design made by: Jinxie™












  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O MENI UKRATKO
Ime:Monika
Rođena sam:01.06.1991.
Godina:18
Mjesto rođenja:Zagreb
Razred: gotova škola




Created by Crazyprofile.com


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



KRV JOŠ TOPLA JE,
LJUBAV SPLASLA NIJE,
PREBRZO SI OTIŠAO,
ZA SOBOM PJESME I USPOMENE OSTAVIO
TOŠE VOLIMO TE!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

najljepši anđeo,na svijetu koji je postojao...
predivnog glasa,tijela..
napustio nas je prerano,
zašto,zašto on??
tako mald i nevin.
Bože što ti je skrivio??
sada postoji samo u našim srcima,mislima
njegova djela če se pamtiti,zauvijek!!
Toše je naljepše biće koje je postojalo
na cijeloj kugli zemaljskoj
dragi toše bio si anđeo i ostao
jednoga dana srešćemo te gore negdje
među oblacima,i reći ćeš nam sve
tvoja duša zauvjek je kod Boga
sretna i odmorna

dragi toše počivao u miru Božjem





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic























Diskografija
1999. Nekade vo nokta
2000. Sinot Božji
2001. Ako me pogledaš u oči
2004. Dan za nas
2005. Pratim te
2006. Božilak
2007. Igra bez granica


1998 - Skrsi me (Single version)
1998 - Ostani do kraj (Single version)


1999 - Nekade vo nokta
01. Eh da sam zlato
02. Usni na usni
03. Pusti me
04. Ostani do kraj (album version)
05. Sonce vo tvoite rusi kosi
06. Pobegni
07. Ruski rulet
08. Nekade vo nokta
09. Tvoite beknezi na moite beli kosuli
10. Skrsi me (album version)
11. Go molam neboto da mi te vrati


1999 - Morska zvezdo (single)

2000 - Solzi pravat zlaten prsten (single version)

2000 - Sinot Bozji
01. Tajno moja
02. Kazna moja si ti
03. Vo kosi da ti spijam
04. Sinot Bozji
05. Izlazi me uste ednas
06. Nokna igra
07. Iluzija
08. Solzi pravat zlaten psten (album version)
09. Nemir (Duet Karolina)


2000 - Pomozi mi (duet Katolina) (single)

2001 - 1200 milji (mk version duet Goca Trzan) (single)
2001 - 1200 milja (yu version duet Goca Trzan) (single)


2002 - Ako me pogledas u oci
01. Ako me pogledas u oci
02. Soba za tugu
03. Cini (duet Esma Redzepova)
04. Hold me tight
05. Jos jedan stepenik
06. Na mesto zlocina
07. Limenka
08. Ledena
09. Meni hvala nijedno
10. Luda mala
11. Limenka (Club remix)


2004 - Dan za nas
01. Zvezdo severnice
02. Kad varas ti
03. Zena Balkanska
04. Ima li dan za nas
05. Kazem lejdi
06. Nikada
07. Cija si
08. Life
09. Pogledaj u mene
10. San egzotican
11. Oprosti
12. Sto si otisla
13. Hej plavooka, hej bosonoga
14. Kad srce plati stari dug


....


bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski

utorak, 16.10.2007.

Otišao pjevač anđeoskog glasa,balkanska zvijezda...

najbolje slikice otdToši 6 u 1
zar nisu lijepe,pravi anđeo



slika o toši kako je odrastao

Toše Proeski kada je imao godinu dana



...samostalni nastup imao s 10 godina...Na priredbi



..za dan škole pjevao ''Ave Mriju'' i rasplakao publiku



otac Nikola,sestra Dora,Toše i majka Domenika



Toše (u sredini) s prijateljima iz djetinjstva



Toše(žuta majca) s razredom u osnovnoj školi



Toše je talent nasljedio od oca Nikole,koji je radio u staklani



O Toši su govorili samo u superlativima



Toše sa nečacima Kristijanom i Nikolom
''siromašnoj djeci davao besplatne sate pjevanja''




Njegovoj dobroti i ljubav prema najmlađima



Tragično premunuli makedonski pjevač bio je....



...jako povezan s prijateljima i rodbinom



Često je govorio kako izumno poštuje roditelje i njihov autoret u životu




Zbogom Toše '' Anđele na Zemlji ''



tako sam tužna i plačem,ne mogu vjerovati...
istina je izgubili pjevača svih vremena
malog anđela s anđelskim glasom,vidjela sam na vjestima,užas,baš on....
joj...ne mogu više,vjeruj mi...tako sam iscrpljena već plakanjem...
vidjela sam krv,joj ma užas...tako mi ga je jako žao
ali jedno je sigurno
na nebu je,i siguran je tamo
sada je među anđelima
nadam se da nam svima govori da ne žalimo....
ovakav ljepotan se nikada ne bude rodio više
s takvim glasom..........
nije imao niti curu pošteno
niti neku poštenu vezu
umro;poginuo mlad i nevin
al je dobio poljubac od antonije....
danas ovaj dan nikada neću zaboraviti....
danas je dan,moj najgori na svijetu
al sam sigurna da i toše ne želi da plačemo.....
i da ne tugujemo.....
ja si ne mogu pomoći
priznajem osječajna sam osoba
jako
i želi da me podržite,svi
još jedamput ću reći

otišao nam jedan od naljboljih,svjetskih
pjevaća današnjice

anđeoskog glasa



anđeoskog izgleda



anđeoskog osmjeha




todor (toše) proeski 1981-2007



počivao u miru Božjem......




'Pjevač anđeoskog glasa' iz Makedonije, kako su ga s dobrim razlogom često oslovljavali obožavatelji i kritičari širom regije, postao je jedan od najpopularnijih izvođača s prostora bivše Jugoslavije, a s aktualnim albumom 'Igra bez granica', u rekordnom je roku dostigao Zlatnu nakladu



In memoriam: Toše Proeski (25.01.1981.-16.10.2007.)
U teškoj prometnoj nesreći, koja se dogodila u ranim jutarnjim satima u blizini Nove Gradiške, smrtno je stradao glazbeni velikan Toše Proeski (26).


još par slika o toši





















Toše Proeski rođen je 25. siječnja 1981. godine u Prilepu u Makedoniji. Njegova je glazbena karijera započela je 1996. godine kada je pobijedio na festivalu „Melfest“.
1998. godine sudjelovao je u makedonskom nacionalnom izboru za pjesmu Eurovizije s pjesmom „Ostani do kraja“.
1999. godine objavljuje svoj prvi album „Nekade vo nokta“. Iste godine na Skopje festivalu osvaja prvu nagradu publike s pjesmom „Tvoji poljupci na mojoj bijeloj košulji“, a na ljeto održava prvi samostalni koncert u Skopju.
U lipnju 2000. objavljuje novi album - „Sinot Božji“.
2001. godine na Podgorica Festivalu osvaja 2. mjesto sa pjesmom „Nemir“, a u ožujku 2001. u Skopju održava 5 zaredom rasprodanih koncerata.
U listopadu 2002., objavljuje treći album „Ako me pogledaš u oči“, a u studenom 2002. kreće na prvu veliku turneju.
2003. pobjeđuje na velikom festivalu Beovizija s pjesmom „Čija si“ koja postaje veliki hit, a Toše kreće graditi međunarodnu karijeru.
Iste godine pobjeđuje na nacionalnom izboru za pjesmu Eurovizije. 2004. u Turskoj predstavlja Makedoniju sa pjesmom „Life“.
Godine 2004. objavljuje album „Dan za nas“, četvrti po redu i prvi za teritorij Hrvatske i Slovenije, a 2005. Godine objavljuje hit album „Pratim te“,
2006. godine slijedi album „Božilak“ na kojem interpretira tradicionalne makedonske pjesme.
U kolovozu 2007. Toše Proeski objavljuje svoj aktualni album „Igra bez granica“ koji već po objavi kritičari u Hrvatskoj nazivaju albumom godine.
Posljednji veliki koncert Toše Proeski održao je u Skopju 5.10.2007. godine na gradskom stadionu.
Hrvatska publika Tošu Proeskog pamtit će ga po čitavom nizu iznimno popularnih pjesama, a s pjesmom „Veži me za sebe“, ove je godine osvojio Grand Prix 11. Hrvatskog radijskog festivala na Hvaru. Toše je hrvatsku publiku posebno oduševio pjesmom „Srce nije kamen“, najemitiranijom pjesmom hrvatskog radijskog etera za 2006. godinu, a srca slušatelja od 7 do 77 definitivno je osvojio svojom posljednjom grandioznom pjesmom „Igra bez granica“.


još slika o toši















Tose Proeski - Mjesecina
(R.I.P. 25.01.1981-16.10.2007)




IGRA BEZ GRANICI



ZAJDI ZAJDI



VEŽI ME ZA SEBE




ČIJA SI




Pratim te



Moja



Srce nije kamen



Pola duša,pola srca



Life



VOLIM OSMJEH TVOJ




TOŠE PROESKI - In Memoriam (1981-2007)jedina



poljsko cviječe





Vječna mu slava
Toše Proeski je bio anđeo od čovjeka kojem nije bilo dato da se toliko zadrži na zemlji.
Bog ga je htio sebi i za sebe.
Nije mu dao da duže poživi.
Samo ga je uzeo.
Bez boli, bez patnje u jednoj sekundi, kako kažu,
na licu mjesta otišao naš anđeo

Htio je tog anđela.
Htio je da mu da krila.
Htio je da mu da svjetlost.
Htio je da mu da čitavo nebo.

Bog zna zašto ga je uzeo i valjda Bog zna koliko se mi sa njegovom odlukom ne možemo pomiriti.
A trebali bi.

Trebali bi shvatiti zašto tako mlad čovjek, duševna gromada koja je stala u jedno malo tijelo, srce gigantskih razmjera s aurom ljubavi koja je bila skoro opipljiva, zašto neko takav koji je prvi pjesmom prokrčio i osvjetlio ove mračne i mržnjom zatrovane balkanske drumove, jedini pjevač kojeg su svi bezrezervno voljeli- zašto on treba da umre sa 26 godina?

Zašto istinska dobrota tako kratko živi?
I zašto nam se čini da zlo uvijek, makar za jedan dan, živi duže?

Možda je dobrota kraćeg životnog vijeka, ali je brojnija, veća, snažnija u svojoj masi i srcima koji je nepogrešivo prepoznaju.
Kao što su kucala za Tošeta.

Ambasadora mira, ljubavi, prekrasnog glasa, milog lica, divnog osmijeha, kojeg je nosila pjesma.

I zato, svako onaj koji danas osjeća istinsku bol zbog gubitka ovog makedonskog anđela, ima u sebi već kap njegove dobrote i ljubavi.
Toše bi bio ponosan na nas.

Mnogo nas je danas.
Mnogo.


Neka ti je laka zemlja Toše.


- 17:11 - Komentiraj (53) || Print || # || 0n/0ff


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.