Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

dizajn: BUNTOVNICA 008

Opis bloga

evo TOSE vam salje pusu:

Image Hosted by ImageShack.us


kako mi se ta slika gore svida!!!! ( tj. animacija!!)

evo mog velikog FANA!!!!

Slike:

TOSE sa zakon frizurom ( iako svaka mu lijepo stoji):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOSE sa svojom obitelji:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOSIN grob cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOSE sa ruzicom:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TOSE i njegov najljepsi osmijeh:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOSE crno-bijelo:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOSE s naocalama:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOSE- kako li je samo lijep!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANDEL!!!
Image Hosted by ImageShack.us


ANDELE-nemoj spustati glavu!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ISTI KAO MOJ AVATAR!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


mozda stavim jos slikica!!!! ali kasnije!!!


u ovom blogu ce biti svasta....dogadaja iz skole, isvasta....hehe...traceva nece biti...bar ne na ovom blogu...valjda..
xd...xd...xd....xd kissy :-))



LiNkIcHi:
TOSINA OBOZAVATELJICA!!!!!!!!
Martina
Moje pjesme, moji snovi
Jonjić
ŽANA
ljubav...ah ljubav
PROROK (!)
...plavooka :o)
EURO SMIJEH
BoRba ZA mir je iSto sTa i jEbanjE za nEvinOst
Anja
MaLe LuDaCe
Tonka
matheich
Pepy
Peppersica
Lukicka
Laly
Lucy




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us
NeStO o MeNi:
yo people...
Ja: ja sam -Malena-
idem 7.c razred OŠ Prude...
imam smedu kosu i oci, imam puno prijatelja i prijateljica...


MoJi PrIjAtElJi:
RADIC!!!!!!, Ivan, Bencic, Repec...xd... Sandro...
i jos puno njih...

PrIjAtElJiCe:
LALY
Lucija(7b.), Aletta, Sara M.,Sara O.,Maja i Kika K., Gabi, Inga
Tonka, Franka, ima ih jos... al mi se neda pisati...lol


SpOrT:
volim trenirati... trenutno treniram KoSaRkU i SoFtBaLl...

My LoVe:
Nije za javnost... cerekcerek

VoLiM:CRNO SE OBLACITI
kosarku,
softball,
juhu,
one boy
,
MSN!!!!!!!
obitelj,
net,
svoj razred,kisscerek
pjevanje,rofl
plesanje,wink
zezanciju,smijeh
filmove,thumbup
sokove,naughty
prijatelj/ice,
i jos puno toga

Ne VoLiM:sebe (sala),

drogu,
pljuge,smokin
alkohol,party
kada me neko bloka na msn-u,puknucu
kada me netko pravi budalom,lud
malo komentaraheadbang
umisljene,namcor
bahate,blabla
arogantne cure,mad
jako svijetle bojenono,
i jos punoooo toga

PjEvAcIcE i OsTaLO;
nAj pJeVaC:Todor Tose Proeski
nAj GrUpA: colonia, connect!
nAj PjEvAcIcA.Avril (i neke druge)
nAj PjEsMa:SVE OD TOSETA!!!!
nAj GlUmAc:Enis Beslagic i Daniel
nAj GlUmIcA:Ana Begic
nAj FiLm: Harry Potter
nAj CrTiC: tko je smijesto crvenkapici(lol)








Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

web hosting
Hit Counter








Online Users



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Ljudi moji ovo su vam Lara i Sara:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


petak, 28.12.2007.

OJ!!!!

Evo ja sam vam malo PLAKALA...jel kada se sjetuim da je Andeo otisao...kmeeeecrycrycrycrycrycrycry
ali nazalost nesmijemo da gledamo unazad..i moramo pokusati da
budemo kao on...ali..njega nema...cry... ali..samo mi je
drago sto znam da me bar netko voli, ako nista bar moji
dragi prijatelj..Radic zna o cemu ja pricam kisswave...
da odmah pozzam...hihi
Neznam tko je jadniji,Tonka ili Radic.. samo da...ti nju ne poznas..pih
koji lom..onak osjecala sam se ko postar...lol... pozz tonkawave
POSTAR NOSI PISMO!!!huhuhuhu
nego... kao sto vidite kako imam kul avatar...i bas mi je drago..
cim sam ga narucila, cim je dosao!!! jeeeeej
huhuhuh!!!! I tako laly je otvorila novi blog...hihihihihi -lom-
Sada me jedan decko moli da mu oprostim jel me
15 puta pogodio u lice....grrr burninmadmadblablapuknucuheadbang
uzas...sada pise trebam oprost!! a di ti je bila glava, kada si me gadao????
mislim znam da cu 100% cu mu oprostiti!! i evo ga jesam!! oprostila sam mu...hihi
a sta cu..kada je jos mali..hihihihi!! joj joj joj!!!
a kako ja volim tog tosu!!!!!!...
<strong>TE SAKAM TOSE
i tako... hvala svima na komicima!!! svima pozz!!!

...moj veli fan je :
TOSE PROESKI
Kao sto se i iz prilozenog vidi...huhuhuhuhu



SADA IDE ANDEO!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pusa svima ...kisskiss( nekome posebna pusa kiss)

pozz wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

* 20:02 * komentari * 62 * printaj * permalink *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.