...o meni...

Ime: Mihaela (14 god. , Osijek)
Nadimak :Miha, Mihac,Šibicarsko, Schweca, Beštija, Milee,
B.Hey, Tokijo..ma ima ih dost...
Izgledam: smeđa kosa(al ju bojam u crno), smeđe-zelene oči..
Prijatelji: Taja, Luga, Dora, Dora R., Ana, Nora, Anamarija,
Debb, Žido, Duky, Luka...ak sam nekog zaboravila...sry!!
Volim: svoje prijatelje, TH, zajebavat se xD, ić van, slušat glazbu,
komp, msn, crnu, ljubičastu, crvenu boju...i takoo...volim ja dost tog..
Ne volim: školu, umišljene, dvolične ljude, preseravanje,
ogovaranje, laž, antifanove, CAJKE (!!!!!!!!),
one šminkere koji sprdaju metalce, punkere itd...
onda..predrasude npr.o glazbi, odjeći i tak...
Slušam:
× Tokio Hotel
× Billy Talent
× Placebo
× Bad Religion
× Debeli Precjednik
× Hladno Pivo
× Đubrivo
× Atheist Rap
× Lude Krawe
× Six Pack
× Fraktura Mozga
× Pasi
× Građanski Neposluh
× Grupa Tvog Života
× Sweeper
× Gužva u 16ercu
× Čovek Bez Sluha
× Mikrofonija
× Trula Koalicija
× FNC Diverzant
× The Buzzcocks
× Sex Pistols

ima još puuno ljepih i finih grupa thumbup.........

evo to je to...ak vas još neš zanima eo vam moj
msn pa pitajte: mihatokiohotel@hotmail.com
pozz...VvSkissmah

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArIcHi YeP/NoP

u JbT KoLkO vaS jE...xDD

Hit Counter
Hit Counter


MusicPlaylist



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

SaNdRa...
TaJa...belJ...
MiKy...
InGa...i oVe..
PaLoMa..
TiNa..TH..
YvOnnE..
nAsTaVnIk iZ TzK..
ToMMy...TH
ToKiO EkIpA...
ClArChI..
KarLa&ToM...
TH...?
isTo NeKi TH...??
BiLLova GrIpa...
BiLL..JuSt..BiLL..
DeBiLLuSa DiZZ...
VeDrAnA..ToM..
ToMs lOllYpOp..
ToKiO DiZZ..
BiLL4eveR
TH DeA..
TH StR...=)
TH bLoG cZ
mOj sTaRi bLoG..
DoRa R..
SaRa...
TeNa...
DoRa...KoNj...XD
LuGa...
IgOr...
NiKoLa (ReCk)...
LuKa...

nedjelja, 10.08.2008.

…dOšLa bEšTiJa…DoBaR DaN SvImA!!...

…dobar dan!!evo mog drugog posta.aj da i to vidimo..eo kupila sam crvene strake pa sam sad luda..weeeeee!!kak sam sretna..xD
23.08. HLADNO PIVO u Osijeku, aj da neko pametan kod nas dođe ma neka, neka..ljepo je to..Tajo idemooo, ipak Hladno Pivo to se ne smije propustit hahaha..jedva čekam aaaaaa!!jebli majkuuu!!!!!još ovi praznici neki dosadni sve neš..i sad dolazi HP to mi bar „popravilo“ praznike hahha pda…joooj preeeee dobroo!!!jbt živim za taj dan XD…i još ak je istina da će TH 2009 doć u Zagreb onda pree seksi...issssseeeee!pa sam si nabavila Debelog Precjednika(fala Noro za cd-ove) i Atheist Rap- ljepa muzikica dadada..zer seksi XD!
Evo imam i novi dizajn, pa reko ajd da napišem i novi post..i tako…našla sam si još jedan preee jeben dizajn, al njega ću mal kasnije stavit tako malo da se nađe…eo Luga nam ošla na more, pa ode na koncert od Maidena..ujo i ja trebali ić al onda se neš sjebalo, šteta. Al što je najbolje ni ujo ni ja ne slušamo Maidene a bitno da bi mi išli hahahaha!! Ma budale...a nema veze. E da..i odite na blog od Tajči, imate ga tu negdje u mojim favoritima..ima vrloo simpatičan post o jebenim cajkama..bravo Tajo!slažem se s tebom tak to treba..oujeaaa!!nego..kod mene ugl.sve po starom..sad sam sva u TOM koncertu od Hladnog Piva pa nznm niš više..al kad jedva čekam da dođu, obavezno objavim post o TOM kak je BILLo na koncertu i stavim slike…i…DA! drago mi je što ste se okupili u tolikom broju, što vas ima više od pedsto!!
Eto to bi BILLo sve od mene, nznm više šta da napišem pa ode…pozdravljam vas sve!!!!




| OsTaVi TrAg→→(67) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.