Ja (Tea):
imam 14 god., živim u rijeci...
volim: fanove tokio hotela, svoje frendice i društvo sa cresa, slatkiše, glazbu, billa, tokio hotel...
ne volim: antifanove tokio hotela, povrće, laž, preseravanja (toga ima dosta u mom razredu), školu, učit, ljude iz razreda (iznimke su 3 frendice)...
mrzim: blog 27!

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Tokio Hotel is the best-fuck all the rest!

ponedjeljak, 06.02.2006.

In a Past Life...

You Were: A Happy Go Lucky Belly Dancer.

Where You Lived: Germany.

How You Died: Typhoid fever.


-piše mi da sam u prošlom životu živjela u njemačkoj (germany), a jebi ga, zašto sad ne živim! :(
inače, rješavala sam neki testić pa mi je ovo došlo...

- 21:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
malo o meni, a najviše o tokio hotelu!


Free Web Counter
Free Web Counter


Jedna mala anketica, molim vas glasujte!





ovo je za mog billa:
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com