Ja (Tea):
imam 14 god., živim u rijeci...
volim: fanove tokio hotela, svoje frendice i društvo sa cresa, slatkiše, glazbu, billa, tokio hotel...
ne volim: antifanove tokio hotela, povrće, laž, preseravanja (toga ima dosta u mom razredu), školu, učit, ljude iz razreda (iznimke su 3 frendice)...
mrzim: blog 27!

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Tokio Hotel is the best-fuck all the rest!

nedjelja, 29.01.2006.

Moja abeceda


a... auto! obožavam aute i jedva čekam da imam jednog, npr. porschea kabriolet.
b... bill!!! ne treba posebno objašnjenje. moj mali slatki cukac medeni, ljepota moja maja... :)
c... ciciban! marka mojih sandalica koje sam nosila kad sam bila mala. još ih imam, tak su sjatke.
č... čokolada! mislim da ne trebam posebno objašnjavat, naj slatkiš! mljac, šteta što ju twinsi ne vole...
ć... ćuk! evo, to mi je prvo palo na pamet... ptica, valjda lijepo pjeva...
d... dubrovnik! predivan grad u kojem sam bila na ekskurziji, super je!
... džemper! to sam prije nosila.
đ... đukela... ne znam zašto, prvo mi palo na pamet...
e... ekologija! prije sam išla na ekologe, al sad mi se ne da jer moramo rastvarat kravlje oko! fuuj!
f... francuska! država koju bi voljela posjetit.
g... georg i gustav! bez njih tokio hotel ne bi bio tokio hotel!
h... hrenovke! fuj, podsjećaju me na... gade mi se... bljak...
i... indijanke! lijepe cure.
j... jaja! ...al na oko!
k... kaulitz! twinsi 4-ever! pristaje mi to prezime, ha-ha! :)
l... leksikon! obožavam ga ispunjavat!
lj... ljubav! ah, što bi mi bez ljubavi!
m... muki! ime moje preslatke mace... da sam znala za th u ono vrijeme kad sam dobila mačku nazvala bi ga bill! :) i muzika! bez nje ne bi mogla...
n... ne! to najčešće govorim kad sam nadurena na mamu...
nj... njemačka! jezik kojeg ću učit, jedva čekam, tokio hotel, koncerti th-a, ma sve naj...
o... okulista! nisam bila kod nje duuugo... a trebala bi...
p... paaaa! to često govorim.
r... razred! moj razred je očajan!
s... smijeh! obožavam se smijat i kad se smijem ne mogu stat, smiješno se smijem... :)
š... škola! a šta ćemo, moramo ić u školu... mrzim školu!!!!
t... tom! slatki brat od billa i tea-moje ime.
u... ups! to često govorim.
v... voće! obožavam lubenicu i breskve.
z... zavoj! mjesto di sam često provodila vrijeme dok je bilo ljeto, tamo sam se mazila s bivšom simpom...
ž... žvaka! imamo dvije vrste; prva-volim žvakati... druga-rado bi to isprobala s billom da se uvjerim da li se stvarno dobro ljubi! :)

- 15:11 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
malo o meni, a najviše o tokio hotelu!


Free Web Counter
Free Web Counter


Jedna mala anketica, molim vas glasujte!





ovo je za mog billa:
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com