< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kakav vam je moj blog??
glup
sranje
mogo si i bolje
cool
moze proc
pollcode.com free polls





na ovom blogu možete pronaći slike...nešto o meni...i mojim frendovima...veliki pozzzz od mene...uživajte u blogu...

kakav vam je moj blog??
glup
sranje
mogo si i bolje
cool
moze proc
pollcode.com free polls




Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator

Glitter Word Generator



myspace layouts src="http://media.bigoo.ws/content/image/animation_miscellaneous/miscellaneous_114.gif">

myspace layouts


myspace layout codes

myspace layout



myspace glitter src="http://media.bigoo.ws/content/glitter/playboy/playboy_9.gif">

myspace glitter



myspace layout codes

myspace layout




myspace graphics

myspace graphics


pimp myspace profile

pimp myspace profile


myspace layouts

myspace layouts


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


Glitterfy.com *Glitter Graphics*
Image hosting codes

Image hosting

Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters

MySpace images

style="margin-top: 0; margin-bottom: 0">MySpace

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace









linkovi

ovaj blog namijenjen je samo meni dragim osobama...i neka mi ana varga ne dolazi na blog...il je _ _ _ _ _ _ _ _...jel joj jasno?!kad bude bilo 50 komentića...ja vam napišem post po vašoj želji...puno pozzicha...kisskisskissrolleyesrolleyes
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
C:Documents and SettingsUserDesktopcartoon_432.gif<


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Image hosting codes

Image hosting

Blog images codes

Blog images





Dolls Glitters

Dolls Glitters



Get Your Own Quiz!, More Quizzes







value="transparent">



















scary movie 1

srijeda, 01.08.2007.

***ScReAm***

E...kak ste???šta ima kod vas???Ja se sjetio napisat post...e da...jučer je bilo superrrrrrrrrrrr...malo smo se svađali...al okej je bilo...ugl...mi smo se slikali...i snimali Vrisak...eo jedna slika...mislim...stavit ću je na kraj posta...to Ana mene guši...a na onj drugoj...ja sam sam.Neznam šta da vam pišem...pa ...vidimo se...stavim vam jedan isječak filma iz nekog filma...još vidim kojeg...aj vidimo se...
PoZdRVlJaM:
Anu...
Tonija...
Joleta...
Hranja...
Elu...
Mirtu...
Ma sve..aj bok...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01

evo još jedna slika:napušeni vrisak....


Image Hosted by ImageShack.us
Shot with K510i at 2007-08-01



| Ostavite traga XD (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.