< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

FUCK THIS LIFE!

Ja sam Ivona...=)
živim u Rijeci,za Rijeku i Armadu=)
rodena sam jednog lijepog dana usred noci=) 21.2.1993
slusam svu vrstu glazbe.....lol...jedino ne volim bas metal..ali mogu ga slusati=)
woljam:
hehehe puno toga sto nebi npr.trebala...
-bjeli walter=)
-bambus=)
-decke!!!!!!=)
-svoje klosare=)
-glazbu=)
-njemački=)
-sendvice iz kojota=)
-msn=)
-internet=)
-zakon brace=)
-rezi me=)
-vivu i mtv=)
-bencic=)
-koncerte=)
-karo,moju best frendicu=)
-ninu,iako nazalost vise nismo dobre ko prije=(ali mi je puno pomogla i to joj nikad necu zaboraviti=)
-marinu daje super savjete i super je frendica=)
-cijeli 8.a=)

a ne woljim=(
-plavi walter=(
-rakiju=(
-školu=(
-nastavnike=(
-pedagogicu=(
-kazne=(
-i onda dobiti novu kad stara zavrsi=(
-depresiju,iako sam cesto u njoj=(
-biti in love=(i to nesretno=(
-roditeljske=(

a evo neki iz drustva kojih se mogu sjetiti ima ih puuuuuuuno:

-karo,ban,mancic,iva,marija g,nina,marina,gasparac,sandra,sara,lela,bendra,lucija,lucka,barbara,danka,marija p,boro,morky,vito,sexy,alen,alfa,valentina,ante,dodo,pipe,žurky....i to su ljudichi koji su stlano vani bar kad sam ja vani stalno ih vidim vani i to su mi bas zakon piplovci

MOJA ABECEDA

A-ALKOHOL...cemu tuga cemo bol,kad postoji alkohol
B-BAMBUS...pogledaj po a....lol....,BAN-moj frend=)
C-CIGARE...no need to explain=)
D-DOMOVINA....samo je jedna nasa=)
E-EKONOMSKA....moja buduca skola
F-FUCK...to govorim kad sam u govnima pa govorim fuck fuck fuck fuck
G-GLUPOST.....pogotovo ja i moja=)
H-HRVATSKA....moj dom je Hrvatska ja dizem zastavu do neba=)
I-IVONA,MOJE IME...=(....IVA moja super frendica=)
J-JEBI SE i svi oblici tih rjeci......hahaha...najcesce upucene Banu...
K-KAROLINA.....moja best best best best best best best best frendica,zna sve,ali doslovce sve o meni i najmanju sitnicu=)
L-LUKA.....puno luka ja znam....
M-MARINA I MARIJE P I G.......cure idu samnom u razred najbolji savjeti i full su lude i otkacene ma obozavam ih...
N-NINCHEKO moje....a sta da kazem sve pise gore.....=()
O-odjebi....pogledaj pod j=)
P-PRSTENJAVA.....hahahahah...PIVO.....evo pivo je vise ljudski lol
R-rahelic... ljudska retardacija i jos ce vam zahvaliti sto ste mu to rekli=)
S-SEXS....evo opet mene s perveznim mislima....lol....a sta da vam kazem da,da...
Š-šuti....opet to stalno upuceno banu
T-TIMMY....u picku materinu ja se sjetim svog psa....aha evo TORCIDA....ne volim ju=(
U-"UVIJEK",sarkasticno naravno...i =u=......hehe karolina i will kill you =)
V-vanja-cura s kojom sam ok i sumnjam da cemo moci biti nesto vise.....zna ona zasto
Z-hehehe
Ž-ŽELJE-puno ih je-----heheheheh


moja trenutno naaaaajbolja pjesma=)


i rijeci MOJE NAAAJBOLJE pjesme=)(PO RIJECIMA MELODIJA SUCKS)

Tina Ivanovic

Zaljubljena

Sama u velikom gradu
sama, raspolozenje u padu
mislim na tebe, u srcu lom
znam da si s' njom

A ja sam tako sama
a ti pred ocima mojim
sate do naseg susreta brojim
na virus ljubavi nisam imuna
u to sam sigurna

Zaljubljena, zaljubljena
u tvoje usne, u pogled tvoj
mada znam da nade nema
ti nikad neces biti moj

Zaljubljena, zaljubljena
daleko si mi k'o zemlja od sunca
sama u velikom gradu
jos jedna devojka ukradenog srca

Sama, ne zelim nikog da vidjam
sama, mada se mnogima svidjam
cuvam ti mesto u srcu svom
znam da si s' njom

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 14.06.2007.

posvećeno vama=)

ovaj post posvećen je mojim najboljim prijateljima i još jednoj osobi,ali nju ćemo srediti na kraju....nego ovaj post je posvećen kraolini i banu=)....
evo prvo ću o karolini:
ona je meni best frendica već cijeli 8 razred...ni ne znam kako smo si postale tako dobre,jer prije smo si bile samo ok....uglavnom znam da smo samo odjedanput počele ići na vijadukt(skupa s banom)=) i tako je sve to bilo....o njoj mogu reći sve najbolje:uvijek te sasluša kad si u bedu i uvijek će ti pomoći kad je to pitaš,a i uvijek da cigare hehehe=),tako da nije škrta.....luda je za Hrvatskom(naročiot vrijeme Ante Pavelića....)...obožavam s njom pričati...kad s njom pričam rijetko sam u depri....jer je totalno looda i otkačena,ali katkad obje znamo pasti u depru,a onda dolazi ban(a poslijecu o njemu).......mogu samo reći hvala Bogu što sam našla tako dobru frendicu....mislim ona je jedna trecina naseg nadimka nasa k=)=)i woljela bi da je nastavim viđati i poslije osnovne škole=)=)

a sad nešto o banu:
on je moj best frend...ni ne znam kako sam se počela družiti s njim(Bože al sam senilna),ali samo znam da sam u početku mislila da je idiot koji svih samo zajebava...no kad sam ga malo boljeu poznala....shvatila sam da je samo idiot=)=)...naravno na njega se uvijek mozes osloniti i uvijek ce ti pomoći ma kakv problem težak bio...jest da većinom žica cigare,ali kad ima dijeli kao da mu je podijela cigara jedina želja na svijetu=)s njim možeš najdosadniju temu pretvoriti u zabavnu temu jer je tolko opaljen da te uvijek nasmije(hvala Bogu netko optimist u našem društvu(što nije loše))...jedino što mu zamjeram je to što previše podjebava nepoznate ljude,ali to na kraju ispadne smiješno pa ni ne izgleda tako "zlonamjerno".

eto toliko o mojim best frendovima=)

a sad ta osoba za kraj-ja sam stvarno optimist(hvala bane)što se tiče toga....nije da ta osoba meni znaci sve na svijetu i nije da ju volim(pa ni ne mogu)ali ipak ta osoba mi see nažalost jaaaaaakoooooooo sviđa i ja sam in big shits=)=)=)=)...ajde ništa ljudi do drugog puta=)



| Speak (18) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.