...o meni...

Ime: Mihaela (14 god. , Osijek)
Nadimak :Miha, Mihac,Šibicarsko, Schweca, Beštija, Milee,
B.Hey, Tokijo..ma ima ih dost...
Izgledam: smeđa kosa(al ju bojam u crno), smeđe-zelene oči..
Prijatelji: Taja, Luga, Dora, Dora R., Ana, Nora, Anamarija,
Debb, Žido, Duky, Luka...ak sam nekog zaboravila...sry!!
Volim: svoje prijatelje, TH, zajebavat se xD, ić van, slušat glazbu,
komp, msn, crnu, ljubičastu, crvenu boju...i takoo...volim ja dost tog..
Ne volim: školu, umišljene, dvolične ljude, preseravanje,
ogovaranje, laž, antifanove, CAJKE (!!!!!!!!),
one šminkere koji sprdaju metalce, punkere itd...
onda..predrasude npr.o glazbi, odjeći i tak...
Slušam:
× Tokio Hotel
× Billy Talent
× Placebo
× Bad Religion
× Debeli Precjednik
× Hladno Pivo
× Đubrivo
× Atheist Rap
× Lude Krawe
× Six Pack
× Fraktura Mozga
× Pasi
× Građanski Neposluh
× Grupa Tvog Života
× Sweeper
× Gužva u 16ercu
× Čovek Bez Sluha
× Mikrofonija
× Trula Koalicija
× FNC Diverzant
× The Buzzcocks
× Sex Pistols

ima još puuno ljepih i finih grupa thumbup.........

evo to je to...ak vas još neš zanima eo vam moj
msn pa pitajte: mihatokiohotel@hotmail.com
pozz...VvSkissmah

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArIcHi YeP/NoP

u JbT KoLkO vaS jE...xDD

Hit Counter
Hit Counter


MusicPlaylist



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

SaNdRa...
TaJa...belJ...
MiKy...
InGa...i oVe..
PaLoMa..
TiNa..TH..
YvOnnE..
nAsTaVnIk iZ TzK..
ToMMy...TH
ToKiO EkIpA...
ClArChI..
KarLa&ToM...
TH...?
isTo NeKi TH...??
BiLLova GrIpa...
BiLL..JuSt..BiLL..
DeBiLLuSa DiZZ...
VeDrAnA..ToM..
ToMs lOllYpOp..
ToKiO DiZZ..
BiLL4eveR
TH DeA..
TH StR...=)
TH bLoG cZ
mOj sTaRi bLoG..
DoRa R..
SaRa...
TeNa...
DoRa...KoNj...XD
LuGa...
IgOr...
NiKoLa (ReCk)...
LuKa...

srijeda, 15.10.2008.

MiHaCs BeK...uuuuu!!

Zdravo svima koliko vas ima! Eo pošto sam tako khmm poželjna i ovlažena odlučila sam vam se vratit( mogu mislit vaše komentare na ovu izjavu )lud da-da-da…ali etooo…počelo je ono..kako to nazivaju
Šk--- i dalje u raz.sve po starom niš se nije promijenilo…još uvijek se nisam s nikim „skompala“ ali jbg!headbang meni bitno da se ja i dalje družim s svojim starim prijateljima pa sam sva heeepi =)…to je najvažnije…inače sve dobro..kod vas?? neego…eo ovih dana osijek posto malo zanimljiviji, počeli nam dani piva…je da im program nije baš neki sexy al svejedno idemo…da i Debelog Precjednika mi otkazali a buuuuuu…crykake stoke!kad smo kod Debelog Precjednika..prije par dana idem ja iz škole, sjedim u tranvaju , neki zastoj bio pičke materine pa smo morali izać iz tranvaja i kuć pješke ali nea veze..i bolje da je bio zastoj jel pazite sad ovo hehe…izlazim ja pomalo kad ono vidim nekog lika na biciklu malo mi poznat..a to pjevač Debelog Precjednika!! Aaaa kako jebenooo…ja gledam jbt ne vjerujem da je to on..hahaha…a neka neka. kak mi drago weee! apsolutnosmijeh
kupila si ja biografiju od Hladnog Piva pa se malo obrazujem XDdead
„Trening Za Umiranje“ fino fino…da… aj malo o danima piva…
ima metalurgije i pankeraja što je ljepo =)....Doro box miiiirr! Hahaha!! Da…još ja nisam imala školu u pon, uto, sri i još sub. i ned. pa ne može bolje…tak da visim na danima piva XD u petak je bilo jebeenoo..aawww...bili kud idijoti jbg nisam mogla ostat na njima al eto..perpetium mobile il kak već..moi susjedi jeaaa...daa...svirali 4 pjesmiice od HP pa smo se iskakali ko konji i takoo...bilo super =)neki dan idemo Ana i ja s dana piva i sad mi na stanici, kad dođe neki đed isseeee mi smo umirali! Dođe meni đed kao:“ e ljepotice…jel ima tu kaki prijevoz do Višnjevca?ja bi trebo kući“ ja- pa ima tranvaj sad će on…- kaže on:“ jaoo hvala ti puno! Uuu što imaš ljepe krupne oči, koja te majka rodila..eo ja imam 63 god.i još manje 40..pa ja tako šta nisam vidio..eo i da se sretno vratite kući…to sad eo što ste vi bili na nekom plesnjaku..ali sretno da se vratite, žive i zdrave…ajde živjele..i hvala vam“ mi gledamo hahahaa neš počeo srat manje 40…plesnjak..onda se ja neš mal zakašljem dođe on-opop to je sve od laaadnog piva..nesmete to piti..jao jao, stradat će vam grlo..ajde da mal uzmete konjaka ali..- I nekog doktora spominje..ma nznm mi smo umirale…koja te majka rodila?? Isusee…a jebiga! Ma zna bit diivlje na danima… ja bi to probo nešto drugo, nešto diiivlje..bobo smradeeee!eek Ahaa… ugl... dobila sam flat pa partijam...partypartyi tako...biČE mi žao kad nam dani piva završe al jebiga to je tako....sluašam par novih, seksi grupa...Lude krawe, Six Pack, Seven Story Fall..to je vald to....Charlie fala za "preporuku" mislim..Six Pack i Lude Krawe hvalaa smijeh eto 01.11 Lude Krawe dolaze u Osijek weeeee(( Charlie dolazi i ti, pozivam te xDthumbup))...sad kad i oni otkažu xD neb me čudilo ipak to je osijek...hahahh...svi kao doće doće a na kraju otkažulud ali doobro..šta je još novo kod menee?? hmm..upoznala sam par super ljudi preko msn-a i myspace-a ...kad smo kod msna-a Noro imamo ga (jaoo jaoo vid perverznjaka..ne mislim na onu stvar.. hahaha!! neg na msn...) ugl..noro noro opaalaa..uuuuuu...kako ono nadimak-žužii..hahaha..ae ae biČe to dobro sine wink...ii daaaa....šta da vam još pričam..nznm ni ja...ma to bi bilo to...post možda nije neki sexanski ali bit će bolje drugi put =) hvala vam svima što ste se okupili u tolikom broju i čujemo se... mihac šalje pozdravemahwave VvS kiss



| OsTaVi TrAg→→(38) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.