četvrtak, 14.12.2006.

BLOG PREMJEŠTEN NA ludamalamaya.blog.hr

ponedjeljak, 11.12.2006.

eyla ljudi..Božić dolazi..(i sve ostalo)


Image and video hosting by TinyPic

Evo me nakon nekog vremena...malo sam bila odlutala..da tako kažem..
hm..imam novosti,uno njih,neke su dobre al većina ih je na žalost loša...
pa evo prvo loše ;)
kao prvo škola mi izmiče pred rukama,a ja tu baš i niš ne mogu,mislim
ovaj tjedan imam pun k.... ispita,a i sve me pita,tako da sam živa pokopana..
onda sam i bolesna,prehlada i to kako stiže zima,pa je i mene uvatilo..
al to hvala bogu i mogu preživit,i još samo da mi Bog pomogne sa školom..
uskoro,vrlo uskoro mi je rođendan,onda ide Božić,Nova godina...
a ljudi moji otkud meni toliko para..nemam ih a sad ako sve bude kako sam ja
isplanirala bit će super,a ako ne..jebiga...a znam da neće,jer uvijek tako ispadne..
kad planiram nešto i ubijem se ko stok,onda niš ne ispadne dobro..al nadam se..
al ok..a ja se iskreno nadam da ću ja sve to dovest na bolje..
nešto o onome što me čini se neće stić a trebalo bi..
a to je z i m a...nekako m se čini da ove godine i neće bit
prave zime...snijega,sanjkanja,skijanja i sve što ide uz to..
al ko zna..(zeko znazeko zna,ua.. heheh)
meni se ljudi moji plače kad znam u kakve sam se gluposti uvalila..
samo molim dragog Boga da mi omogne s tim...
a i da..još sam postala i popularna..među nekim ljudima..
(trač,,trač i samo trač,ma ubijte se..)
al dobro ma doći će to sve na svoje....
hm..svaki klinac ima želje i željice što bi htio za Božić..da mu
djed Božićnjak donese,ma šta klinci,ma svi ljudi...pa tako i ja..
htjela bih :)
mobač...čizme,haljinu za novu godinu,nakit nekakav veliki i spaljeni
i htjela bi da novu slavim sa njim...al...
ma nema veze...ipak ma nije Božić samo darovi,klopa..i točka...
Božić je...kad si sa obitelji


p.s. pozraw tratinchici koja nikako da mi se sjeti poslat film..
pa eto sad sam te posjetila,pa kad dođeš ...ne zaboravi...
pussa najveća od vaše Maye..svima..kisskisskiss




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>