Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...adresa govori ama bas sve...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Website Counter
Free Website Counter

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

CURKE IZ NAŠEG RAZREDA

myspace layout

myspace layout


NeLa----->dobra,cool,fency i lijepa---->naj veća cura u raz. swi je wole(PUNO)
free myspace layouts

free myspace layouts


Alyana----->kao sto ste citali ona je sa filipina pa je tamnije puti od nas---->zato sto je drukčija swi je wise wolimo
layouts myspace

layouts myspace


Veronika----->****hm****pa to sam ja neka wi odlucite kakva sam
myspace layout

myspace
layout


Maja---->to je jedna welika plawusa koja leti swuda kao muha bez glave(zezam se)
ja je jako wolim

myspace comments

myspace comments


Dora---->pametna je jako, dobra frendica,cool i fency!!!!!
myspace layouts

myspace layouts


Ena---->ma to vam je.....hm.....jedna fency-šmency curka!!!!
profile editor

profile editor


Jasna---->mala umisljena curka,simpa je i zabavna!!!!
myspace layout

myspace layout


Ana---->mmmmm......sexy-mačkica, lijepa,cool i fency!!!!
myspace layouts

myspace layouts


Marina---->najbolja curka na svijetu........woli swe zabavljati i šaliti se.....ponekad zna dobro spustit(nekome).......she is sooooooooo sexy....mmmmmm!!!!

ponedjeljak, 17.12.2007.

...NeShTo BeZwEzE...

...ewo me ljudiwave...ja sam trenutno na inficu,tako da malo lutam blogowima...danas mi je oK danthumbup...saznala sam da mi jedna ne bas toliko draga osobabang srala u wezi moje simpe tako da sam trenutno jaaakooo HaPPycerek...cerekthumbupfino...ljudi,znate da sam se pomirila prije par dana sa swojom LeJJJiCoMthumbup...i sa da wam wise kazem,nego da sam neki dan saznala tko je onaj tip po naziwu KARABOGDANlud...necu wam reci jawno tko je to,al bez brige saznat ce seyes...i karabogdanu samo da znas,twom jako dragom frendu iz razreda je slucajno preda mnom izletilo da si to ti pisaonamcor...oK ljudi necu wise trosit wrijeme uzalud...ae ja sad idem,jer nam profesor zakljucuje ocjenezaliven...
...WoLjAm WaS sWecerek...
...PoOsAcHy...kisskisskiss
...°°°EnChY°°°...cerekcerekcerek

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.