< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (31)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ja ću pisati o Tokio Hotelu , kako ste mogli i sami zaključiti hehe ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Riječi Pjesama



- Tokio Hotel Lyrics


Spring Nicht Lyrics


Der Letzte Tag Lyrics


Durch Den Monsun Lyrics


Monsoon Lyrics


Übers Ende Der Welt Lyrics


Heilig Lyrics


Scream Lyrics


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 13.08.2007.

PRICAT
Halo : Stojis pred mojim vratima
Nema nikog ovdje, osim tebe i mene
OK – prvo udi – ostalo ce krenuti samo od sebe
U sobi 483

Ovdje unutra nikad nije pravi dan
Svijetlo dolazi iz minibara
A sutra isto nece biti svijetla
Dobrodosli u hotel!

REFREN
Htjeli smo samo pricati
A sada lezis tu
A ja lezim odmah pokraj
Pricati – pricati

Dodi ovdje – necemo smetati
To sam vec razjasnio – ne smetaj
Svjedno gdje smo sutra
Svijet je sada tu unutra
Legni se ponovo... :D

Slusam te – vidim tvoje lice
Tvoje usnice se otvaraju...
Pricaj polako, molim te ne prebrzo
Dobrodosli u hotel!

REFREN
Ispred vrata alarm
Cijeli svijet zove
Svi me navlace
Ne zelim s nikim osim tebe...
Pricati – pricati...

OVO JE PRIJEVOD OD MOJE NAJDRAZR
PIJESME-REDEN



| komentari (33) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.