< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (31)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ja ću pisati o Tokio Hotelu , kako ste mogli i sami zaključiti hehe ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Riječi Pjesama



- Tokio Hotel Lyrics


Spring Nicht Lyrics


Der Letzte Tag Lyrics


Durch Den Monsun Lyrics


Monsoon Lyrics


Übers Ende Der Welt Lyrics


Heilig Lyrics


Scream Lyrics


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

petak, 03.08.2007.

evo nesto o meni................

Rodena sam sam 6.5.1993 god. u Rijeci
sto znaci da imam 14 godina.

Ime:sanja
Naj frendice su mi :dana,valentina,tincha,tereza.........
Grad u kojem zivim: vukovar
i moje dvije sestre A_____ i T______ haha ko
da svi moraju znat imena mojih sestara(one to nevole pa....)
da stavim njihova imena na blog "ubile" bi me....

Moj hobi je nogomet.......obozavam ga igrat ali gledat ga na TV-u za
ubit od dosade......... osim kad je svijetsko prvenstvo....haha

Vrsta glazbe koju slusam je ROCK.......
Nj hrana mi je pizza,
naj piće mi je coca-cola...pa mislim kom nije.

Imam smeđu kosu i plve oci,idem u 8.razred




| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.