< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kakav vam je moj blog??
glup
sranje
mogo si i bolje
cool
moze proc
pollcode.com free polls





na ovom blogu možete pronaći slike...nešto o meni...i mojim frendovima...veliki pozzzz od mene...uživajte u blogu...

kakav vam je moj blog??
glup
sranje
mogo si i bolje
cool
moze proc
pollcode.com free polls




Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator

Glitter Word Generator



myspace layouts src="http://media.bigoo.ws/content/image/animation_miscellaneous/miscellaneous_114.gif">

myspace layouts


myspace layout codes

myspace layout



myspace glitter src="http://media.bigoo.ws/content/glitter/playboy/playboy_9.gif">

myspace glitter



myspace layout codes

myspace layout




myspace graphics

myspace graphics


pimp myspace profile

pimp myspace profile


myspace layouts

myspace layouts


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


Glitterfy.com *Glitter Graphics*
Image hosting codes

Image hosting

Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters

MySpace images

style="margin-top: 0; margin-bottom: 0">MySpace

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace









linkovi

ovaj blog namijenjen je samo meni dragim osobama...i neka mi ana varga ne dolazi na blog...il je _ _ _ _ _ _ _ _...jel joj jasno?!kad bude bilo 50 komentića...ja vam napišem post po vašoj želji...puno pozzicha...kisskisskissrolleyesrolleyes
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
C:Documents and SettingsUserDesktopcartoon_432.gif<


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Image hosting codes

Image hosting

Blog images codes

Blog images





Dolls Glitters

Dolls Glitters



Get Your Own Quiz!, More Quizzes







value="transparent">



















scary movie 1

utorak, 15.05.2007.

Eo vam nekoliko sms-ova...

Eo vam nekoliko sms-ova...

Ti si kao zvijezda,plavo nebo
krasiš,anđeli te čuvaju da se ne
ugasiš,i zato nemoj
nikad pasti s neba,jer
postoji netko tko tvoj
osmijeh treba...


Volim svoju leptiricu
dok spava na cvijetu i
dok je u letu,dok sanja uz
mene,a ja zelim poljubce njene...


Nemoj plakati,nemoj suze liti,
ako ga volis nemoj to kriti...Ne
muči srce,ne muči sebe,jer mozda
i on voli tebe...


Ljubav su mora,ljubav su neba,
ljubav je sve sto ljudima
treba.Ljubav je potok
sto iz tece iz raja,a polju-
bac je putic sto dva srca
spaja...


Prosjecni ljudi zive i na
preduju.Ti samo zivis.


Tako volim kad diras moje
dlacice,kad grubo guras moju
glavu u svoja usta i kad me
zalijevas necim sluzavim.Tvoja
zubna cetkica


Ovaj me SMS kostao 48 lipa
plus PDV,pisala sam ga 3 minute
i 40 sekunda,7 sekunda mi je
trebalo da ga posaljem i kad to
sve zbrojis,kako mozes reci da ne
mislim na tebe...


Ljubav je ruza,cvijet koji
nikada ne vene,ljubav je zlatna nit
koja je spojila tebe i mene...


Nagovaram mjesecinu
da u tvoju sobu zaviri i da
te umjesto mene probudi i
zagrli.Neka te cuva i neka ti prica,
neka te ljubi umjesto mene...


Ako je nebo plavo,ja
sam zuta.Ako nisi tu,ja
sam ljuta.Ako mi ljubav
nije uzvracena,ja se os-
jecam ko suza odbacena...


Srce svoje ne daj nikomu
ni pod koju cijenu,smo
onom tko ti daje svoje u zam-
jenu.Idi stazom ljubavi i negdje
se smjesti,ja cu istim putem,pa
cemo se sresti...


Najvazniji dar mog zivota nisu
ni slava ni bogadstvo ni snaga
ni ljepota,nego ljubav i dobrota,jer
i melo bit ce vrijedno kad dvoje
postanu jedno...


Izgubila sam vjeru u sebe,
izgubila sam vjeru u ljubav,
smisao zivote pronasla sam u
igli...Sad heklam i super mi je...


Dok gledam zvjezdano
nebo,shvacam da naj-
sjajnija zvijezda i nije tako
daleko.Dapace,sigurna
sam da je upravo sada uz
mobitel...


Ja sam mali vrag
koji pise unatrag,
a ti budi jos veci
pa procitej sto ti
zelim reci:ET MILOV...


Nikad bas nikad shvatiti necu
zasto sam u tebi trazila srecu,
i nikad bas nikad shvatiti necu
zasto sam od svih budala
izabrala najvecu...


Moje srce kao vatra gori,
dise za prijatelje i jako ih voli...
Sad znam zasto bog prijatelja
stvori...Jer oni su tu kad
sudbina boli...


Otic cemo na sve strane
kao jata ptica,al ti ces
zauvijek ostati-moja
najbolja prijateljica...



| Ostavite traga XD (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.