišti po kozmu i ljubi Billa na slikama..haha..otrčale smo(polako of kors zbog moje noge) kod sare gledat dvd..nismo stigle odgledat oba 2 dvd-a pa smo gledale drugi!!O MOJ BOŽE!!!!!ja sam oduševljena!!!!!!!!!!!tomove pločice,tomove ruke,tomovo tijelo,tomove spike...ja sam ODUŠEVLJENA!!!OVO JE NAAAAAJBOLJI DVD IKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!svi koji ga niste kupili OBAVEZNO ga pogledajte jer je ZAKONNN!!pa idem ja ljudi...hab euch lieb!kako ono Bill kaže u novom dvd-u:"calimero mit sombrero!"haha

- 12:13 - Komentari (13) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.